Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 kwie 2017, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2017, 15:39
Posty: 4

Cytuj:
Ad 1 Może
I to by było logiczne, jednak próbując metodą krzyżową zweryfikować to w również w ITD, uzyskałem inną odpowiedź.

Po zadaniu pytania osobie pełniącej dyżur telefoniczny w oddziale Opolskim, czy samochód 26DMC i przyczepa 18DMC sprzęgnięta w jeden zespół może bez zastrzeżeń poruszać się po drodze (nawet na "pusto" nie zbliżając się do 40t RMC), po chwili konsternacji, zastanowienia i wahania uzyskałem odpowiedź że taki zespół powinien już uzyskać pozwolenie na przejazd - Bądź tu mądry i pisz wiersze.

Ad 2. Co do rubryk prawda, trafiła nam się naczepa trzy osiowa gdzie pierwsza oś tworzyła oś nienapędową pojedynczą (oddalona od pozostałych o więcej niż 1,8 m), a druga i trzecia z rozstawem między 1,3 a 1,8m zespól osi. Wtedy teoretycznie nacisk na pierwszą oś mógł wynieść 10 ton.

Ad 3. Dzięki za potwierdzenie. Nie są to ładunki sypkie, w większości przypadków zwykłe EUR, lub ich odpowiednik w systemie CHEP.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: