Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 lut 2012, 2:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2012, 1:50
Posty: 13
GG: 0

Panowie potrzebuje rady pomocy w takiej sprawie,mam ciagnik scania 124l do tego chlodnia schmitz 2004r i caly czas wystepuje problem z hamulcami(hamulce bębnowe jeszcze) są strasznie slabe wyglada to tak jakby kazde kolko na osi hamowaly onnym trybem innym cisnieniem powietrze ciekawe jest to ze gdy opuszcze naczepe na maks na poduszkach to problem znika kola blokuje momentalnie rowno elegancko jak tylko przestaie na poziom problem wraca,gdzie szukac usterki moze to jakis zawor a moze to regulacja podnoszenia i opuszczania naczepy gdzies wyczytalem ze ten zawor ma cos wspolnego z moca podawania cisnienia vel hamowania,od razu mowie sam jestem laikiem w tej sprawie mam mechanika o wiekszym poziomie widzy na te tematy ale facet bezradny jest,moze ktos mial podobny przypadek


Post Wysłano: 19 lut 2012, 2:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Najprościej podłączyć naczepę pod komputer. Ogólnie zepsuć może się modlator, lub elektrozawór od siły hamowania. Obstawiam to pierwsze. No chyba że w bębnach jest jakaś inna magia.


Post Wysłano: 19 lut 2012, 12:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

jesli piszesz ze po opuszczeniu naczepy na poduszkasz zaczyna hamowac prawidlowo to przyczyny musisz szukac w regulatorze sily hamowania.


Post Wysłano: 19 lut 2012, 14:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To coś nie tak ma z zaworem poziomującym poduszki lub jest źle podłączony.