Strona 2 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5139 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 9:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
mam rozumiec że jesli nie ma się haków w podłodze lub innych uchwytow do mocowania ładunku, to łapanie pod spód - za tzwn"trawerse" przy naczepie (jak na zdjeciu) jest niefachowe i karane ?
Jeżlei się nie ma to znaczy że pojazd nie jest do tego odpowiednio przystosowany :roll:
Widzisz mi wierzyć nie chciałeś (może chodzi o to że sam nie jeżdze) ale po wypowiedzi Driver-a uwierzyć musisz. Zgadzam się ze wszysytkim co napisał :wink:
Cytuj:
Z jakiego kolwiek miasta ruszamy a ma nas pilotować policja zgłaszamy to 48 godz wcześniej do policji w Arnsberg (tam jest centrala).Najczęściej zieloni przyjeżdżają za dnia sporządzić protokół (oni mają paliwa w brud,mogą sobie jezdić) i zaczyna się trzepańsko.Sposób zamocowania ładunku,zapadki na łańcuchach,zapadki na grzechotkach,kontrolki na jednym i drugim.oświetlenie pojazdu,lość kogutów z przodu,zezwolenia.
Tak jest przy wyjeździe z niemiec. A jak my wjeżdzaliśmy z 5.60 szerokości i przyjeżdzliśmy przez świecko to kontrolowali nas na drodze, nawet atesty na łańcuchach, w jednym aucie nie było przypięte na odciąg i kazał poprawaić bo nie pojedziemy, takie są przepisy. :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

nie wiem , ale jak dla mnie ich prawo i przepisy są debilne, łańcuch wytrzymałość 1.500 kg :? tylko dlatego że jest oparty o krawędz, przecież poprzeczki są mocne pod spoem i dobrze trzymają , z tego wychodzi że dobry pas wytrzymałość znamionowa- 5000 kg, jest lepszy, przecież to sa zupełne bzdury (jak dla mnie )

całe szczęscie że my wozimy pod auta , koparki itp. plandeką i ładunki normatywne jeśli chodzi o szerokość, żadnych gabarytów, maxymalnie do 15-20 ton.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 12:41
Posty: 38
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?

Ja mam takie pytanie ile wynosi maksymalna waga takiego ładunku gabarytowego.

_________________
Kamil-Gda Pozdrawia was:)


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 20:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
nie wiem , ale jak dla mnie ich prawo i przepisy są debilne
Jak dla mnie są świetne pilnują porządku i tyle :wink:
Cytuj:
Ja mam takie pytanie ile wynosi maksymalna waga takiego ładunku gabarytowego.
Nie ma tu określonej normy wozi się różne rzeczy w tamtym roku np. Pan Rysiek z EK ciągnoł maszyne 70ton. Ale zdażają się i cięższe ładunki wystarczy mieć zezwolenie na przejazd :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

I zestaw o odpowiedniej ilości osi.Nacisk na oś musi być przestrzegany.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
I zestaw o odpowiedniej ilości osi.Nacisk na oś musi być przestrzegany.
No tak zapomniałem dzięki :wink:
W przypadku tego co mówiłem (70ton) był tam wykorzystany trzy osiowy ciągnik i wózki i trzy wózki (po dwie osie) od naczepy goldhofera. Przy takim ładunku prędkość trzeba było ograniczyć do 60/70km/h żeby koła wytrzymały.

Obrazek

zdjęcia tego zestawu, autor=Pan Grzegorz z eurokran (i nie chodzi o mnie :P )

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 09 sty 2007, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 12:41
Posty: 38
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?

Aha czyli może i być ładunek 100 ton??.

_________________
Kamil-Gda Pozdrawia was:)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 0:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Może być i 1000.... tylko z takimi ładunkami to już pracy pełno...i koszta ogromne.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 0:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Przy 1000 ton to już muszą być dwa ciągniki i conajmniej jeden pchacz.Takie ładunki spotyka się raz na parę lat.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 7:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 12:41
Posty: 38
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?

Aha czyli jak dwa ciągniki do jednej naczepy podłączone??.

_________________
Kamil-Gda Pozdrawia was:)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 7:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

ciągnik do ciągnika jak przy holowaniu i z tyłu pchacz jeszcze jeden ciągnik albo koparka etc.... chociaż widziałem gdzieś fotki z firmy ADAMS gdzie dwa konie były podpięte obok siebie, postaram się zamieścić popołudniu bo teraz ide do szkoły...


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 12:41
Posty: 38
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?

Bo ja niewiem czy to prada bo jak były budowy manchatana w gdansku to kolo mowil mi ze scanią \8/ Ciągną 350 ton na dwa ciągniki to prawda??.

_________________
Kamil-Gda Pozdrawia was:)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 20:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
Ciągną 350 ton na dwa ciągniki to prawda??.
350 ton w polsce jakoś sobie tego nie wyobarażam :roll:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2006, 12:41
Posty: 38
Lokalizacja: ja mam to wiedzieć?

A jest taki ładunek możliwy w europie??.

_________________
Kamil-Gda Pozdrawia was:)


Tytuł:
Post Wysłano: 10 sty 2007, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

A dlaczego nie ? :> i powyŻszy...masz błąd w podpisie. Tylko lepiej jest rozkładać wszystko na mniejsze częsci i wozić mniejsze elementy....

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 sty 2007, 2:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Znalazłem takie zdjęcie i zaznaczyłem na nim sposób zabezpieczania ładuków (przedewszystkim maszyn) na odciąg.( W przypadku koparki gąsienicowej łańcuch łapie się za gąsienice :wink:

Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sty 2007, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Taki napotkany przez ze mnie na Niemczech:

Obrazek

Ogólnie to ten kraj to słynie z gabarytów nigdzie więcej nie widziałem ich tyle , a co ciekawsze na parkingach mają wyznaczone swoje miejsca.

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 2:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2006, 1:28
Posty: 54
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Lokalizacja: Warszawa

to i ja dam kilka zrobionych przezemnie w niemczech ( mozliwe ze na tym samym parkingu :D )

Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
LKW KoRnik


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 18:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 15:59
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
przewozy ponadnormatywne to takie, których gabaryty przekraczają długość 16,50 m, szerokość 2,50 m, wysokość 4,00 m oraz ciężar całkowity 42 t.
Nie wiem, może się mylę, ale wydaje mi się że dopuszczalna szerokość to 2,55 m, a długość w przypadku zestawu przyczepowego 18,75 m (16,50 m dotyczy zestawu naczepowego).


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lut 2007, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:24
Posty: 9

a na takie bryki trzeba mieć (poza prawem jazdy ) jakieś inne kursy :?: :?: :?:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JUMvPy0emZY }}} fajne no nie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: