Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 gru 2011, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2009, 21:51
Posty: 3
GG: 0

Witam

Niedlugo wyruszam w trase 8-paletowym Fiatem Ducato, z checia poznam opinie dot. uzytkowania tego samochodu. Interesuje mnie przede wszystkim, jak sprawuje sie auto na wypadach rzedu 20k km.
Jak wyglada kabina sypialna od strony praktycznej? Mozna sensownie w tym spac?


Post Wysłano: 30 gru 2011, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Ducato co prawda nie jeździłem, ale odpowiem na drugą część pytania.
Da radę spać, tylko przy 20 tysiącach km miesięcznie wątpię, żebyś często zaglądał do kurnika. :)


Post Wysłano: 02 sty 2012, 13:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
Witam

Niedlugo wyruszam w trase 8-paletowym Fiatem Ducato, z checia poznam opinie dot. uzytkowania tego samochodu. Interesuje mnie przede wszystkim, jak sprawuje sie auto na wypadach rzedu 20k km.
Podaj jaki masz silnik 2.3 czy 3.0 ?
Cytuj:
Jak wyglada kabina sypialna od strony praktycznej? Mozna sensownie w tym spac?
Zależy jaką masz zamontowaną...
Jest kilka firm i klika modeli kabin.


Musisz podać więcej info lub dodać chociaż jakieś zdjęcie auta.
Na oko nikt nie jest w stanie podać Ci więcej info.


Pozdr.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 1:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2011, 19:58
Posty: 20
GG: 3218146
Samochód: Ducato
Lokalizacja: Limanowa

Dokładnie musisz powiedzieć czy 3.0 czy 2.3 MJ. Kabina ogólnie jest duża i praktyczna. Chociaż porównując ją do starej fury którą jeździłem (vw lt) to i tak jest mniejsza w środku. Masz bardzo dużo schowków jeżeli masz kanapę to masz stolik jeżeli nie masz kanapy a pojedynczy fotel to masz miejsce na lodówkę. Ja po 3 latach jazdy bardzo sobie chwalę Ducato.

_________________
Ducato 2,3 MJ 120 L2H2 Biała strzała.


Post Wysłano: 01 maja 2012, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 14:00
Posty: 2
Samochód: Fiat Ducato 2.3
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Niedawno przesiadłem się z Mastera 2.5l 150km 2009 na Ducato 2.3l 120km. W miesiąc od nowości zrobiłem 18 tysięcy km i powiem, że w Fiacie jest mniej miejsca, szczególnie na nogi (brak wygodnego miejsca na lewą!). Schowków pare jest. Na ducato mam sypialkę Lamara i jest dużo więcej miejsca niż na Masterze (nie znam marki kabiny sypialnej) ale wejście do niej malutkie. Na pewno włoch jest cichszy i ma lepsze zawieszenie (przednie). Załadowanym wygodnie się jedzie, tylko mocy mało. Mimo to jest to dobre, sprawdzone autko w którym wszystkie graty da się gdzieś poupychać.


Post Wysłano: 02 maja 2012, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

cywil1517 jak porównasz spalanie Mastera z Ducato ?

Faktycznie Lamar ma bardzo ciasne wejście...
Powiedz mi jeszcze czy w rogu sypialki masz taki obszyty materiałem trójkącik ? Jeśli tak to czy wiesz do czego służy ?


Pozdrawiam,


Post Wysłano: 06 maja 2012, 22:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 14:00
Posty: 2
Samochód: Fiat Ducato 2.3
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Zaznaczam, że Master był poprzedniej generacji z wysoką plandeką. Palił 10-13 litrów. Fiatem jeszcze nie zszedłem poniżej 11.5 max 13 a ma niższą zabudowę.
Obszyty materiałem trójkącik - nie wiem o co chodzi, więc pewnie nie mam tego.
Mamy 2 Fiaty w firnie, pierwszy mamy od ok 5 miesięcy, drugi ok 1 miesiąc. Miały mieć identyczne zabudowy ale Lamary w środku się różnią, m.in. kieszeniami na drobiazgi (I-materiałowe, II-plastikowe) i lampkami w środku. I tak mi się wniosek nasuwa, że Lamar ciągle coś zmienia.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 15:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Obszyty materiałem trójkącik - nie wiem o co chodzi, więc pewnie nie mam tego.
Mamy 2 Fiaty w firnie, pierwszy mamy od ok 5 miesięcy, drugi ok 1 miesiąc. Miały mieć identyczne zabudowy ale Lamary w środku się różnią, m.in. kieszeniami na drobiazgi (I-materiałowe, II-plastikowe) i lampkami w środku. I tak mi się wniosek nasuwa, że Lamar ciągle coś zmienia.
Tak, zgadza się. U nas jest przeszło 20 busów z kurnikami LAMARA i chyba dwóch takich samych egzemplarzy nie uda się znaleźć. To inne naklejki, to inna tapicerka, tu brak jednej lampki, tam brak jednego schowka, itp. itd.

Trójkącik jest odwieczną zagadką. :mrgreen: Pytałem już wielu kierowców i żaden nic konkretnego nie umiał powiedzieć.

EOT. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 09 maja 2012, 16:27 przez Long, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 09 maja 2012, 16:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Cytuj:
Trójkącik jest odwieczną zagadką. :mrgreen: Pytałem już wielu kierowców i żaden nic konkretnego nie umiał powiedzieć.
Też go mam, odkręcaliście go? Jest coś w środku? Jak nikt nie ruszał to może odkręcę w wolnej chwili i sprawdzę :)

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 16:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Pokombinuj jak masz chwilę, może akurat coś odkryjesz :twisted:


Post Wysłano: 09 maja 2012, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Cytuj:
Pokombinuj jak masz chwilę, może akurat coś odkryjesz :twisted:
Pod trójkącikiem są kable do lampki diodowej, połączone dwoma kostkami skręcanymi i bezpiecznik na kablu od tego. Dali tak wielki i wystający kawał plastiku żeby schować coś takiego.
Po powrocie wciskam te kable i bezpiecznik pod tapicerkę i zaszywam. Trójkąt wylatuje. Wystarczy mi guzów na głowie :D

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Cytuj:
Pokombinuj jak masz chwilę, może akurat coś odkryjesz :twisted:
Pod trójkącikiem są kable do lampki diodowej, połączone dwoma kostkami skręcanymi i bezpiecznik na kablu od tego. Dali tak wielki i wystający kawał plastiku żeby schować coś takiego.
Po powrocie wciskam te kable i bezpiecznik pod tapicerkę i zaszywam. Trójkąt wylatuje. Wystarczy mi guzów na głowie :D
Z której strony to odkręcałeś? Między zabudową a kabiną jest trochę mało miejsca na takie kombinacje.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Pokombinuj jak masz chwilę, może akurat coś odkryjesz :twisted:
Pod trójkącikiem są kable do lampki diodowej, połączone dwoma kostkami skręcanymi i bezpiecznik na kablu od tego. Dali tak wielki i wystający kawał plastiku żeby schować coś takiego.
Po powrocie wciskam te kable i bezpiecznik pod tapicerkę i zaszywam. Trójkąt wylatuje. Wystarczy mi guzów na głowie :D
Z której strony to odkręcałeś? Między zabudową a kabiną jest trochę mało miejsca na takie kombinacje.
Z środka, z kurnika. U mnie jest przykręcony czarnymi wkrętami do drewna do tylnej ściany nad kierowcą na wysokości 20 cm.

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Z środka, z kurnika. U mnie jest przykręcony czarnymi wkrętami do drewna do tylnej ściany nad kierowcą na wysokości 20 cm.
Cały czas mnie zastanawia jak się do tego dobrałeś, bo u nas innego sposobu jak z tyłu kurnika (?) nie ma. Wewnątrz ten trójkąt jest obszyty i trzeba by było rozerwać materiał żeby dostać się do jakichkolwiek mocowań.


Post Wysłano: 09 maja 2012, 19:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

U mnie normalnie na nim są te wkręty, przechodzą przez materiał.
A jaki masz materiał na trójkącie? Z gąbką czy bez?

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 10 maja 2012, 15:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
U mnie normalnie na nim są te wkręty, przechodzą przez materiał.
A jaki masz materiał na trójkącie? Z gąbką czy bez?
Taki sam jak na całej tylnej ścianie.


Post Wysłano: 11 maja 2012, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2012, 21:04
Posty: 48
GG: 3076230
Samochód: Peugeot Boxer 3.0HDi; BMW e39 540i
Lokalizacja: Opoczno (EOP)

No to pewnie u Ciebie jest pełna ściana z gąbki i musiałbyś najpierw to zdjąć żeby się dostać do trójkąta. A u mnie jest ściana z gąbki ale trójkąt jest przykręcony na tej gąbce i jest obszyty innym materiałem.

_________________
Pozdrawiam
Grzesiek

Peugeot Boxer 3.0 HDi 180 KM 2011r.


Post Wysłano: 12 maja 2012, 14:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
No to pewnie u Ciebie jest pełna ściana z gąbki i musiałbyś najpierw to zdjąć żeby się dostać do trójkąta. A u mnie jest ściana z gąbki ale trójkąt jest przykręcony na tej gąbce i jest obszyty innym materiałem.
Pewności do końca nie mam, ale pewnie jest jak piszesz. :wink:


Post Wysłano: 25 sie 2012, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 354
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]

Witam. Mam pytanie co do fotela kierowcy w Fiacie. Czy w tym modelu wychodziły fotele tylko "na sztywno" czy również na sprężynie? Jeśli tylko na sztywno to są wygodne? Bo mam Fiacie 1999r na sztywno i ciężka jazda jest na nim przy dystansie 1000km na raz... Pozdrawiam i z góry dzięki za odp ;)


Post Wysłano: 26 sie 2012, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2011, 23:01
Posty: 296
Samochód: Scania 94 260
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Cytuj:
Witam. Mam pytanie co do fotela kierowcy w Fiacie. Czy w tym modelu wychodziły fotele tylko "na sztywno" czy również na sprężynie? Jeśli tylko na sztywno to są wygodne? Bo mam Fiacie 1999r na sztywno i ciężka jazda jest na nim przy dystansie 1000km na raz... Pozdrawiam i z góry dzięki za odp ;)
Za dodatkową dopłatą można było zamówić fotel pneumatyczny ISRI (na sprężynie). U nas w salonie Fiata cena jaką mi zaoferowali to 1700 złotych,w Peugeocie natomiast był on tańszy o 200 złotych z tego co pamiętam :lol: .Generalnie rzecz biorąc,sztywne fotele kierowcy ISRI w Ducato/Boxerze/Jumperze są wygodne na dłuższe odcinki już od wersji po liftingu (2002 rok),dobrze trzymają,posiadają regulację lędźwiową w standardzie i podłokietnik - co w droższych dostawczakach z tamtych okresów było i nadal jest za dopłatą...Pozdrawiam :wink:

_________________
"And nothing else matters..."


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: