Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Co to za różnica czy 70km czy 5.

Ciekawe kiedy będzie atego na 3.5t.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Za 20 tyś netto sprzedam CI ładnego Mana 12.224 z 2000 roku rama do zabudowy.
Więc nie mów ze takie auto to potężne koszty.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To po ki c*uj robisz cos co sie nie oplaca?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Polaczki tak maja nie ważne ze na etacie zarobił by 2 tys na łapę. Miał wszystko w pupie. Woli sam skręcać na druty i zarabiać 1000 zł nie spać myśleć. Ale najważniejsze ze nie dorabia szefa :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

Dzięki ale ja szukam nowego auta a nie kilkunastoletnie do którego będzie się ciągle dokładało


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

I fakture biorą na wszystko bo kosztów szukają.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

Łukasz skąd wiesz że się nie opłaca? po pierwsze dla mnie bez sensu kupowanie jest auta za grubo za ponad 200 tysięcy zł aby raz na jakiś czas przewieść 4-5t bo musiał bym być idiotą aby robić taki biznes życia i moja prośba nie wracajmy do ładowności tylko prosiłem o pomoc jakie z ww aut wybrać.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

oczywiście bo inaczej nie ma podkładki że mechanik naciąga i chce co chwila pieniędzy za wymiane tych samych elementow a jeżeli jest f-v jest podkładka i możliwość reklamacji


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Jeśli chcesz szczerej rady to na Twoje przewozy z podanych przez Ciebie aut to............................................................................................................................ żadne :!: Niestety taka jest prawda, wszyscy piszemy Ci po kolei to samo. Takie auto długo nie pożyje szlak trafi ramę i wydane przez Ciebie np. 130000zl na auto, jak ITD Cię łapnie to nie ważne czy będziesz miał 2.5t czy 4.5t to i tak o wiele za dużo i masz przekichane, a w razie poważniejszego wypadku nie chcę mi się myślec jaka może byc kara.
Taka moja rada: Przejedz się po dealerach i poproś o jazdę testową ze 3 paletami kostki to akurat 4.5t i wybierz to które będzie jechac nalepiej :lol: Klient nasz Pan a producent przecież te auta do tego stworzył więc na pewno się zgodzą :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

I nareszcie słyszę jedną sensowną radę i pewnie też tak zrobię. Jeżeli chodzi o żywotność ramy zdaję sobie z tego sprawę dlatego ten sprinter jest pod znakiem zapytania bo z tego co wiem rama tam jest tylko do kabiny i dlatego łamią się. Jeżeli chodzi o Iveco wiem że ma ramę całościową nie wiem jak tylko jest w przypadku Cantera Fuso


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lip 2011, 21:38
Posty: 67
GG: 2371800
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.

Mój firmowy nie jeździ przeładowany nigdy. Zazwyczaj max 600-700kg, gdzie realna ładowność też jest mniejsza niż ta w dowodzie. Co więcej często jeździ załadowany caluteńki a kartony poupychane są na totalny ścisk.
Kombinuj co jest lekkie i można to importować mając konkretny zysk.


Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.
Ojciec kupił sobie fajną, dużą przyczepę o dużej ładowności i jak ma więcej to ją zapina. Jak pszczoły luzem to wyłącza ViaTolla i jedzie samym busem.

Śmiechem żartem pełen legal, hamuje dobrze (hamulce najazdowe) a wkłada więcej niż na 35C15.

Da się oczywiście samym busem, sam raz ciągnąłem 3.5 tony śmieci, tylko to już nie hamowało.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.
Ojciec kupił sobie fajną, dużą przyczepę o dużej ładowności i jak ma więcej to ją zapina. Jak pszczoły luzem to wyłącza ViaTolla i jedzie samym busem.

Śmiechem żartem pełen legal, hamuje dobrze (hamulce najazdowe) a wkłada więcej niż na 35C15.

Da się oczywiście samym busem, sam raz ciągnąłem 3.5 tony śmieci, tylko to już nie hamowało.
No i święta racja po coś w końcu są przyczepy a teraz nowe Sprintery 316 i 319 mają na haku 3.5t więc i odchudzony 519 będzie miał 3.5t i takim zestawem można tonaż przewozic :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 cze 2012, 14:11
Posty: 49
Samochód: 4141

Każdy jeździ tak przepisowo? Halo halo a gdzie są kierowcy wywrotek z forum na które wchodzi po 25ton zamiast 16?
2 tony na busie na bliźniakach to nie przeładowanie, 5 to przesada bo mało które auto z takim ciężarem hamuje.
Opinie możesz znaleźć na /http://www.autocentrum.pl/oceny/ tam są oceny użytkowników.

_________________
Transport się nie opłaca


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2007, 18:45
Posty: 49
Lokalizacja: Nałęczów

Canter ma ramę po całości. Auto bardzo wytrzymałe, ewidentnie konstrukcja pod więcej niż w papierach, no i w ogóle wóz bezawaryjny (mowa o modelu 3C13, przebieg 100 tys. km). Jedynie opony, które były fabrycznie na tylnej osi rozeszły się od kilogramów.
Masa własna auta jest spora, tak więc w Twoim wypadku skoro to ma być kontener z windą, to wcale bym się nie zdziwił gdy by doszło do 3,5 t.
Poniżej masz zdjęcia ramy (chyba standardowo jak w każdym korozja, także na felgach, auto ma 4 lata).
http://pokazywarka.pl/dv4qs9/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 cze 2013, 20:55
Posty: 16
Samochód: Iveco

dzięki wielkie za odpowiedź odnośnie Cantera właśnie słyszałem wiele pozytywnych opinii o tym wozie a co do korozji to w ramach czesto zdarza sie drobna korozja po 2-3 czy 4 latach


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Z calego serca duzo patroli ITD bo jestes chory czlowiek....
Dołączam się do życzeń.
Cytuj:
Z tego zdaję sobie sprawę że czasem zdarza się taka sytuacja i trzeba ulec ale ciągnięcie ewidencji czasu pracy kierowcy itp rzeczy oraz opłacanie viatola niesie za sobą o wiele większe koszty.
Hm. To może płać?

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: