Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 paź 2010, 7:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Przy okazji może jakieś zrobię, ale niczego nie obiecuję. :]


Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 18 paź 2010, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Matko Święta, zdejmijcie te kołpaki :lol:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 18 paź 2010, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Sama felga wygląda jeszcze gorzej, co zrobisz. :]


Post Wysłano: 18 paź 2010, 19:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Mówicie co chcecie ale dla mnie to projektował go ktoś nietrzeźwy. :twisted: Poprzedni Master był bardzo ładny ale ten...

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 18 paź 2010, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Ile ludzi, tyle opinii.. Sam na początku nie umiałem się jakoś przekonać do tego wyglądu, ale z czasem zaczął podobać mi się coraz bardziej. Kwestia obycia.

A fakt faktem, że kołpaki raczej nie pasują do tego typu samochodu. :)


Post Wysłano: 18 paź 2010, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Dostawczaki na alusach bądź z kołpakami wyglądają jak resoraki, a nie samochody do pracy :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 19 paź 2010, 18:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

To jest też kwestia wyboru przy składaniu zamówienia, bo zwykłe felgi z deklami (jak w poprzednich modelach) również są dostępne, tyle że trzeba za nie CHYBA dopłacić.


Post Wysłano: 31 paź 2010, 19:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo

Alufelgi wymagają dopłaty 600eur,pełne kołpaki są standardem w wersjach z klimatyzacją,a takie małe, czarne kołpaczki, osłony piast występują w najtańszych wersjach i modelach na bliźniakach z tyłu.Co do wyglądu kwestia gustu, trwają prace nad drugą wysokością kabiny w modelach pod zabudowę :/


Post Wysłano: 07 lis 2010, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Witam wszystkich zainteresowanych. Ja mam pytanie zupełnie z innej beczki (Monty Pythoon) :).
Jak zamocować (na czym zamocować) firanki w kabinie? Nie chodzi mi o kurnik , tylko o zwykłą niską kabinę.


Post Wysłano: 03 gru 2010, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 111

Hmm... No i mamy akcję serwisową dotyczącą nowego Renault Mastera.
Dotyczy ona wadliwych piast oraz pasów bezpieczeństwa, które w niektórych egzemplarzach mogą nie utrzymać osoby podczas wypadku. ;)


Post Wysłano: 05 gru 2010, 15:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Hmm... No i mamy akcję serwisową dotyczącą nowego Renault Mastera.
Dotyczy ona wadliwych piast oraz pasów bezpieczeństwa, które w niektórych egzemplarzach mogą nie utrzymać osoby podczas wypadku. ;)
Dzięki za informację, bo nic na ten temat nawet nie słyszałem.

Niżej podaję link, gdzie można znaleźć listę samochodów objętych akcją. Naszego tam na szczęście nie znaleźliśmy. :)

http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2339


Post Wysłano: 12 sty 2011, 11:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 sty 2010, 15:28
Posty: 28
GG: 0
Samochód: volvo

Post Wysłano: 13 sty 2011, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
Zauważ że to auto było demonstracyjne, dlatego taka cena tak mi sie wydaje:D

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 15 sty 2011, 14:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 23:26
Posty: 9
GG: 5196025
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Łańcut

Kolejny dowód, że ceny lecą http://otomoto.pl/renault-nowy-master-T1732446.html

_________________
Forum dla miłośników motoryzacji http://auto-club.phorum.pl/


Post Wysłano: 25 sty 2011, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Poprzednik o wiele wiele ciekawszy.
Jak wersja z napędem na tył?
Jakie spalanie przy dość dużym tonażu?


Post Wysłano: 28 sty 2011, 15:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Kilka zdjęć na odświeżenie:

Obrazek Obrazek Obrazek

Najmocniejszy w firmie - 150 dCi:

Obrazek Obrazek Obrazek
(niebieski spotkany na serwisie w Będzinie)
Cytuj:
Jak wersja z napędem na tył?
Jakie spalanie przy dość dużym tonażu?
Na samym początku sięgało nawet 15L/100 km, teraz już się unormowało i wynosi 13-14L (150 dCi).


Post Wysłano: 28 sty 2011, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Na samym początku sięgało nawet 15L/100 km, teraz już się unormowało i wynosi 13-14L (150 dCi).

Skoro piszesz, że się unormowało to napisz jaki przebieg jeszcze.
Aha, interesuje mnie jeszcze jak z dynamiką w 150 konnym motorze?


Post Wysłano: 29 sty 2011, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Przebiegu jest ok. 50k kilometrów.
Cytuj:
Aha, interesuje mnie jeszcze jak z dynamiką w 150 konnym motorze?
Porównywaliśmy go z wersją 125 dCi. Autostrada, samochody obok siebie, oba puste i w obu tempomat ustawiony na 90 km/h. Zwiększyliśmy prędkość do 94-95 km/h. 150-tka targnęła do przodu momentalnie, w 125 zmiana nie była jakoś odczuwalna. Nie wiem czy świadczy to o lepszej dynamice tego samochodu, ale innego przykładu niestety nie mam. Kierowca raczej powoli jeździ, osiągami auta też się specjalnie nie chwali.

Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, to pisz - odpowiem w miarę możliwości.
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 30 sty 2011, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Nutron nie masz czasem jakiś problemów z amortyzatorem? Tata właśnie dzwonił i mówi że chyba szlak trafia przebieg 30tyś.

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 31 sty 2011, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

Cóż, nie wygląd jest w tych autach najważniejszy - choc mnie osobiście się podoba. Tak czytam i czytam i to spalanie rzędu 13-14 litrów to dobre litr-dwa więcej od poprzednika przy jednostce o tej samej mocy, także to dużo.

A jak w tym NOWYM z wymianą żarówek z przodu i z 'piciem' oleju, bo nie wyczytałem?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: