Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7
Autor Wiadomość
PostWysłano: 03 paź 2012, 19:33 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 03 paź 2012, 18:15
Posty: 1
GG: 7003847
Samochód: Renault
Long jakie masz wymiary zabudowy,bo lamar to dość duza sypialka a paka wystaje trochę. przy zabudowie spojkar wydaja mi się bardziej zabudowane to opływowo. czekam na odp pozdrawiam.


Na górę
PostWysłano: 09 sty 2013, 18:23 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 mar 2012, 20:44
Posty: 5
GG: 0
Long mam pytanie;)
Mógł byś powiedzieć w jakiej firmie pracujesz?;>


Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 19:10 przez Edler, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie rzeczy raczej na priv :)


Na górę
PostWysłano: 24 maja 2013, 21:20 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 lis 2010, 16:19
Posty: 36
GG: 0
Chłopaki napiszcie jakie przebiegi osiagają już te masterki?


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2013, 22:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 maja 2013, 22:48
Posty: 2
GG: 121212
Samochód: ifa
kanik pisze:
Chłopaki napiszcie jakie przebiegi osiagają już te masterki?

500000


Na górę
PostWysłano: 08 mar 2014, 20:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 168
Samochód: Renault Master 2.3 dCI 165
Żeby rozwiać wszelkie parkingowe opowieści - w tym roku wyjdzie
Masterka z silnikiem 2.3 dCi biturbo o mocy 165 km.
To info od jednego z sprzedawców Renault.

Dziękuje za uwagę, dobranoc.


Na górę
PostWysłano: 12 mar 2014, 21:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 641
Samochód: Ford
Lokalizacja: Żory
Coś więcej jeszcze wiesz? Jakiś lifting?


Na górę
PostWysłano: 12 mar 2014, 21:47 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 272
Jak żyje nie zrozumiem po co bi turbo w dostawczaku, ciekawe jak będzie chodził ten silnik renault bo jak tak jak w sprinterze to porażka, głównie chodzi mi o to że w mercedesie silnik żeby w ogóle jakoś jechał to trzeba kręcić jak hondę, a spalanko idzie. Ciekawe jak to będzie z reno.


Na górę
PostWysłano: 12 mar 2014, 21:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 168
Samochód: Renault Master 2.3 dCI 165
Niestety więcej nic nie wiem konkretnie. Podobno ma być przerwa w dostawie
nowych Masterek około połowy roku, więc kto wie. Może jakiś mały lifting zrobili.


Na górę
PostWysłano: 13 mar 2014, 8:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 641
Samochód: Ford
Lokalizacja: Żory
Byle nie taki: http://40ton.net/fotomontaz-nowego-rena ... onach-pol/


Na górę
PostWysłano: 29 kwie 2014, 14:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 168
Samochód: Renault Master 2.3 dCI 165
Odnowione Renault Master, czyli 165-konny silnik Twin Turbo i 22 m3 na pojedyńczych kołach

Zaledwie kilka dni po premierze zmodyfikowanych Ducato, Jumpera oraz Boxera, Renault prezentuje odświeżony model Master. Wszystko odbywa się przy okazji brytyjskich targów pojazdów użytkowych w Bimingham, w Wielkiej Brytanii.

Co zmieniło się z wyglądu? No cóż, zmian było tutaj tak dużo, że aż musiałem trzy razy porównywać zdjęcia nowego i starego modelu, żeby upewnić się, czy dodaję dobre zdjęcia. Tak naprawdę wszelkie nowości kończą się bowiem na przeprojektowanej atrapie chłodnicy z nowym logiem. Z drugiej jednak strony to wygląd nie jest tutaj najważniejszy. Dla potencjalnych klientów liczy się bowiem to, na co dotychczasowi użytkownicy lubili ponarzekać – silniki, a przede wszystkim ich moc.

Nowy Master będzie dostępny w dwóch wersjach, z których pierwsza będzie miała jedną, natomiast druga otrzyma aż dwie turbiny. I tak z jedną turbiną 2.3 DCi wygeneruje 110 lub 125 KM, natomiast wariant Twin Turbo odda do dyspozycji 135 lub 165 KM. Przypomnijmy, że dotychczas najmocniejszy wariant 2.3 DCi generował tylko 150 KM, co w przypadku 3,5-tonowego busa z „kurnikiem” i 10-paletową zabudową niestety nie zawsze wystarczało. Renault obiecuje ponadto, że wzmocnione silniki z dwiema turbinami będą wykazywały mniejsze zużycie paliwa, gdyż po prostu będą miały lżej. Komu to nie wystarczy, ten będzie mógł wcisnąć sobie przycisk „ECOmode”, który zmieni ustawienia silnika, a także ograniczy działanie klimatyzacji, urywając ze spalania podobno kolejne 10 procent. Pozostaje jednak jeszcze mieć nadzieję, że obecność dwóch turbin nie będzie oznaczała niższej wytrzymałości silników, które w wielu egzemplarzach przejeżdżają przecież ponad 100 tys. km rocznie.

Oprócz nowych wariantów silnika na pokładzie znajdziemy oczywiście kilka nowych elektronicznych dodatków. Wśród nich będzie kolejna generacja systemu ESC (renaultowskie ESP) z układem wspomagania jazdy obciążonym pojazdem. Do tego Hill Start Assist, który na sekundkę przytrzyma auto przy ruszaniu na wzniesieniu, czy nawet Extended Grip, który dopasuje układ jezdny do ekstremalnych warunków drogowych (śnieg, piasek i błoto). Użytkownicy przyczep będą mogli zamówić sobie Trailer Swing Assist, który ułatwi utrzymanie kontroli nad łamiącym się zestawem, natomiast kierowców ucieszy nowe szerokokątne lusterko Wide Mirror eliminujące martwy punkt, a także układ kierowniczy, który w zależności od prędkości będzie działał ciężej (trasa) lub lżej (miasto). Aha, jeszcze jedno – w wyposażeniu dodatkowym znajdzie się system nawigacji TomTom, który połączymy z telefonem.

Co natomiast z wariantami? Tutaj Renault lansuje przede wszystkim nowe warianty długościowe „blaszki” – L4H2 oraz L4H3 z pojedyńczym tylnym ogumieniem, które przewiozą do 22 m3 ładunku! Na międzynarodówkę jak znalazł. Nowego Mastera będzie można zacząć odbierać jakoś pod koniec wakacji, choć zapisy na niego wystartują już za kilka tygodni.

Źródło:
http://40ton.net/odnowione-renault-mast ... adunkowej/

PS. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić blaszki która ma 22 m3. :)


Na górę
PostWysłano: 03 sty 2015, 17:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 778
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Wie ktoś może jak wymienić żarówkę w obrysówce (pierwsza od drzwi pasażera), pacjent to Master L3H2? Żadnych śrub nie ma :roll:


Na górę
PostWysłano: 23 sty 2015, 20:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2006, 22:05
Posty: 224
GG: 5539280
Samochód: Iveco Stralis 480
Lokalizacja: Chodziez
Wczoraj wlsnie wyjechalem tym nowym Biturbo w 1 trase
faktycznie jak sie wlaczy tryb ECO to umulny jak niewiem ale na kompie mniej pali jak w tych starych
do emeryckiej jazdy jak sie nie spieszy komus jak znalazl
tyle ze rzezi przy tym trybie silnik :idea:

U mnie jeszcze w aucie jest przycisk na droge miekka i twarda-szosowa
jeszcze nie wyczulem jak to dziala

jedynie co mnie wnerwia w tych aitach to radio
teraz znikl wyswietlacz z gory,temp zew pokazuje na liczniku
reszte w wyswietaczu radia
ciekawi mnie co to za balwan wymyslil bo otwierajac polke do dokumentow (ja tam klade tableta z Yanosikiem) calkowicie zaslania radio !!!

_________________
LASEKUR LASEKUROLUM AB1993 CE1997 DE2008


Na górę
PostWysłano: 09 mar 2015, 17:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 764
Lokalizacja: Poznan
Użytkuje ktoś może wersje L4 mastera z bliźniaczymi kołami jak to się sprawuje? Mam klienta, który ma warsztat volvo i uparł się na renault bo niby marki powiązane. Auto z przeznaczeniem na lawetę max obciążenie 2200kg tyle podobno ważą najcięższe volvo.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Na górę
PostWysłano: 15 wrz 2016, 10:23 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 wrz 2016, 10:13
Posty: 1
Samochód: KIA
Master bardzo fajny, ale mimo wszystko zatanawiam się czy TRAFIC nie przekonuje mnie bardziej. Może to kwestia gustu :lol: Sam mam Kangoo i jestem z niego zadowolony, ale wiadomo, zbyt wiele w niego nie zapakuję porównując do Mastera czy TRAFICa.
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy