Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lut 2012, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

No, ale taki sprinter z naczepką to już tacho i licencja więc PL przewoźnikowi się nie spodoba raczej.
Ale fajne są takie składziki.


Post Wysłano: 24 gru 2012, 17:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Potrzebuje opinii na temat Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI HL wywrotka
mam zamiar coś takiego kopić auto będzie jeździło na składzie opału.


Post Wysłano: 01 mar 2013, 9:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2013, 9:37
Posty: 4
GG: 577223
Samochód: MB

Cytuj:
Potrzebuje opinii na temat Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI HL wywrotka
mam zamiar coś takiego kopić auto będzie jeździło na składzie opału.
A co konkretnie chcesz wiedzieć?
Podaj wiecej szczegółów ( który motor? )

_________________
Bez Gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 02 mar 2013, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

413... Wszystko jasne 2.2 CDI 130 koni generacja W904 ( lata produkcji 2000 - 2006). Co do silnika nie mam z nim doswiadczenia(opinie jakie slyszalem nie sa zbyt ciekawe, ale nie sugeruj sie tym bo tylko slyszalem), jednak radzilbym poszukac 416 z motorem 2.7, nie zawiedziesz sie i nie zajedziesz go ;)


Post Wysłano: 09 mar 2013, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Potrzebuje opinii na temat Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI HL wywrotka
mam zamiar coś takiego kopić auto będzie jeździło na składzie opału.
Wiadomo że CDI to nie to co 2.9TDI ale ja jezdziłem 313CDI blaszak to od 250tkm do 370tkm żadnych zastrzeżeń niemiałem, a ostatnio spotkałem to autko i miało 790tkm. Teraz w paczkach chłopaki mieli 413CDI z dużym kontenerem po 2.5, 3.0tony woził i około 700tkm zabrali go do innego oddziału. Musisz dobrze posprawdzac czy olej nie cieknie i czy turbina niezajeżdżona i nic tylko brac i śmigac. Jeśli jest to oryginalna wywrotka to raczej nie będzie za mocno wyjeżdżony.


Post Wysłano: 23 maja 2013, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2013, 19:31
Posty: 9
Samochód: Atego Tamtego

Witam Wszystkich. Jestem nowy na tym forum. Troszkę o sobie, pracuję na Sprinterze 311 CDI z 2003r z nadwoziem izotermą wożąc "przyjemność kobiet" czyli kwiaty :) Odkąd się przyjąłem do tej firmy czyli 3 lata temu, ciągle smigam tym samochodem z małymi przerwami na naprawy. W tym czasie jeżdziłem różnymi zastępczymi autami - Ducato z 1999r, Master 2004r, Sprintery 1 generacji. Porównując te samochody (pomijając silniki tj. moc) to subiektywnie stwierdzę, że francuzy są tylko wygodne i nic więcej. Awaryjność nieporównywalnie większa niż w Sprinterach, ceny części też kosmiczne (wymiana kpl rozrządu w Masterze w autoryzowanym serwisie 2500zl). Jak mam porównywać Sprinterki 1 generacji do poliftowej (2003r) to mam wrażenie, że kabina w nowszym jest mniejsza (choć oczywiście nie jest), deska rozdzielcza minimalnie wysunięta ku tylnej ścianie daje takie odczucie w porównaniu z "toporem" z 1 generacji. Stary kupił 1 egzemplarz (słownie JEDEN) 2 generacji i jestem w trakcie "dziobania" żeby go dostać bo to inny świat w porównaniu z poliftowcem (ergonomia). Pozdrawiam


Post Wysłano: 29 wrz 2013, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cześc koledzy.
Znalazłem taką ciekawą rzecz: http://otomoto.pl/mercedes-benz-sprinte ... 58963.html
W906 z silnikiem 2.9 jeśli to wszystko zagrało, udało sie skrzynię zgrac z motorem no to rzeczywiście ciekawe połączenie może byc. Już kiedyś słyszałem że gośc przymierzał się do kupna 315 z rozwalonym silnikiem i wszczepic 2.7CDI który to śmiało zaliczamy do udanych motorów :D


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 8:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

LisTruck wydaje mi się, że taki Sprinter mimo wszystko nie pojeździ.
To chyba straszna rzeźba jest pomijając fakt, że znaleźć zdrowe 2,9 graniczy z cudem. Umówmy się większość ma już koło bańki przebiegu.


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

zawsze można wyciągnąć zdrowe 2.9 z angielskiego w210 lub rozbitego geldenwagena wtedy będzie w dobrym stanie.
Ciekawe czy znalazł by sie śmiałek który założył by OM606TD do sprintera i dał gwarancje dalej niż do bramy :mrgreen:


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 11:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2012, 10:09
Posty: 36
Samochód: Mercedes Sprinter 519
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
zawsze można wyciągnąć zdrowe 2.9 z angielskiego w210 lub rozbitego geldenwagena wtedy będzie w dobrym stanie.
Dokładnie tak też robią. Ale trzeba zmienić misę oleju, kolektor i coś jeszcze.


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 16:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
LisTruck wydaje mi się, że taki Sprinter mimo wszystko nie pojeździ.
To chyba straszna rzeźba jest pomijając fakt, że znaleźć zdrowe 2,9 graniczy z cudem. Umówmy się większość ma już koło bańki przebiegu.
Eeee aż tak z cudem nie graniczy :oops: Znam trochę Sprinterowców i te motorki w pełni sił są jeszcze pomimo paskudnie zaniedbanego nadwozia. Nawet 313CDI w poprzednim modelu z mojej poprzedniej firmy dzielnie ciągną i pomimo że zostało kilka i mają po 800-900tys zostały z powodu tego że oprócz jednej wyjątkowej 315 mającej 600tys bez naprawy wszystkie mają nowy silnik, ze 3 to już na trzecim motorze jeżdżą. Ciekawi mnie jak pracuje połączenie 2.9 w tej budzie z 6 biegową skrzynią. Ewentualnie bardziej skłaniał bym się do wrzucenia zadbanego 2.7CDI najlepiej też z W210 :D


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 16:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
zawsze można wyciągnąć zdrowe 2.9 z angielskiego w210 lub rozbitego geldenwagena wtedy będzie w dobrym stanie.
Ciekawe czy znalazł by sie śmiałek który założył by OM606TD do sprintera i dał gwarancje dalej niż do bramy :mrgreen:
Kiedyś gdzieśc na chyba niemiecki forum był pierwszy Sprinter który chodził właśnie na tym 3-litrowcu, ale czy było dużo grzebaniny nie mam pojęcia :roll:


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Musieli pewnie pompę wtryskową od om603 turbo założyć, bo oryginalna na elektronice i wszystko spięte CANem.


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Ciekawe jak to lata
Moja 412 po chipie przy wadze pustego samochodu ponad 3.5 tony lata bokiem jak wariat
a z om606td z zrobił by 220 koni bez zadnego problemu i szkodzy dla motoru. Tylko ciekawe co na to skrzynia 8)
http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
Fabryczny nie otwierany silnik po modyfikacjach osprzętu


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ciekawe czy znalazł by sie śmiałek który założył by OM606TD do sprintera i dał gwarancje dalej niż do bramy :mrgreen:
Widziałem lawete z wolnossącym 606.

Ten motor powinien dostać tytuł silnika dekady.....

Montaż do niego pompy z om603, To najpierw trzeba ją mieć, potem znaleźć pompiarza który ogarnie w niej sekcje, następnie dużo samozaparcie bo to nie chce chodzić na sztywnym kącie wtrysku.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Mówiłem o pompie z 603 turbo która ma zwiększaną dawkę wraz z doładowaniem. Na podkarpaciu jest człowiek ktory ma 124 z 606 turbo i pompą od 603turbo z w140 (większe sekcje dla silnika 3.5l).


Post Wysłano: 30 wrz 2013, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Mówiłem o pompie z 603 turbo która ma zwiększaną dawkę wraz z doładowaniem. Na podkarpaciu jest człowiek ktory ma 124 z 606 turbo i pompą od 603turbo z w140 (większe sekcje dla silnika 3.5l).
No dziwne żeby pompa od wolnossącego sterowała doładowaniem. Naczytałeś sie forum, pompa z om603T nie jest w stanie obsłużyć podlać tyle wachy żeby ten silnik jechał. W efekcie uboga mieszanka zarzyna ten motor. Do tego om606t z pompą edc ma dynamicznie sterowany kąt wtrysku. Zrobisz go w pompie na patyk?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 03 paź 2013, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Gadka gadką, auto jezdzi od ponad roku i ma się super (gorzej ze skrzynią biegów która nie wyrobiła).


Post Wysłano: 03 paź 2013, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Gadka gadką, auto jezdzi od ponad roku i ma się super (gorzej ze skrzynią biegów która nie wyrobiła).
Mówisz o tym 315 z silnikiem 2.9? Jeśli tak to dzwoniłeś?


Post Wysłano: 16 mar 2014, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Ktoś z was użytkował może w906 na oponach 285/65R16C zamiast bliźniaka za wszelkie info będę wdzięczny.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: