Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 maja 2014, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:32
Posty: 2

Witam
Mam do dyspozycji około 20 000 z hakiem.
Potrzebuje auta typu Opel Vivaro z paką.
Takie ogłoszenie znalazłem i mnie zainteresowało - http://otomoto.pl/opel-vivaro-trafic-2- ... 76865.html

Będę jeździł nim po mieście lub na autostradzie na krótkie dystanse ze stosunkowo nie wielkim obciążenie. Jestem zielony w temacie dostawczaków dlatego proszę was o pomoc.

Wiadomo na oglądanie auta wezmę znajomego mechanika tylko chciałbym wiedzieć w którą stronę zmierzać podczas poszukiwań autka.

Pozdrawiam :)


Post Wysłano: 09 sty 2015, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2015, 17:03
Posty: 1
GG: 6734436
Samochód: Clio

Jesteś przekonany co do Opla? Mam złe wspomnienia, kolega też sporo narzekał.
W firmie mamy stare Sprintery i jednak Merc to Merc.


Post Wysłano: 09 sty 2015, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Sprzedałem pod koniec roku Opla Movano 2.5 CDTI (101 KM) za 20.000 złotych brutto. Jeździłem tym samochodem 2,5 roku i byłem bardzo zadowolony mimo, że silnik raczej do Vivaro. Jeżeli nie znajdziesz jakiegoś zadbanego Vivaro to szukaj Movano/Master. Te z najmniejszej wersji są podobne rozmiarami. Cena do jakości jest zadowalająca tylko trzeba kupić zadbany egzemplarz.


Post Wysłano: 28 sty 2015, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2014, 21:04
Posty: 10

Mimo wszystko Vivaro/Trafic to auta troszkę wygodniejsze niż Movano/Master. Te drugie są pojemniejsze i zdecydowanie bardziej wytrzymałe, natomiast komfort leży po stronie tego pierwszego zestawu.

Miałem zarówno Vivaro, Trafic jak i Mastera i zdecydowanie bardziej Trafcio przypadł mnie do gustu.


Post Wysłano: 14 lis 2016, 13:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik