Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netNaprawa foteli TIRDeski burtowe do naczep



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 777 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 27 maja 2009, 15:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 479
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn
Według mnie ten MAN nie nadaje się chociażby dlatego że jest za krótki. Chociaż byś dał dźwig na konsoli to i tak chyba się nie uda. Pomyśl lepiej nad gołą ramą a nie nad ciągnikiem siodłowym.


Na górę
PostWysłano: 27 maja 2009, 20:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 15:41
Posty: 74
GG: 9713703
Samochód: Mercedes Actros 2644 Loglift 265ZT
Najlepszym rozwiazaniem bylo by autko z napedem 6#4. Naped 4#4 w kazdych warunkach nieda rady i zaduzo nie zaladujesz na niego

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl


Na górę
PostWysłano: 27 maja 2009, 23:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 22:44
Posty: 26
GG: 0
Samochód: stralis
jednak kusi cena lecz mam jedno zasadnicze pytanie czy będzie na niego pasowała zabudowa z fh 12 4x2 95r

_________________
NOWY STRALIS POGROMCA MITÓW

TRAKKER 6X6 W LESIE - TO CO TYGRYSKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 8:09 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
perez87 pisze:
Najlepszym rozwiazaniem bylo by autko z napedem 6#4. Naped 4#4 w kazdych warunkach nieda rady i zaduzo nie zaladujesz na niego


No 6x4 najlepszy do lasu na zwolnicy.
Ale na 4x4 wsadza sie naczepe z dzwigiem, czyli ladujesz pompe hydrauiczna do auta, dzwig od dluzycy na naczepe, jezeli kupisz rozsuwana naczepe to nawet do lasu pociagniesz.
a 4x4 w zupelnosci wystarczy, pod naczepe do drzewa.
My zastanawiamy sie nad manem 6x4 gotywy zabudowany do drzewa dluzyca, cena naprawde okazyjne, na poduchach. i kosztuje nawet mniej niz ten man 4x4


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 14:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 22:44
Posty: 26
GG: 0
Samochód: stralis
wklej link
ja mam tak ok 120 tys

_________________
NOWY STRALIS POGROMCA MITÓW

TRAKKER 6X6 W LESIE - TO CO TYGRYSKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 15:47 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
Iveco fan pisze:
wklej link
ja mam tak ok 120 tys


Nie ma go na aukcjach internetowych. Od znajomych dostalismy cynk o nim.
cena to bajka ponizej 90tys.
'96 rok kompletu.


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 17:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 15:41
Posty: 74
GG: 9713703
Samochód: Mercedes Actros 2644 Loglift 265ZT
VeRay Ale jak bys mial wozic papierowke to nie zabardzo z naczepa bo czasami zdaza sie ze trzeba wywiezc solowka i w tedy przydaje sie autko pod przyczepe. Jesli chodzi o poduszki to nie jestem ich zwolennikiem. Najlepszy jest resor. Na mocnym przechyle pekaja cybanty i szczelaja poduszki/

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 18:57 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 479
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn
Ja też bym stawiał na auto na resorze i jednak 6x4 już nie mówiąc o 6x6 tylko jak 6x4 to chyba już na zwolnicy.


Na górę
PostWysłano: 28 maja 2009, 21:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
u mnie w okolicy jest sporo samochodow do transportu drzewa, bo wile rodzin sie z tego utrzymuje.
I wiekszosc tych co maja dluzyca to ma na poduchach, musze powiedziec ze w trase sa idealne.
do lasu napewno resur byłby lepszy ale ten man ma 8 poduszek wiec raczej nie popekaja, a jak juz strzeli to poduszke lawiej i taniej wymienic od resora, dodam ze wozek jest na polresorach.
Man oczywiscie na zwolnicy.

Co do papierowki to tak jak mowilem kupujesz rozsuwana naczepe, austriackie rozsuwaja sie do 15 metrow (w polsc niepuszcza) i maja 10 par klonic przesuwnych, wiec jezeli wozisz krotkie drzewo, to mozesz sobie skrocic przyczepe ile ci pasuje, koszty podobne nawet na paliwie.

PS my mamy przyczpe od GSODAMA rozsuwana na 8m a ciagnie ja steyr 6x2:
Obrazek


Na górę
PostWysłano: 29 maja 2009, 17:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 15:41
Posty: 74
GG: 9713703
Samochód: Mercedes Actros 2644 Loglift 265ZT
Zgadzam sie z toba VeRay ale jesli ktos mysli tylko o wozeniu papierowki to najlepiej z przyczepa zdazaja sie przypadki gdzie jest ciezki teren i trzeba wywozic solowka a z naczepa niema szans wywiezc. No i oczywiscie dluzyca jak juz jest skladana to w jednym miejscu a papierowka w kilku a czasem kilkunastu miejscach znam takie przypadki

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl


Na górę
PostWysłano: 29 maja 2009, 21:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
Jezeli chcesz wozic tylko zestawem, to narynku sie nie utrzymasz, bo coraz wiecej ludzi potrzebuje drzewa dlugiego.
krotkie to tylko drzewo twarde, ewentualnie paletowe, czyli praktycznie same odpady,
jezeli ktos planuje wozic drzewo to najlepszym rozwiazaniem na start jest dluzyca.


Na górę
PostWysłano: 29 maja 2009, 21:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 479
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn
Zależy jeszcze czy wozisz drzewo 200km czy 20. My np. wozimy blisko drewno dlatego mamy Scanię na resorze ale jednak gdybyśmy mieli wozić na dłuższe trasy to jak najbardziej poduszka.


Na górę
PostWysłano: 30 maja 2009, 13:44 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
no u nas to slovenska - malopolskie - swietokrzyskie.

steyr na resorze, i nawet dobrze sie jezdzi, a mamy jeszcze ciagnik scnia topline, na poduchach na dziurach strasznie skacze kabin, ale komfort jazdy na autostradach wybacza to skakanie.


Na górę
PostWysłano: 30 maja 2009, 20:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
Iveco fan pisze:
panowie planuję kupić tego mana http://allegro.pl/item639851798_man_tga ... k_4x4.html
i przełożuć na niego zabudowe z volva fh 12 4x2 (przedłużona rama)
1995 r czy ma sens taka zamiana i czy wogóle jest to morzliwe


troche spoznione ale.
jezeli chcesz przelozyc zabudowe z volva to nie darady poniewaz tga ma rozrzezana rame a volvo prosta wiec raczej sie nie da


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2009, 22:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 15:41
Posty: 74
GG: 9713703
Samochód: Mercedes Actros 2644 Loglift 265ZT
Koledzy kolega chce kupic auto(160-180tys zł) do lasu z dzwigiem z naczepa(oski skretne) by moc wozic papierowke i dluzyce najlepiej scania lub volvo. Najlepiej jak auto bylo by juz w Polsce nie zagranica no i na resorze, mile widziane linki do stron. Zgory wielkie dzieki :)

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl


Na górę
PostWysłano: 24 cze 2009, 8:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)
Jedna z niewielu moich fotek takich zestawów ;)
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Na górę
PostWysłano: 26 cze 2009, 22:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
perez87 pisze:
Koledzy kolega chce kupic auto(160-180tys zł) do lasu z dzwigiem z naczepa(oski skretne) by moc wozic papierowke i dluzyce najlepiej scania lub volvo. Najlepiej jak auto bylo by juz w Polsce nie zagranica no i na resorze, mile widziane linki do stron. Zgory wielkie dzieki :)


Wprawdzie nie jest to Scania ale do lasu chyba najlepsze i stosunkowo tanie:
http://allegro.pl/item669799651_steyr_2 ... _lasu.html

Jezeli kolega kupi steyra to napewno nie pozaluje.


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2009, 11:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 479
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn
Dokładnie Steyr 6x6 daje sobie świetnie radę mimo małej mocy silnika. Jedyne co bym zmienił to kłonice w naczepie bo za wysokie to one nie są :]


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2009, 13:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 855
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R
Silnik V8 390KM czlowieku on bedzie porownywalny z silnikiem Scani 460, pamietajcie ze moc steyra to "czysta moc"
jaka przekazuje na kola.

A co do klonic to para uzywanych aluminiowych Exte kosztuje 2 tys, kupi 5 par za 10tys plus minus jakies dokladki, i za 100tys autko jak marzenie lepsze niz niektore Volvo czy scania


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2009, 15:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008, 15:41
Posty: 74
GG: 9713703
Samochód: Mercedes Actros 2644 Loglift 265ZT
Koledzy steyr to nie moze byc bo kolega dosc dalekie kursy bedzie robic no i stary troszke jest trzeba o czyms nowszym pomyslec jesli chodzilo by o jazde wokol komina to autko super tylko w dalekie kursy to nie za bardzo :)

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 777 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy