Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

Witam Panowie i Panie. Na forum nie ma oddzielnego tematu jak zauważyłem dotyczącego tego systemu załadunku. Jedynie w dziale o przewozach chłodniczych można na coś natrafić.
Więc pytanie:
-czy są tylko trzy rodzaje podwójnych podłóg a może jest jest jeszcze coś innego,
-sposoby załadunku,
-wytrzymałość takiej naczepy,
-bezpieczeństwo,
-wady,
-jak to jest od strony kierowcy,
-jakieś inne sprawy o których nie wiem.
Pytam ponieważ w firmie w której pracuję prowadzimy wstępne przymiarki aby spróbować się z tego typu sprzętem i obsługa logistyczną takiego załadunku.

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lip 2013, 9:04
Posty: 3
Samochód: Star

Jest też podwójna podłoga do naczep typu firanka:
http://www.autoakcesoria.com.pl/pl/poradniki/92.html
Nadaje się to do lekkich ładunków około 100 kg na paletę może trochę więcej, zależy od konkretnej naczepy i jej konstrukcji. Szczególnie ważna jest konstrukcja słupków bo one przenoszą całe obciążenie.
Załadunek i z boku i z tyłu - belki paletowe po prostu się wypina.
Co do wad to stabilność naczepy będzie gorsza z uwagi na podniesiony środek ciężkości. Warto ustawiać ją możliwie jak najniżej - jeśli Twoja ma możliwość regulacji wysokości.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2006, 0:33
Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka

Brytyjskie lorries jeżdżące pod CD gdzie pracuję mają ładowność górnego pokładu w zależności od naczepy po 4, lub 3,5 tony na stronę, czyli sumując 7, 8 ton. Ładując takie naczepy, trzeba ważyć poszczególne palety i kłaść z uwzględnieniem ich wagi. Naczepy to przewozu klatek ładuje się tyłem z pomocą windy, potem na koniec jeden pas dociskający ostatnie klatki do przodu i jazda. Jeździć trzeba z tym raczej z wyczuciem, biorąc pod uwagę, że palet na plandekach się nie pasuje, po prostu zasuwa się kurtynę i heja, więc można poprzesuwać to na naczepie. No ale takie naczepy raczej jeżdżą autostradką, więc jakiegoś manewrowania nimi nie ma zbytniego. Nie wiem jak gdzie indziej, sprawa u nas wygląda tak.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: