Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Autolaweta
Post Wysłano: 26 maja 2016, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Siema, rozglądam się za autolawetą, i mam dylemat między dwoma samochodami mianowicie MB Sprinter I a IVECO daily III, ktoś doradzi który lepszy ? Auto miałby wozić osobówki z DE do PL.

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Tytuł: Re: Autolaweta
Post Wysłano: 08 lip 2016, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Jeździłem Sprinterem 412D, 313CDI, teraz służbowym Iveco 50C18 a na swój kupiłem Sprintera 413CDI :) Wszystko to oczywiście autolawety więc wiesz co polecam ;)


Tytuł: Re: Autolaweta
Post Wysłano: 08 lip 2016, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Ja jeździłem/użytkowałem sprintery

-312td 412td same pozytywy, oprócz blachy bo w mercedesie fajerwerków z nią nie ma. Silnik 2.9 td legenda.

-model po-liftingowy 2.2 cdi 313 cdi w moim przypadku przy 1 mln pękł wał korbowy. Model 316 cdi sprintshift, czyli 2.7 cdi osiągi jak w osobówce do tego automatyczna skrzynia biegów jak w prawdziwym trucku, czyli manual sterowany elektronicznie. Przekładnia była wprawdzie trochę wolna ale sprzęgło wytrzymało na prawdę wiele(jazda z lawetą 3.5t). Czasem w aucie poszedł jakiś czujnik np. na listwie wtryskowej, od abs itp. raczej pierdoły. Co do sprintera to właśnie w moim odczuciu ta generacja była najbardziej oszczędna w paliwie. Jako ciekawostkę napiszę, że vw Lt niby to samo mniej rdzewiał i był lepiej spasowany jeśli chodzi o elementy blacharskie.

-w906 czyli potocznie nowy sprinter krok milowy jeśli chodzi o wygodę do kierowcy. 315cdi czyli 2.2 bi turbo w moim przypadku problemy z dpf, jakieś śmieszne czujniki, pedał gazu, turbiny, no i na końcu panewki. 313 cdi czyli prawie to samo co 315cdi po wywaleniu dpf chodziła bezawaryjnie. 311 cdi czyli nowy sprinter z silnikiem 2.2 na jednej turbinę polecam i żałuję, że sprzedałem. Co do 2.2 bi turbo to stare 2.2 wydawało się żwawsze. 318 cdi 3.0 v6 wyścigówka oprócz spalania nie można było nic zarzucić temu autku. 519 cdi 3.0 v6 koła bliźniacze, auto zrobione na auto lawetę cały czas targało na haku 3.5t :D do dziś dobrze wspominam.

-nowy nowy sprinter użytkuje 316cdi, od razu wywaliłem dpf i jak na razie auto jeździ bezawaryjnie.


Trochę faktów:
-iveco prawie zawsze ma 3.5t na haku, mercedes zazwyczaj 2.8t czasami 3.5t
-daily jest jednak na ramie
-sprinter zwłaszcza nowy jest super wygodny
-daily chyba jednak mniej rdzewieje
-silniki w mercedesie nie polecam 313 315 cdi reszta jak najbardziej ok, co do iveco nie wiem nie wypowiadam się.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: