Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 wrz 2017, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449
Lokalizacja: OB

Pany, problem. Tak wiem, to Iveco.

Od paru dni wywala błędy ECM 8E i ECM EF. Mruga kontrolka od DPF - dymek z kropelkami. Do tego auto dzisiaj jest wyjątkowo mułowate, na pusto nawet nie chce iść. Wracając z Opola nawet chciałem mu temperaturę podnieść nie uzywając 11 i 12 biegu, ale to nic nie dało. Nie zauważyłem zmiany spalania AdBlue, tankowane w jednym miejscu. HiWay 460, 480kkm nalotu.
Odczytałem w komputerze diagnostykę i pokazało dwa aktywne błędy dla ECM:

DTC | FMI | OC
9F 0D 126
9F 0D 001

Miał ktoś podobny przypadek? A może ktoś potrafi to rozszyfrować?


Post Wysłano: 19 wrz 2017, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ja nie znam się ns Ivecach, ale zawsze jak cos mi się psuje, to też nie używam dwóch ostatnich biegów w nadzieji, że się samo uzdrowi.

We Volvie zawsze działa!

W Renacie sprzęgło sie ślizgało! Dwa dni jazdy na połówce i jeździ do dziś!

Kiedyś debastro mi nie grzało, pokatowalem trochę, i grzeje go dziś!

:D

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 19 wrz 2017, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1348
Lokalizacja: BIA

W Iveco czasami pomagało rozłączenie akumulatorów :lol:
A tak poważnie, raczej nie znajdziesz w sieci listy błędów do Iveco. Podyktowanie kodów błędów do serwisu też nic nie da, pewnie usłyszysz, że trzeba podłączyć komputer i przeprowadzić diagnostykę.

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 19 wrz 2017, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449