Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 maja 2016, 15:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Pojechał to twój stary z tym klamotem. A w czym on taki wzmocniony? W moście na zwolnicach przez które ta padlina pali 2l/100km więcej, a rzeźnik który zapomniał wyłączyć blokady na asfalcie i tak go zerwie? W grubszej/cięższej ramie mimo ze standard mimo wożenia po 35 ton nie pęka? W archaicznym zawieszenie na resorze które teraz trzeba przerabiać żeby podpiąć zwykłą naczepę?
Pomijam fakt, ze jeździ sie tym jak wozem drabiniastym, a sprzedata to za cenę złomu do Ukraińskiego handlarzyny który ma u siebie żyda na "wzmocniony" ciągnik... Taki mondrol ten twój szef, a ty widzę taki sam.

Naczepy mega są najtańsze na rynku. Wiesz czemu? Bo Stachu z Mietkiem spawają je od oka po pijaku. Ale przytoczę kilka argumentów. Pękające ramy za sprzegiem, spękane poprzeczki w 2letnich naczepach, odpadające koła razem piastą, powycierane na wylot paki po 3 latach, takie przykłady można mnożyć.

Ale pewnie dealer nabalamuci twojego starego na naczepę na zamówienie, do tego "wzmacnianą", za 30 000 więcej. A ten tępak polknie to jak bocian żabę, i będzie sie chwalil co to nie kupił, bo przecież Wzmacnianoo. Mimo ze kupił najgorszego wiechcia na rynku...

No nic, pociesze Cię. Jest jeszcze opcja ze gadam głupoty bo sie nie znam :D .


Żartowałem! Nie ma takiej opcji :mrgreen: .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 03 maja 2016, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Szef się cieszy, kierowca, który tym jezdzi się cieszy. To prawda,ale ja się już zastanawiałem czemu schmitza 5 letniego wycenili prawie na tyle co ta mega nowa ma kosztować.ale co ja mogę.czekam tylko kiedy mam pot jechać.Ot wycieczka w podwójnej obsadzie :lol:


Post Wysłano: 04 maja 2016, 10:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 207
Samochód: AFN

Zapytaj producenta samochodu jaka naczepa będzie pasowała do tej konfiguracji i taką kup/zamów. Nie baw się w żadne przeróbki fabrycznych konstrukcji bo sobie możesz narobić kłopotu. Zapytaj też w Kempfie - oni robili kiedyś nietypowe naczepy.

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 04 maja 2016, 12:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Siodło to element wymienny,płaska podstawa i najniższe podstawki i zejdziecie parę cm.


Post Wysłano: 04 maja 2016, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Pojechał to twój stary z tym klamotem. A w czym on taki wzmocniony? W moście na zwolnicach przez które ta padlina pali 2l/100km więcej, a rzeźnik który zapomniał wyłączyć blokady na asfalcie i tak go zerwie? W grubszej/cięższej ramie mimo ze standard mimo wożenia po 35 ton nie pęka? W archaicznym zawieszenie na resorze które teraz trzeba przerabiać żeby podpiąć zwykłą naczepę?
Pomijam fakt, ze jeździ sie tym jak wozem drabiniastym, a sprzedata to za cenę złomu do Ukraińskiego handlarzyny który ma u siebie żyda na "wzmocniony" ciągnik... Taki mondrol ten twój szef, a ty widzę taki sam.
Napisał ten co bez stalowej liny bazy nie opuszcza :)
Kiero ja Cie lubie , ale nie raz jak pierdykniesz ... :mrgreen:
Ten konik jest wart dwa standardy dla kogoś kto wie do czego on służy.

Pod poduszki się nie daje dystansów bo półresor powinien "do jazdy" w miarę poziom trzymać - jak pisałem wcześniej jedyna opcja dystans między oś,a półresor, bądź półresor gięty odpowiednio, ale to droższe rozwiązanie.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 maja 2016, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Dziś miałem pogadankę na temat obniżenia konia i naczepy z nysy.Ale koń zostaje jak na razie nie ruszony,a wszystkie wątpliwości i opinie zostały przekazane dalej.przedstawiciel mówił co by się nie stresować itd.gwarancja 4 lata.czas pokarze.


Post Wysłano: 06 maja 2016, 8:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

nie wiem skąd on 4 lata wziął - ja miałem rok na nową.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 06 maja 2016, 17:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Cytuj:
gwarancja 4 lata
Tylko zapomniał dodać, że gwarancja na 4 lata LUB do pierwszego przeładunku :wink:


Post Wysłano: 06 maja 2016, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Zastanówcie się jeszcze, kto za kilka lat kupi produkt z Nysy, jeszcze przerabiany pod kątem konkretnego ciągnika.

Tzn ktoś kupi, tylko za ile :D .


Sprzedajcie ten wynalazek. Jeśli potrzebny koniecznie 4x4 to kupić normalnego Mana z Hydrodrive, i normalną zwykłą naczepę. Jeśłi już wdepnęliście w g****, to po co brnąć dalej?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 06 maja 2016, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Kierowniku,może mają problem ze sprzedażą resoraka? :D


Post Wysłano: 06 maja 2016, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Myślę że ze sprzedażą nie byłoby kłopotu ale nie będą tego robić ponieważ auto jest ogarnięte serwis aso itd.aczkolwiek rozważali zakup drugiego kunia ale na razie postanowili zmienić naczepę.wszystko zależy od frontu prac.


Post Wysłano: 06 maja 2016, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2015, 17:26
Posty: 121
Samochód: DAF CF
Lokalizacja: Olsztyn/Dobre Miasto

Marek a ze tak zapytam ten Man nie lata z kruszywem do Braniewa ? Bo widuje takie auto i się zastanawiałem czy to nie to


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Osobisty blog

http://tnijurl.com/dc93d995a045/


Post Wysłano: 07 maja 2016, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Marek a ze tak zapytam ten Man nie lata z kruszywem do Braniewa ? Bo widuje takie auto i się zastanawiałem czy to nie to


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


nie tam to pewnie od Krecha latają.nasz to bartoszyce ,mrągowo.











k


Post Wysłano: 19 sie 2016, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Obrazek


Naczepa odebrana ,wygląda nie najgorzej zobaczymy jak będzie dalej :wink:


Post Wysłano: 20 sie 2016, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2015, 17:26
Posty: 121
Samochód: DAF CF
Lokalizacja: Olsztyn/Dobre Miasto

Ciągnąłem takie samo badziewie. Strasznie toporna naczepa, ale twarda i to chyba jej jedyna zaleta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Osobisty blog

http://tnijurl.com/dc93d995a045/


Post Wysłano: 20 sie 2016, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

No i git :)
ale powiedz czy nie przesadzili z wysokością?? Na pusto masz idealną linie, ale na pełno jak resorak siądzie??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 21 sie 2016, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

jak podpiąłem od razu poleciałem zobaczyć co oni wydumali że tak stoi.jest to naczepa standart z podwyższonym zawieszeniem czyli między ramą a poduszkami wspawane dystanse,i oczywiście całe mocowanie osi też na odpowiednio dłuższym uchwycie.Pierwsze wrażenie że man dobrze dociążony trzyma się drogi.Z schmitz-ką tak nie było.co do detali wykonania to jest kilka rzeczy które mogli zrobić lepiej ale cóż :/


Post Wysłano: 21 sie 2016, 8:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ze schmitzką tak nie bylo bo ważyła ze dwie tony mniej niz ten ulep.

No ale nic to, bezawaryjnych życzę.

Ps. Te przeróbki da sie zdemontować, doprowadzić do stanu ?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 sie 2016, 13:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Ze schmitzką tak nie bylo bo ważyła ze dwie tony mniej niz ten ulep.

ok.1.5 tony mega cięższa.ale w naszym przypadku no-problemo.shmitzką woziliśmy po 8-9 ton,a megą weszło 18 ton.

No ale nic to, bezawaryjnych życzę.

Oby.ja jestem taki że dostosowuję się do warunków,ale kolega co jezdzić będzie na co dzień to widzę że ciężko będzie się przestawić.
Ps. Te przeróbki da sie zdemontować, doprowadzić do stanu ?
Niestety wydaje mi się że nie bo dystanse pod poduszkami są wspawane do ramy i mocowanie osi do ramy te ucho też jest odpowiednio dłuższe.czyli naczepa tylko do tego typu traktorów.


Post Wysłano: 21 sie 2016, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Muszę do nich zadzwonić (megi) czy w naszej nie wspawali by dłuższych wsporników półresorów , gwarancja się skończyła z miesiąc temu to może się zgodzą ją przerobić z siodła 115 na 125.

Schmitz'a miałeś małego, dlatego był lekki - tej samej kubatury co Mega ważyłby podobnie.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: