Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 kwie 2013, 18:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2013, 18:15
Posty: 1
Samochód: Sprinter x2, passat

Witam, nie wiedziałem do jakiego działy przypisać to pytanie, więc proszę o przeniesienie w razie czego. Chciałem zapytać kolegów pomykających busami/dostawczakami, ale też dużymi wózkami czy któryś zdecydował się może na instalację lpg ale nie do ciągnika, tylko do auta DMC 3,5? Albo czy zna kogoś kto takiej przeróbki dokonał i czy przyniosła ona oczekiwane efekty? Mam dwa sprintery i chciałem sobie w nich właśnie taką instalację założyć, a czytałem tutaj na forum, że ponoć warto?


Post Wysłano: 19 kwie 2013, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2012, 15:25
Posty: 6
GG: 0

Ja mogę się wypowiadać tylko z perspektywy posiadacza ciężarówki z taką instalacją. Czy warto? No cóż, mnie się opłaciło, ale ja sporo latam. Poza tym nie słyszałem jeszcze o takich małych autach, żeby ktoś się zdecydował, bo zwrot kosztów zajmuje więcej czasu. Tak naprawdę sam musisz przekalkulować, czy taka inwestycja Ci się opłaci. I przede wszystkim patrz na to przez pryzmat inwestycji długofalowej. Ile Ci palą te mercedesy?


Post Wysłano: 20 kwie 2013, 12:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

http://www.youtube.com/watch?v=-HQnLq-WZd0

Podpytaj kolegę szwagier106 na YT bądź Facebooku
to jest jego byłe auto. Może będzie wiedział coś więcej.

Ew. jak dowiesz się czegoś więcej podziel się wiedzą.


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 1:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2011, 15:45
Posty: 12
GG: 0

poszukaj osoby o nicku long i do niego napisz wiem że u nich w firmia mają masterka z lpg ake szczegółów nie znam a Patryk pewnie będzie zorientowany


Post Wysłano: 21 kwie 2013, 2:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Bodaj w płocku ktoś zakłada gazy do diesli. Ale czy jest sens bo oszczędności raczej znikome.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 sie 2013, 11:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2013, 18:08
Posty: 24

Czy opłaca się instalować lpg w pickupie z dieselem? Np czy jest to możliwe w nowym Rangerze albo D-MAXie?


Post Wysłano: 25 sie 2013, 14:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Pewnie się da ale to droga zabawa i musiałbyś multum jeździc tym autkiem żeby to miało sens i opłacalnośc :>


Post Wysłano: 25 sie 2013, 14:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Cytuj:
Witam, nie wiedziałem do jakiego działy przypisać to pytanie, więc proszę o przeniesienie w razie czego. Chciałem zapytać kolegów pomykających busami/dostawczakami, ale też dużymi wózkami czy któryś zdecydował się może na instalację lpg ale nie do ciągnika, tylko do auta DMC 3,5? Albo czy zna kogoś kto takiej przeróbki dokonał i czy przyniosła ona oczekiwane efekty? Mam dwa sprintery i chciałem sobie w nich właśnie taką instalację założyć, a czytałem tutaj na forum, że ponoć warto?
Obniżysz i tak mała legalną ładowność.Dla mnie trochę strzał w kolanko

a co do kolegi od pickupa(mam wrazenie ze ma 13lat a to potem)
Po 1 pickup i tak ma mało powierzchnie ładunkową,a ty byś władował tam butle.
Po 2 to co wymieniłeś to nie pickupy tylko europejskie zabawki
po 3 jak pickup w miarę mały to toyota hilux tacoma 4 runner turnda, wybór jest dość duzy.
Toyoty są wyposażone tez w turbodoładowane benzyny i odłączany przód. tak naprawdę w 1 wóz roboczy i fajna zabawka w teren jak i do polatania bokiem.
po 4 pickup z przyczepą to sredni pomysł jako auto transportowe.
po 5 lepszym wyborem był by juz jakis sprinter z nl przerobiony na ciagnik siodłowy z naczepka 6-7m


Post Wysłano: 26 sie 2013, 14:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2013, 18:08
Posty: 24

Nie rozumie, czemu ludzie tutaj łączą tematy ze sobą xD. Temat o przyczepie to zupełnie inna historia. Z tego co czytałem Hilux jest za drogi, droższy od Rangera i Dmaxa. O Dmax też przeczytasz takie rzeczy jak: to niezły wół roboczy, ale może być także z powodzeniem używany jako auto na co dzień, a nawet osobówka jeżeli weźmiemy podwójną kabinę.

Co do LPG, rzeczywiście kiepawy pomysł (czyli zły pomysł), mamy teren raczej średniodystansowy i trudny, zwykły dostawczak na tym terenie nie da rady wg mojego zaprzyjaźnionego eksperta. A to że macie wrażenie że mam 13 lat to normalnie, jak mam pomysł na biznes to jaram się nim jak dziecko 8).


Post Wysłano: 26 sie 2013, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Kup sobie Żuka. Ladowny, gazik, części tanie, rozwinięta sieć serwisów. Same plusy...

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 28 sie 2013, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2013, 18:08
Posty: 24

Już widzę, kolejny odcinek Top Gear, Toyota Hilux, ISUZU D-MAX, FORD Ranger i Polski Żuk xD. Który najlepszy jako samochód dostawczy na trudny teren? :). Już widzę w myślach pierwszy etap, samochody na dachu wieżowca do wysadzenia. Który odpali po akcji? :)


Ostatnio zmieniony 29 sie 2013, 8:48 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę zakończyć OT.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: