Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lip 2016, 16:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2016, 8:22
Posty: 2

Witam planuje zakup samochodu na kraj i na kraje slowacja czechy ewentualnie madziar. Auto bedzie jezdzilo pod naczepa kontenerowa. Jakie auto polecacie ze stosunkowo malym spalaniem i awarynoscia w przedziale cenowym 70 tys-90 tys netto. Może ktoś ma jakieś namiary na pewne źródła zakupu ?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Wiem że zostanę zaraz zbluzgany, ale co mi tam...
Bierz Euro 5 na starym tachografie - co byś nie wziął, to i tak zarobi na siebie i Ciebie przy okazji. I tak przy większości tego typu ciągników, będziesz musiał pogrzebać przy silniku, wszak te auta mają coś koło 1 mln kilometrów (w mniej nie wierz), ale opłaci się... :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Z ostatnich lat analogów to actros mp2 dawał bardzo dobrze radę, tylko jeszcze znaleźć jakiś zadbany egzemplarz noi może to być więcej niż 90k ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Za te piniondze to młodą Premiumke czy Iveco które po górach idealnie sobie poradzi a ina kraju niczego sobie auto. Będzie to to już e5 a rocznikowo mlode i długo posłuży. Potem to już wiadomo Volvo Kania czy Fafik w ostateczności.


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Ale po co E5 na kraj w analogu, wystarczy wycelować w auto 2006 rok max maj i masz E4 z analogiem, które przyjmuje wszystko :D
Przyoszczędzając znafffcooo, to E4 oczywiście z rocznika =D więc nie mądrować się!
Takie auto kupujesz do 50 tys maaax, no chyba że chcesz szwedkę z pólresorem... to będzie drożej...

Ile zaoszczędzisz na tym szczochu robiąc typową patologistykę, chyba że na prawdę duuuużo lata po viatollu, ale licząc różnice w cenie i we wszystkim.... każdy ma swój kalkulator....
A na kontynerach kółko się przyda, choć nie wiem co spedycja powie, to się przydaaa :mrgreen:

A jeśli upierasz się na 90 tys i kartę.... Iveco, tak Iveco, za tą kase jak dobrze pokopiesz kupisz poprawione egzemplarze z 10 roku, które jeszcze powinne przyjmować czary i nie mieć paru bolączek pierwszych Cube....

Zakupy :D omijaj Bodzentyn, Daleszyce i Gniezno :mrgreen:
Osobiście polecam handlarza Maku koło Poznania oraz w miejscowości Byków pod Wrocławiem-Centrum Naczep

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1191
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Cytuj:
Ale po co E5 na kraj w analogu, wystarczy wycelować w auto 2006 rok max maj i masz E4 z analogiem, które przyjmuje wszystko :D
Przyoszczędzając znafffcooo, to E4 oczywiście z rocznika =D więc nie mądrować się!
Takie auto kupujesz do 50 tys maaax, no chyba że chcesz szwedkę z pólresorem... to będzie drożej...
On chce też na Czechy i Słowację. U kokota grupy euro są inaczej jak u nas. 0-2, 3-4, 5, EEV i 6. Szukaj E5 bo opłaty u kokotów Cię zeżrą... Za E5 jest po przeliczeniu coś około 0.7 zł za kilometr autostrady a już jak masz faktyczne E4 to zaliczają w jedną grupę z E3 i płacisz coś około 1.2 zł za kilometr autostrady.

http://www.mytocz.eu/pl/system-opat-za- ... index.html

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ociu znafffco ja się zgadzam dla Ciebie, ale On pisał także o jeździe u SK i CZ więc E5 wyjdzie korzystniej no chyyyyba, że pojedzie tam raz kiedyś za1ojro zza 0,5km to wtedy niech bedzie e4 ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2429
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Ale po co E5 na kraj w analogu, wystarczy wycelować w auto 2006 rok max maj i masz E4 z analogiem, które przyjmuje wszystko :D
Przyoszczędzając znafffcooo, to E4 oczywiście z rocznika =D więc nie mądrować się!
Jakbyś chciał pójść w tą stronę to mogę zaoferować XF 480 SSC w manualu z 2006. Oryginalny przebieg 1000000km. Szczegóły na pw.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Mam e5 kanie r420 z ori 500tyś na zegarze - 2007r - ale cena adekwatna do przebiegu a nie rocznika ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2016, 16:20
Posty: 157

Cytuj:
Mam e5 kanie r420 z ori 500tyś na zegarze - 2007r - ale cena adekwatna do przebiegu a nie rocznika ...
Pytanie w jakich warunkach zrobila te 500tkm?

Jezeli odwiedzajac kamieniołomy, budowy itp. kręcąc się po miejscu z wywrotką, bądź pół dnia spędzając pod kompresorem to " tak sobie". Przebieg jest jakimś wyznacznikiem, ale niejedynym.
Jezeli mowa o autach "budżetowych" to pomyśl o premiumce. Za tą kasę kupisz przyzwoity egzemplarz. Jeżeli możesz nieco pieniędzy dołożyć to scania-volvo. Omijać handlarzy, spŕóbować coś kupić bezpośrednio od przewoźnika bądź z importu.


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Ja mówił o kraju, fakt jak chcesz dalej jechać do E5, ale dalej stoje przy stralisie max 11-sty rok :wink: a najlepiej 500-te...

5eba

To jest ta super z Dekro i TUV-em itp z pierwszej reki, blues majones :)
Kupiłbyś porządne auto, a nie się w jakieś torxy i pólresory bawisz :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ociu, a nigdy w życiu tego nie kupiłem - wiem gdzie stoi i mnie interesuje tylko naczepa - a że się uparł i całość chce sprzedać to trzeba kupca na skakankę znaleźć(nawet mikrofale ma na wypasie :) ). Auto jeździło (jeździ) z ruchomą podłogą. Super dekra tuv itd to stare volvo 4x4 :)
Obrazek

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Uffff

Już myślałem.... :D
Sry za offa

Masz jeszcze jakie fiaty, czy już same lepsze auta? :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Uffff

Już myślałem.... :D
Sry za offa

Masz jeszcze jakie fiaty, czy już same lepsze auta? :wink:
Lepsze?? A są takie?? :)
Duże Iveco zostało jedno - trakker + 2 eurocargo, później jedno volvo i 3 Many z przodami pędnymi

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Cytuj:
Wiem że zostanę zaraz zbluzgany, ale co mi tam...
Bierz Euro 5 na starym tachografie - co byś nie wziął, to i tak zarobi na siebie i Ciebie przy okazji. I tak przy większości tego typu ciągników, będziesz musiał pogrzebać przy silniku, wszak te auta mają coś koło 1 mln kilometrów (w mniej nie wierz), ale opłaci się... :)

Jeśli mówisz o XF SSC, Toplince, Magnumce i innych aut które często latają w podwójnej na zachodzie to spoko, nie uchodzi do 90tys zł. Ale na Kraj tak jak poprzednik polecam Uśmiech Paryża lub Iveco, zresztą teraz każdy badziew z E5 to jeden uj w innym opakowaniu, jak dbasz tak masz, pozdrawiam.

_________________
" Home is where the heart is "


MAX TGA XXL, 18.440, manual, ZF Intarder, postawiony na Michelin-ie, kupiony z ruchu międzynarodowego, po wymianie sprzęgła, przebieg 874 tyś, rok 2008. Kupiony w cenie "siedemdziesiąt-parę" tyś. Pod kontenery przygotowany tylko estetycznie (polerka lakieru, kosmetyka ramy, zdarcie starych naklejek itp).
Jeździ, zarabia i nie mam powodu do narzekań - a byłem uprzedzony do tej marki.


Post Wysłano: 04 paź 2016, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2016, 16:44
Posty: 3

My kupiliśmy DAF FT XF za niecałe 90 000 i jesteśmy zadowoleni 410 KM i niecałe 700 000 na liczniku.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 11:05 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Link usunięty.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: