Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Dalekie dystanse - Scania Polska

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 03 lip 2017, 11:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3381
Samochód: orange i grafitowy
potrzebuje kupic zestaw przejazdowy w konfiguracji 2+2 (dmc 36 ton) lub 3+2 ewentualnie 2+3 zabudowa firanka, euro 5.
jakies sugestie co do marki podwozia i marki przyczepy ew. może ktos widział lub wie o zadbanym pojeździe do sprzedaży.
zabudowy mile widziane firmy WECON choć to nie jest jedyny wyznacznik.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 03 lip 2017, 12:57 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 2855
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów
Na tym sprzęcie się nie znam aczkolwiek polecam przejrzeć szwajcarskie giełdy z pojazdami. U nich sporo jeździ tego typu zestawów zważywszy na problem z ilością wolnego miejsca.

_________________
BAUER - Ni mom hektara!
Holenderski Jelcz - CISKEJ TU!
09.09.2011r. [*] Sylwek. Pamiętamy.


Na górę
PostWysłano: 03 lip 2017, 13:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3260
Samochód: w dizlu :D
Jak miałeś do tej pory Premiumkę to ja bym się nad marką nie zastanawiał. Może warto pomyśleć o kupieniu gołego podwozia i dokupić zabudowę wg. uznania?
Poooooza tym to przecież transport się nie opłaca :D


Na górę
PostWysłano: 03 lip 2017, 14:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1756
Samochód: XF e6, MP3, MP2, 114L
Lokalizacja: Jelcz/Wrocław
Nowe? Używane? Z przejazdówkami jeździłem w Solidarisie. Wszystko było na Volvo FH. Były 2 rodzaje, a mianowicie 7,7 + 7,7 i bodajże 8,6 + 6,8. Wszystko przejazdowe, zabudowy i przyczepy Elbo Jelcz Laskowice. Przyczepy na osiach BPW. Markę Elbo mogę z czystym sumieniem polecić. Poza tym, z tego co wiem, to Solidaris wszystkie podwozia od tamtego czasu zabudowuje tylko w Elbo.

_________________
www.40ton.net - nowy portal o samochodach ciężarowych i dostawczych zapraszamy!

Zdecydowanie kupię Scanie 164L low deck, najlepiej z roczników 2003-4.

Zatrudnię na stanowiska: kierowca C+E (kraj/zagranica) oraz spedytor (kraj/zagranica). Informacje na PW.


Na górę
PostWysłano: 03 lip 2017, 15:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3381
Samochód: orange i grafitowy
myślem na kupieniem gołej ramy jednak jest bardo trudno dobrać tak by dało sie zrobić zestaw przejazdowy - muszą byc zachowane co najmniej 2 parametry - odpowiednia odległość od sprzęgu oraz jednocześnie odpowiednia odległość od płyty przejazdowej do samochodu.

chętnie bym kupił premiumkę bo po prostu jestem z niej zadowolony i gdyby nie ekologia oraz zużycie paliwa, które jak sądzę w nowszym modelu będzie niższe to bym nie zmieniał.

giełd szwajcarskich nie znam więc nawet nie wiem czego szukać bo w internecie nie oge znaleźć (a może tylko źle szukam)

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 03 lip 2017, 23:11 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3816
Lokalizacja: SJ
Nie znam się, ale dość często widuję takie zestawy spod BDFów + założone kontenery "na stałe". Nie da się z tego zrobić przejazdówki? Drugi problem, że mają duże przebiegi takie auta.


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 16:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3260
Samochód: w dizlu :D
Chyba nawet są takie kontenery przejazdowe. Kiedyś mi się taki mignął na drodze.

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 19:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3381
Samochód: orange i grafitowy
tak są nawet BDF przejazdowe w plandece jednak ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność i być może wysokość (chociaż nie koniecznie).
tak na dobrą sprawę nie bardzo jest co kupić - albo budżet nie pozwala, albo pojazd wypicowany lepiej niż z fabryki albo przebieg do bani zarówno w jedna jak i w drugą stronę.

dla ciekawskich podpowiem że po zasięgnięciu języka w dużej niemieckiej firmie - przebiegi pojazdy mają kosmiczne szczególnie te młode np. 2 letni w "podwójnej" obsadzie jeden wsiada drugi wysiada mają nakręcone ponad 800 tyś, inny w pojedynczej po 26 miesiącach nakręcił 350 tyś.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 19:35 
Offline
Poskramiacz spamerów
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 2640
Samochód: b5
Lokalizacja: eu
zzx pisze:
ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność

Pusty BDF x2 (stalowy, DHL`owski) na MANie TGX XLX waży tyle samo co pusty DAF SSC z plandeką na medze (około 15-16 ton).
Bodajże jeden BDF wazy około 3.5t (pisane z zasłyszanych rozmów na Amazonie). Te wynalazki, które przyszły do firmy z plandekami to były podwozia wieltona z zabudową Wecona (przejazdówki)

_________________
praktykujący abstynent
Ubieraj się w "Dalnoboishik"™


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 19:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3381
Samochód: orange i grafitowy
dies_nefastus pisze:
zzx pisze:
ten system ma jeden minus - mniejsza ładowność

Pusty BDF x2 (stalowy, DHL`owski) na MANie TGX XLX waży tyle samo co pusty DAF SSC z plandeką na medze (około 15-16 ton).
Bodajże jeden BDF wazy około 3.5t (pisane z zasłyszanych rozmów na Amazonie). Te wynalazki, które przyszły do firmy z plandekami to były podwozia wieltona z zabudową Wecona (przejazdówki)

chyba nie bardzo z tą wagą - many w medze na BDF miały ładowność 22,5 tony więcej nie dało rady załadować przekraczały dmc 40 ton.
kontener DHL-a jest niski do załadunku więc nie da się tego porównać - moja renata z przyczepą w sztywnych zabudowach (wys 2,95 w drzwiach) na pusto waży 15 600 (wagi rzeczywistej z pełnymi zbiornikami) - i czegoś takiego szukam jednocześnie nie chcę się bawić w przeróbki i kombinacje to musi być gotowiec (fabryczny).

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 22:01 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 maja 2008, 10:01
Posty: 93
Lokalizacja: D-85xxx
Mogę potwierdzić. TGX 26.440 XXL (kotły 800l) mega BDF z tandemem i kontenerami firankami z zsuwanym dachem waży ok. 18 ton na pusto. Sam się zdziwiłem że to takie ciężkie.

_________________
Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 22:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 411
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze
BDF burto-plandeka ze stalowymi drzwiami waży 2500kg.
Solówka 9,5-10t, przyczepa 2,5-2,8.
17ton to takie minimum, mój tga z doczepą i burto-plandekami waży 17,5 ze 100 litrami w kotle.


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 23:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 961
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Ciężki temat. Nie wiem jaki masz budżet ale w Twoim przypadku to brałbym do Premiumki Dafa pod uwagę, Volvo i MB to ceny z sufitu.


Na górę
PostWysłano: 04 lip 2017, 23:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 320
GG: 0
Samochód: VOLVO
ZZX , mam 15 takich zestawów na placu , pytaj o konkrety to może Ci pomogę. Mamy 1x elbo 2x wielton i reszta Wecon. Wszystkie na Volvo fh w konfiguracji 7,7 + 7,7.


Na górę
PostWysłano: 09 lip 2017, 18:40 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3381
Samochód: orange i grafitowy
kupował ktoś pojazdy w firmie LATOŚKIEWICZ ADAM SAVAAUTO - Rybnik ?
sporo się ogłaszają ale nie ma żadnych opinii.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy