Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

WitamWas Sorki piszę z tel wiec mogą być błędy.Byłem dzis u mechanika przejechałem się i to samo...Wszedłem w diagnostic i kody błędów które sìę wýświetliły ....
Sensor breke pedał Data erratic ...Mid 136 Sid 76 FMI 2.....i drugi Data link Mid 144 Mech or el fault Active Jak możecie to proszę pomóc.Została podniesiona kabina i zaczęło się sprawdzenie przewodów po prawej stronie tak jak pisał kierownik.Znaleźliśmy jeden przetarty ale nie peknięty kabel Mechanikowi wyskakiwał wcześniej błąd na listwie can..On nie specjalizuje się w chińczykach...niestety..Może znacie jakiegoś mechaniora w centrum który specjalizuje sie w Volvo?Dziś ma jeszcze któs podjechać z odp.oprogramowaniem do Volva i zobaczymy co wyjdzie dalej..Pozdr.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ile masz wystąpień tego od Brake Pedal? Czy jest aktywny?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Taki wyskoczył po wykasowaniu błędów Przejechałem z 5 km i znów.......Sensor brake pedal data erratic active number of events for more info press first event i dalej...brake system Mid 136 SID 76 FMI 2 First event dalej data...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

To coś czuje że pedał hamulca musisz sobie kupić.
Nie wiem ile, ale tanio chyba nie będzie, a elektronika z używki to śliski temat.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Masz rację kierownik... i z poszukiwaniem innego mechanika też. Okazało się że to zawór od hamulca. Z tego co mi mówił przez tel gość który tam podjechał tam z kompem to za taki zawór 1200 netto Też mnie zastanawiało co ma wspólnego komunikat brake z tłumikiem...Ale on tłumaczył,że wszedł w tryb awaryjny...A kierownik powiedz mi od czego mogła być ta skała w tłumiku???Ad blue??I czy to też dlatego mógł wyświetlać się ten komunikat??Czy powinien inny się wyświetlać?Czy mechanik po prostu robił to ściąganie i kucie nie potrzebnie i wziął kasę...??I jeszcze prośba Jak wchodzi w tryb awaryjny to czy mam to poznać poprzez to że traci moc jest twardy i wyświetla się kontrolka ebs i ten czerwony trójkąt???Czy jest jakiś ogólny komunikat ????Czy może przy każdym komunikacie wchodzi w tryb awaryjny?Z góry dzięki Ci za odp...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Skała w tłumiku to skrystalizowane adblue. Czasem tak się robi, nie wiem od czego, pewnie od mieszania adblue z wodą. Od tego mógł być słabszy, więcej palić i walić błędami od scr i ciśnienia doładowania.

Tryb awaryjny masz np gdy system wykryje usterkę pedału hamulca. Objawy to ten trójkąt, i napis ma wyświetlaczu Brake System Failure.

Tryb awaryjny jest tylko przy grubszych usterkach, np braku hamulców.
W tym wozie, idę o zaklad że masz dużo aktywnych lub nie błędów, ale takich mniej groźnych. Objawy to zapalony żółty check - ten silniczek, lub kontrolki abs, i komunikaty na wyświetlaczu typu "check brake system", lub "check engine system", itp, itd.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Widzę Kierownik ,że jesteś w porządku facet a wcześniej na Ciebie naskoczyłem za co przepraszam bo umiem przyznać się do błędu.Nie mam jak za bardzo ale piwo czy flaszkę u mnie byś na pewno miał za chęci pomocy może kiedyś;)A czy ta skała nie powinna się rozpuścić przy takiej temperaturze?Czy mógł by się zapchać tłumik od tej skały?Czy to co zrobił było przydatne?czy może nic by nie było gdyby nie skuł tego??Jak myślisz? Też tak myślę że to od ad blue ta skała.Czy słabszy jakoś nie odczuwałem ale spalanie no bywało różnie;)Musiałem się nauczyć nim jeździć;)Zobaczymy po wszystkim Powiem Ci szczerze że nie miałem żadnych innych komunikatów i nie mam typu check itd..Sprawdziłem dziś calutka diagnostykę na wyświetlaczu i zero błędów po za tymi które podałem...Widzę ,że mechanik ...a szkoda że nie chce przyznać się do błędu ..a jeszcze na mnie naskoczył podczas rozmowy telef.Przecież to nie moja diagnoza tylko jego..Kierownik jeszcze raz dziękuję za obszerne i przydatne wyjaśnienie...On uważa,że volvo to gó....wno i szajs to samo co renówki i on tego nie naprawia......Ja tak nie uważam,że to szajs a Wy?.Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

No i po naprawie okazało się że to główny zawór hamulca koszt 1500zł netto ale mechanik upiera się ,że był błędy nox dlatego kuł tłumik i uważa,że katalizator tez powininem wypalić...chore....Myslę,że temat do zamknięcia.Pozdr


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Kiedyś niezbyt dawno taki pan który czyści i sprzedaje katalizatory z Bydgoszczy powiedział mi że te skały tworzą się gdy wtryskiwacz adblue "leje" i w sumie wymieniliśmy ten wtryskiwacz i przestało się to dziać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Dziekuję za informacje...przydatne;)Mnie chce naciągnąc mechanik na koszta że niby był błąd nox i dlatego wziął się za kucie tłumika a nie to co powinien czyli zawór hamulca bo taki był komunikat związany z hamulcami..i teraz chce bym mu za wszystko zapłacił...Masakra czyli 3 tyś złotych...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Drogie te kucie tłumika

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Nie wiem co on ci tam jeszcze robił, ale jeśli tylko mechanicznie wyczyścił tłumik, to 300-500zł to chyba wszystkie piniondze.

Znam asów co za 1000 zrobią że scr choćby trup, nie będzie walił błędów, ani pobierał adblue. A za 300 więcej doraźnie udrożnią tłumik.
Za kolejne 500zł zrobią chiptuning na 40km więcej.

3000 za byle co, to trochę za chytro chyba.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Panowie Może razem to nie tak dużo nie wiem ale kucie założenie rury od tłumika tamta podobno dziurawa była bo spaliny nie mogły się wydostawać od tej skały od ad-blue to jego teoria Założenie górnego łóżka i odcięcie zapłonu razem 1400 zł plus zawór główny pedału hamulca zakładany u niego ale przez innych bo on nie chciał się dotykać z robocizną 1800 zł No to co o tym myślicie??I dalej sìę upiera bym wypalił katalizator...A co ciekawe na 55 km przejechanych auto zatankowane przed dojazdem na warsztat pod korek a po przejechaniu 55 km weszło 40 litrów...Masakra Tłumaczy że ma monitoring itd...a to już 2 raz...Możliwe żeby solo tyle spaliło w trybie awaryjnym???Dziękuję za odp


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:
Kiedyś niezbyt dawno taki pan który czyści i sprzedaje katalizatory z Bydgoszczy powiedział mi że te skały tworzą się gdy wtryskiwacz adblue "leje" i w sumie wymieniliśmy ten wtryskiwacz i przestało się to dziać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Skała robi się od wielu czynników ale najczęściej od lejącego wtrysku lub uszkodzonego czujnika temperatury, jest jeszcze kilka przyczyn ale to jednostkowe przypadki:)

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: