Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1921 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 20 maja 2014, 1:25 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 290
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm
MPK czy PKS to są pewnie takie zarobki, że porównywalnie wyjdzie wozić mineralkę na dystrybucji... Na busach pewnie niewiele lepiej. Takie są realia tego fachu. W Chełmie pks oferuje 5.60zł/h... brutto :roll: + parę dodatków żeby minimalna krajowa wyszła. CLA (chełmskie linie autobusowe tj. mpk) obecnie proponuje 10zł/h brutto i umowę na pół etatu. Gdyby kierowcy sobie nie "radzili" to tam by nikt nie pracował


Na górę
PostWysłano: 20 maja 2014, 19:45 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 407
GG: 0
bially33 pisze:
MPK czy PKS to są pewnie takie zarobki, że porównywalnie wyjdzie wozić mineralkę na dystrybucji... Na busach pewnie niewiele lepiej. Takie są realia tego fachu. W Chełmie pks oferuje 5.60zł/h... brutto :roll: + parę dodatków żeby minimalna krajowa wyszła. CLA (chełmskie linie autobusowe tj. mpk) obecnie proponuje 10zł/h brutto i umowę na pół etatu. Gdyby kierowcy sobie nie "radzili" to tam by nikt nie pracował




Gdyby nikt tam nie pracował to musieli by zacząć płacić tyle żeby sobie kierowcy nie musieli radzić.


Na górę
PostWysłano: 22 maja 2014, 16:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:05
Posty: 103
Lokalizacja: Łęczna
Panowie szukam informacji na temat pracy w lubelskiej firmie BP Tour. Poratujecie ? :wink:


Na górę
PostWysłano: 22 maja 2014, 17:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
jarecki pisze:
Panowie szukam informacji na temat pracy w lubelskiej firmie BP Tour. Poratujecie ? :wink:

Dział Kadr i Rekrutacji
mgr Agnieszka Pawełczuk – specjalista ds. kadr i płac
tel.: 81 745 44 77 w.25, kom.: +48 530 415 296 e-mail: agnieszka@bptour.pl


Na górę
PostWysłano: 22 maja 2014, 21:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:05
Posty: 103
Lokalizacja: Łęczna
To znaczy źle się wyraziłem, szukam informacji na temat firmy, ale od tej drugiej strony (kierowcy ), bo wersję " biurową" już znam :wink:


Na górę
PostWysłano: 03 cze 2014, 17:25 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1310
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec
Wracając do tematu, to na Żywiecczyźnie jest nadmiar kierowców autobusów, bo właśnie ostatecznie upadł PKS.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Na górę
PostWysłano: 03 cze 2014, 23:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 290
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm
No ale chyba ktoś prowadzi jakieś przewozy? Jakiejś firmie z minimalną ilością pracowników biurowych powinno się opłacać


Na górę
PostWysłano: 04 cze 2014, 7:56 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
Praca jest. Zaczął się sezon więc i ogłoszeń dużo.

http://sindbad.eu/artykul/kierowca-autokaru


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2014, 20:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 407
GG: 0
Praca jest. Kierowców nie ma!

W Łodzi do MPK szukają nadal 60 kierowców!

Z ciekawości dzwoniłem. Biorą wszystkich. Wystarczy pokazać uprawnienia , napisać podanie i na drugi dzień jesteś zatrudniony w MPK ŁÓDŹ


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2014, 21:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
szalikowiec pisze:
Praca jest. Kierowców nie ma!

W Łodzi do MPK szukają nadal 60 kierowców!

Z ciekawości dzwoniłem. Biorą wszystkich. Wystarczy pokazać uprawnienia , napisać podanie i na drugi dzień jesteś zatrudniony w MPK ŁÓDŹ

Ile oferują?


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2014, 21:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 407
GG: 0
Szczerze powiedziawszy to nie dowiedziałem się tego, bo takie informacje udziela kierownik na zajezdni a tam już nie pojechałem

Z tego co wiem, co było napisane na stronie urzędu pracy to 12,80 na godzina pewnie brutto. Tak jak pisałem wcześniej w tym temacie


Może wolfzan wiesz jakie ewentualne dodatki mogłyby dodatkowo wchodzić w skład wynagrodzenia bo chyba raczej w zarządzie mpk zdają sobie sprawe ze za gołe 12,80 brutto nikt nie będzie jeździł. Przy założenie że miesiącu jest 168 godzin to nam daje 2150 zł brutto.


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2014, 21:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
Pewnie premia, godziny nocne, możliwe, że dodatek stażowy po iluś tam latach pracy. 12,80 zł/h to żadna rewelacja. Rok, dwa pojeździć, zdobyć doświadczenie i iść dalej.


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2014, 21:30 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 407
GG: 0
Widzisz, ja jestem fanem pracy w koło komina :D
Ciągnie mnie do zrobienia D właśnie dla takich prac jak w MPK. Ale musiałbym jakoś sensownie zarabiać. Praca według mnie dobra. Stała, przez cały rok, obojętne czy jest lato,zima, wiosna, jesień.

Żeby z tymi dodatkami wycodziło chociaż 2700 za jakieś 200 godzin to ok


Na górę
PostWysłano: 06 cze 2014, 7:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
szalikowiec pisze:
Widzisz, ja jestem fanem pracy w koło komina :D
Ciągnie mnie do zrobienia D właśnie dla takich prac jak w MPK. Ale musiałbym jakoś sensownie zarabiać. Praca według mnie dobra. Stała, przez cały rok, obojętne czy jest lato,zima, wiosna, jesień.

Żeby z tymi dodatkami wycodziło chociaż 2700 za jakieś 200 godzin to ok

Tyle tylko, że praca w MPK szybko staje się nudna, monotonna, nie rozwijasz się, przez 99% pasażerów jesteś postrzegany jako gbur, cham, prostak i niewykształcony tłuk. Do tego ogromny stres związany z jazdą w ruchu miejskim, korki, etc. Jest to znakomita sprawa na początek, żeby nauczyć się jeździć.

Jeśli chodzi o "pewność zatrudnienia", to te czasy już mijają. Przykładem jest wrocławskie MPK.


Na górę
PostWysłano: 06 cze 2014, 23:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 407
GG: 0
masz racje ale biorąc pod uwage podejście "odfajkować 8 godzin i do domu" to jest idealna. To jak ktoś mnie postrzega niewiele mnie obchodzi. Jeżdząc ciężarówką jestem do tego w sumie przyzwyczajony.


a możesz przybliżyć kwestie pewności zatrudnienia? Przecież tak czy siak ktoś musi tymi autobusami jeździć i tych ludzi wozic


Na górę
PostWysłano: 07 cze 2014, 9:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2338
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Prawdę mówiąc sam spoglądam ostatnio na autobusy komunikacji miejskiej w Bielsku...
Biorąc pod uwagę wszystkie mankamenty jazdy ciężarówkami - międzynarodówki, dystrybucji etc, oraz zestawiając to ze stawkami, miejskie zakłady komunikacyjne wcale nie wypadają tak źle.

Powiedzmy sobie szczerze, praca kierowcy w ruchu miejskim na pewno nie jest taka sama w wielkich miastach typu Warszawa, Łódź, Kraków, a inna w miastach średnich i małych - ok. 150-200 000 mieszkańców.

W takich miastach często korki praktycznie nie występują.
Zadanie jest jasno określone, zgodne z przepisami żadnych dodatkowych czynności niezwiązanych z kierowaniem praktycznie się nie wykonuje, no może poza sprzedażą biletów, ale czy to aż tak wielki problem?

Odpowiedzialność - oczywiście jest niemała, ale czy kierując ciężarówką, jest wyraźnie mniejsza?
Może nie wiezie się pasażerów, ale pojazd sam w sobie stanowi niemałe zagrożenie na drodze, jeśli popełni się błąd, do tego dochodzi odpowiedzialność za drogi sprzęt, za paliwo, za ładunek, za jego zabezpieczenie.... Ryzyko napadów na parkingach, bardzo długie wyjazdy (2-4 tygodnie, a nawet więcej) i wiele wiele innych....

To powiedzmy sobie szczerze jazda w komunikacji miejskiej wygląda przy tym bardzo spokojnie.
Dodałbym jeszcze wysokiej klasy, nowoczesny, serwisowany na bieżąco sprzęt, oraz szansa, że wypłatę dostanie się w terminie, w przeciwieństwie do dziad transów.

BTW, czy ktoś orientuje się w aktualnych stawkach w Bielsku? System pracy, godziny, kasa?


Na górę
PostWysłano: 07 cze 2014, 21:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2010, 19:05
Posty: 5
GG: 0
Masz obowiązek sprawdzać bilety. Co jakiś czas robią naloty na pętle na os. Karpackim. Nie sprawdzisz, musisz się tłumaczyć i mogą dać upomnienie czyli połowa premii. Z ludziami ciężko, skarżą na byle co. Apaszkę zgubiła kierowca się nie chciał zatrzymać między przystankami - skarga. Obecnie chce zabierać dodatki. I nowy wymysł dyrektora zmiany na wszystkich liniach o jednakowej porze 13:45. Czyli na takiej 50 będzie na jednej służbie zmiana w Czechowicach na kopalni! Na razie wprowadzono ten system zmian na 3 liniach. Wymagań coraz więcej a kasowo szału nie ma, a chce zabierać. Przyszło w maju 9 kierowców 2-3 pouciekało od razu. Co do taboru są niektóre grzmoty, ale ogółem jest ok.
No i jeszcze masakrycznie wydłużany przelot między przystankami. Wleczesz się a i tak 1-2 minuty za wcześnie. Na niektórych liniach sobota, niedziela masakra.


Na górę
PostWysłano: 08 cze 2014, 22:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2007, 12:52
Posty: 2344
Lokalizacja: DWR
szalikowiec pisze:
a możesz przybliżyć kwestie pewności zatrudnienia? Przecież tak czy siak ktoś musi tymi autobusami jeździć i tych ludzi wozic

W tej chwili we Wrocławiu są dwie zajezdnie autobusowe. Jest ok 350 autobusów. Wkrótce zostaną one połączone i będzie tylko jedna, ale miejsce będzie tylko dla 290 autobusów. 60 brygad pójdzie w ajencję do prywaciarzy (tak jak w Warszawie ITS Michalczewski, PKS Grodzisk Mazowiecki czy Mobilis). Oczywiste jest, że będzie za dużo kierowców. W pierwszej kolejności polecą zatrudnieni na najlepszej z możliwych umowie - zlecenie. Następnie zapewne kierowcy na umowach czasowych. Prezes wrocławskiego MPK twierdzi, że nie będzie zwolnień, a wspomniani przeze mnie kierowcy mogą przecież znaleźć zatrudnienie u ajentów. Tyle tylko, że nie dla każdego szczyt marzeń to praca na umowie - zlecenie czy samozatrudnieniu.

Marix pisze:
To powiedzmy sobie szczerze jazda w komunikacji miejskiej wygląda przy tym bardzo spokojnie.

Bez urazy, ale nie doświadczyłeś stąd takie, a nie inne zdanie. Praca w ruchu miejskim to ogromny stres. Do tego na wejściu 9 na 10 pasażerów ma Ciebie za chama, gbura, prostaka i niewykształconego tłuka.

Marix pisze:
Dodałbym jeszcze wysokiej klasy, nowoczesny, serwisowany na bieżąco sprzęt

Mógłbym być złośliwy, ale nie ma po co. Jakiś czas temu był dosyć intensywny "nalot" ITD na autobusy wrocławskiego MPK. Na pewno nadal można znaleźć artykuły w necie na ten temat. Dla mnie autobus bez sprawnego zaworu bezpieczeństwa w drzwiach nie ma prawa wyjechać z zajezdni, a uwierz, że to tylko drobnostka...

Zapewne inna bajka jest w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej w mniejszych miastach, gdzie jest kilkanaście czy kilkadziesiąt autobusów, bo tam szansa na utrzymanie ich w przyzwoitym stanie jest większa.

Jest jeszcze jedna kwestia: ktoś, kto zaczynał na ciężarówkach, a potem chce spróbować jazdy autobusem, zwłaszcza miejskim prawie na pewno wróci na ciężarówki.


Na górę
PostWysłano: 08 cze 2014, 22:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2338
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała
wolfzan pisze:
Bez urazy, ale nie doświadczyłeś stąd takie, a nie inne zdanie. Praca w ruchu miejskim to ogromny stres. Do tego na wejściu 9 na 10 pasażerów ma Ciebie za chama, gbura, prostaka i niewykształconego tłuka.


Nie doświadczyłem to fakt, z drugiej strony Ty doświadczyłeś najcięższej szkoły, w największym mieście w Polsce i nie masz porównania z takim miastem jak Bielsko. Z tego co wiem, to również bez urazy również nie masz porównania z ciężarówkami :) Dodam tylko, że nie mam dużego doświadczenia na zestawach, ale swoje widziałem i realia krajówki trochę zgłębiłem....

Kierowcę ciężarówki też wszyscy mają za chama, gbura i prostaka, niewykształconego, a musi użerać się na przykład z magazynierami, którzy zazwyczaj muszą pokazać kto tu rządzi.
Z tą różnicą, że pasażer autobusu moze co najwyżej Cię opieprzyć albo złożyć skargę, a magazynier może zafundować Ci dodatkową godzinę, albo dwie kiblowania pod rampą.

wolfzan pisze:
Mógłbym być złośliwy, ale nie ma po co. Jakiś czas temu był dosyć intensywny "nalot" ITD na autobusy wrocławskiego MPK. Na pewno nadal można znaleźć artykuły w necie na ten temat. Dla mnie autobus bez sprawnego zaworu bezpieczeństwa w drzwiach nie ma prawa wyjechać z zajezdni, a uwierz, że to tylko drobnostka...

Zapewne inna bajka jest w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej w mniejszych miastach, gdzie jest kilkanaście czy kilkadziesiąt autobusów, bo tam szansa na utrzymanie ich w przyzwoitym stanie jest większa.


No tak, ale ja pisałem na przykładzie Bielska, gdzie tabor jest zdecydowanie powyżej przeciętnej, mimo, że nie jest to tak mała flota, to w większości stanowią je nowe Citaro krótkie i przeguby i trochę starsze już Solarisy. Ikarusy 415 sukcesywnie są usuwane, jest ich już bardzo niewiele, fakt stosunkowo dużo to nadal Ikarusy 280, ale wszystkie to już egzemplarze z późnych lat produkcji, automaty, wszystkie są po dużych remontach, odbudowach, malowaniu. Oczywiście nie wiem jak z usuwaniem usterek, tu musiałby się wypowiedzieć Grubyk


Na górę
PostWysłano: 08 cze 2014, 23:41 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2010, 19:05
Posty: 5
GG: 0
Nie wiem jak wygląda jazda w innych miastach, ale w moim odczuciu po Bielsku jeździ się dobrze. w ścisłym centrum większe korki występują z reguły na święta jak wszystkich ciągnie do galerii handlowych. Co do usterek to naprawiać nie musisz. Wszystko wpisujesz do ceduły ( książka zleceń napraw ) Z warsztatem jest różnie, miałem kiedyś wyciek paliwa w Ikarusie 280. Holowanie. Na następny dzień przychodzę do pracy, a ten sam autobus zjeżdża awaryjnie przed 5 rano, ledwo co wyjechał, a zjechał na to samo co dzień przed. W tym przypadku warsztat nawalił, ale w pozostałych przypadkach to może by i chcieli naprawić, ale brakuje oryginalnych części. Staram się nie krytykować, bo nie wiem jak wygląda warsztatowa rzeczywistość pewnie ładna patologia.

Na linii do mniejszych usterek masz do dyspozycji pogotowie techniczne, jak czegoś nie jesteś pewien również możesz poprosić, żeby przyjechali, doradzili. Gorzej z drzwiami, wtedy Dyspozytor naciska, żebyś próbował usunąć usterkę sam. " kombinuj, kombinuj " :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1921 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy