Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sie 2016, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2016, 8:22
Posty: 2

Witam. Mam do kupienia dafa xf 105 koniec 2008 410Km postawionego na 460Km. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat. Może ktoś wymienić plisy i minusy tego przerobienia :) dzięki


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Masz link do tego auta?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4159
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

W firmie, gdzie się tankujemy, przestawili tak jednego CFa właśnie z 410KM na 460KM. Auto ożyło, spadło ze spalaniem. Jeśli chodzi o zużycie silnika to jest ono takie samo jak przedtem. To po prostu kwestia wgrania nowej mapy. Wczoraj dowiedziałem się, że kolejne auto ma być podnoszone do 460KM. DAF jak DAF. Wół roboczy. Dość tani w utrzymaniu sporo części czy zamienników. Z wiekiem trzeba pamiętać, że niektóre podzespoły najnormalniej ulegają zużyciu i należy je wymienić. Poza tym spoko auto.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Znajomy też robił softa i jest lepiej, idzie i mniej pali, ALE najważniejsze jest kto robił podniesienie mocy, jeśli profesionalny zakład, lub człowiek który się zna, to spokojnie nim pojeździsz

Jeśli robił to jakiś Zdzisek z nowym luptopem na szybko na parkingu, to nie wróże długiej eksploatacji.... :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ponoć po takim zabiegu każdy Jelon przestaje brać olej. Tak słyszałem na porcie


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Witam. Mam do kupienia dafa xf 105 koniec 2008 410Km postawionego na 460Km. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat. Może ktoś wymienić plisy i minusy tego przerobienia :) dzięki
po co to auto?
jeżeli do transportu, to głównymi kryteriami są: niezawodność, trwałość i zużycie paliwa.
na jedno takie przerobione auto na rynku wtórnym przypada tysiące zwykłych, które w zupełności spełnią swoje zadanie.
możesz się pchać w niepewne, ale właśnie po co?
nawet jak na tym forum wypowie się najlepszy ekspert, biegły itp. to w razie wtopienia kasy nikt Ci jej nie odda. i zostaniesz ze swoim problemem sam.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
Ponoć po takim zabiegu każdy Jelon przestaje brać olej. Tak słyszałem na porcie
Ja jeżdżę takim dafem i olej bierze, ale na budziku tyle km przejechanie, że może. :)

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Jabs

Jak wypływałeś z portu Radomsko na Anglie :D

Cyryl
Nie do końca... bo podstawą jest profesjonalny zakład, który przyjedzie, zbada silnik, wszystko skalibruje i wgra odpowiedni soft, dając na to gwarancje, Twoje słowa się sprawdzą gdy zrobi to u ździska w budzie na żarskiej :wink:

Jeżeli auto ma 3mać parę lat, koszt softu mu się zwraca w paliwie i to dość szybko, logiczne że potem zyskuje... wszystko jest dla ludzie, jeżeli umiemy z tego korzystać....

Takie zabiegi sś popularne w DAF-ach, tak samo jak w FH12 13L 400 PS, nie wykorzystany moment i pojemność :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Kom-Trans i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: