Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 sie 2013, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 18:29
Posty: 16
GG: 2474690
Lokalizacja: Kraków

Ciekaw jestem opinii kierowców autokarów po przeczytaniu tego artykułu http://motoryzacja.interia.pl/news/auto ... 26406,8377 --czy autor tego artykułu ma racje.W przyszłości chciałbym jeździć autokarami na międzynarodówce i chciałbym się dowiedzieć jakie są realia.

_________________
B-D-KW-KK


Post Wysłano: 29 sie 2013, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

Racji nie ma ani trochę. Kolejny "znafca", jednak gwoli wyjaśnienia:
Cytuj:
A potem? Po tygodniu sensacja przycicha, są inne ciekawsze "newsy". Aż do następnego razu!
Ale to nie ma być tak, że sensacja ma być non stop. To prewencja powinna zapobiegać wypadkom, a nie durna sensacja w mediach.
Cytuj:
Obym był złym prorokiem, ale wkrótce zapewne zdarzą się ponowne wypadki z udziałem polskich autokarów.
Zdarzą. Na 1000000%. A to dlatego, że autobusy jeżdżą, jeżdżą z innymi użytkownikami dróg i jeżdżą nimi różni kierowcy. Wypadki się zdarzają. Wypadki powodowane przez autobusy to około 2%. Gdzie jest więc pozostałe 98%? A, no właśnie...
Cytuj:
Także kierowcy autobusów mają świadomość, że nie mogą być "wczorajsi", gdyż w razie wykrycia tego konsekwencje będą poważne.
Ale to nie kontrola ma być przyczyną nie bycia "wczorajszym", tylko własny łeb kierowcy. Jeśli chcę, to się napiję piwa/drinka wieczorem przed wyjazdem. Jednak, czy się nabombam tak, żeby rano mieć saharę i jeszcze kręcioła, to moja odpowiedzialność (lub raczej jej brak). Ja nigdy nie odmówiłem alkoholu z powodu samej kontroli. Zazwyczaj powodem było samo "nie, bo nie", albo znając swoją odpowiedzialność (bo zabić 40 osób można na różne sposoby) nie chciałem prowokować losu.
Cytuj: