Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 25 sty 2010, 23:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2007, 19:41
Posty: 40
GG: 9888914
Lokalizacja: Wrocław
Poprzednia wersja Renault Mastera produkowana była ponad 12 lat. W tym czasie nabywców znalazło ponad milion sztuk tego modelu. Ale czas płynie nieubłaganie i przyszła pora na następcę. Renault dzisiaj pokazało nowego Mastera.

Obrazek

Kiedyś samochód dostawczy nie musiał się charakteryzować pięknym designem; wystarczało, że był użyteczny. Dzisiaj ten trend się zmienia i nawet dostawczaki muszą w miarę dobrze wyglądać. Czy nowy Master jest ładny? Na to pytanie musicie sobie odpowiedzieć sami. Uwagę w jego przypadku zwraca pokaźnych rozmiarów przedni grill oraz nie mniejsze światła. Generalnie, nowy dostawczy Renault przypomina trochę VW Craftera.

Wnętrze prezentuje bardzo prosty, typowo użytkowy design. Sprawia ono bardzo solidne wrażenie, aczkolwiek plastiki użyte do jego wykonania, przynajmniej na zdjęciach, nie sprawiają ciekawego wrażenia. Nie brakuje w nim pojemnych schowków, gniazdek 12V, a także miejsc na dokumenty. Producent chwali się możliwością stworzenia na konsoli centralnej podstawki pod dokumenty formatu np. A4.

Również użytkowy charakter Mastera został w pełni zachowany. Auto oferuje ponad 350 różnego rodzaju konfiguracji pojazdu. Do wyboru mamy: 40 rodzajów zabudowy nadwozia, trzy rozstawy osi, trzy wysokości nadwozia, możliwość wyboru napędu na przód lub tył oraz cztery rodzaje ładowności (2,8 t, 3,3 t, 3,5 t i 4,5 t). Wielkość powierzchni ładunkowej może wynieść do 17 m3.

Master napędzany będzie nowym silnikiem diesla. Jego pojemność wynosi 2,3 litra i oferowany jest w trzech odmianach: 100 KM, 125 KM i 150 KM. Silniki połączone są z 6-biegową skrzynią manualną. Istnieje możliwość zamówienia półautomatycznej Techshift.
Minimalne zużycia paliwa przy silniku 2.3 dCi 100KM i przednim napędem to 7,1 l/100km emisji ok 187 g / km CO2.

Nowy dostawczak w salonach sprzedaży powinien pojawić się już niedługo. Jak na razie nie znamy żadnych cen opisywanego auta.

Fotki:
http://img301.imageshack.us/gal.php?g=b ... 201005.jpg

Pozdrawiam

_________________
WROCŁAW- MIASTO SPOTKAŃ


Na górę
PostWysłano: 26 sty 2010, 9:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 265
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI
Zdjęcia oficjalne plus modeli testowych
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead, shot with Canon EOS 5D Mark II at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead, shot with Canon EOS 5D Mark II at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-25
źródła: vicky.in, carsspyphotos.com, onet.pl

Jestem zaskoczony, niedawno pojawiła się ostatni facelifting a tutaj proszę nowa odsłona Mastera. Nie powiem wygląda pożądniej niż poprzednik. Zdecydowanie lepszy wygląd zewnętrzny, który już nie sprawia wrażenia delikatnego francuza, a solidnego samochodu który udźwignie wszystko bez problemu. W środku również jest lepiej. Na wielki plus który da ulgę kierowcom, jest zrezygnowanie z niepraktycznej listwy, która miała chronić przed słońcem, jednocześnie zabierając przestrzeń na schowki. W dodatku jej poczył nie pozwalał na położenie na niej większych przedmiotów. Teraz zamiast tego w górnej części są duże schowki co w głównej mierze pozwoli utrzymać pożądek w kabinie. W wersji bogatszej jak widać na zdjęciach, środkowy schowek będzie zamykany jak było to już w Iveco Turbodaily, i jest świetnym rozwiązaniem. Oprócz tego wysówany z kokpitu pulpit na dokumenty. Czy wygodny, to sprawa dyskusyjna, bo zasłoni on radio, chyba, że ten wyświetlacz nad szybą w środku jest właśnie od radia. W nowym projekcie schowków przewidziano też miejsce gdzie można zainstalować CB. Trochę większe schowki przed środkowym fotleme zdają się ok, wreszcie będzie można swobodnie włożyć tam nawet duży kubek z kawą. Za to te dawne, które miały spełniać tą funkcję, nadal są jak dla mnie symboliczne. Dobry patent z opuszczanym środkowym fotelem w naktórm jest umieszczony uchwyt na którym można zainstalować laptopa. To nowość w dostawczych samochodach, w dodatku pozostała część oparcia może służyć jako praktyczny stolik. Bardzo dobrze, że zabrano się za modyfikację foteli pasażerów które były totalnie niepraktyczne. Teraz zamiast umownego trudnodostępnego schowka pod całym siedziskiem, teraz znajduje się tam pełnowymiarowy pojemnik na większe przedmioty. Co prawda dostępny po zdjęciu siedziska, ale lepsze to niż użeranie się z wzmacniającymi rurkami. Trochę zawalili sprawę schowków w drzwiach, niby jest ich więcej, ale zadajmy sobie pytanie, gdzie teraz włożyć 2,5 litrową butelkę z napojem? Nowy układ zegarów też jest sprawą dyskusyjną. Mi bardziej podobał się poprzedni, który sprawiał, że Masterce bliżej było do ciężarówki niż osobówki, jak teraz. Wolałem większy wyświetlacz komputera niż ten który jest widoczny na fotografiach.
Teraz trochę jak dla mnie wad. Po pierwsze kierownica, może i lepsze niż poprzednio, ale nigdy nie zrozumiem praktyczności trójramiennych kół. Jak to złapać na dole? Sterowanie z ramionach jest wygodne, lecz panel pod kołem jak dotychczas też nie był zły. Co jeszcze? Cały kokpit, choć już prakyczny i tak jego masyw przytłacza. Nie przyciąga tak jak Boxer czy Transit, raczej sprawia wrażenie optymalnej wygody.
Jaki będzie naprawdę nowy Renault Master, przekonamy się niedługo. Miejmy nadzieję, że konstruktorzy popracowali nad zawieszeniem i silnikiem. Chciałbym by już nie było tak topornie z ruszaniem jak do tej pory.
I skoro mamy nowego mastera to tak myślę, że niedługo można się spodziewać nowego Iveco Daily.

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Na górę
PostWysłano: 26 sty 2010, 21:57 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 268
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
I skoro mamy nowego mastera to tak myślę, że niedługo można się spodziewać nowego Iveco Daily.



Jeżeli dobrze się orientuje to już wyszła w zeszłym roku(chyba Październik) Iveco Ecodaily. Co prawda konstruktorzy bardziej skoncentrowali się na silnikach i nadwoziu, a tylko lekko zmienili wygląd zewnętrzny i wewnętrzny(osobiście uważam, że na plus) . Tutaj jest http://www.ecodaily.iveco.com/ nieco więcej o tym modelu.


Wracając do sedna tematu czyli nowego Mastera to uważam, że Renault dobrze zdecydowało o wprowadzeniu odświeżonego Mastera . Podoba mi się wnętrze pojazdu-jest funkcjonalne i przestronne . Jest sporo schowków i właśnie ta nowość w dostawczakach czyli stolik na laptopa. Myślę, że to dobre rozwiązanie i pozostali producenci ruszą w ślady Reno. Zagospodarowano również przestrzeń nad głowa kierowcy co oczywiście można zaliczyć do plusów.

Wygląd zewnętrzny to już sprawa gustu-na razie jakoś nie przypadł mi za bardzo wygląd, ale poczekajmy na zdjęcia w "naturalnych" warunkach wtedy będę bardziej zdecydowany.
W przeciwieństwie do Iveco, Renault postawiło na wygląd zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Z tego co wyczytałem, zrozumiałem to w Masterze będą dostępne 3 opcje silnikowe. W porównaniu do Iveco to pikuś, bo Włoski producent wprowadził 10 wariantów mocy w 3 kategoriach. Jest to jakaś różnica, ale tak jak napisałem wyżej Włosi skupili się na technologii, natomiast Francuzi na wyglądzie i wnętrzu. Zobaczymy co bardziej przyciągnie klientów(oczywiście poza ceną).

Tak więc czekam na jeszcze więcej zdjęć Mastera (szczególnie w wersji międzynarodowej). Pozdrawiam :)


EDIT

Tutaj są zdjęcia brata bliźniaka Mastera czyli Opla Movano :arrow: http://moto.onet.pl/140537,6059615,1,zd ... #id6059623

_________________
Scania V8 Power


Na górę
PostWysłano: 28 sty 2010, 14:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 265
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI
W sumie nie warto zakładać osobnego tematu o oplu bo to w sumie identyczny samochód, więc na jego temat wypowiem się tutaj.

Nie wiem czemu ale opel mi się bardziej podoba. Choć w zasadzie różni się minimalną kosmetyką wokół loga to jednak trochę się odróżnia od Renault. Po pierwsze 'grill' i wloty powietrza nad światłami przeciwmgielnymi dają bardziej 'rasowy' wygląd. Tutaj bardziej czuje się bliższość do ciężarówki niż osobówki. Wnętrze też bardziej przyciąga. Bardziej stonowane barwy dają poczucie spokoju wewnątrz i jakoś mniej rzuca się w oczy masywność kokpitu. Gdybym miał wybierać kupiłbym opla, z wyżej wymienionych względów oraz dla tego, że Renault jest dużo na rynku za to opel jest bardziej unikalny.
I ciekaw jestem kto pierwszy skopiuje pomysł z tym stolikiem zrobionym z oparcia Mercedes/Wv czy Fiat/Citroen/Peugeot a może Ford?

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Na górę
PostWysłano: 28 sty 2010, 18:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 73
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52
Kolego KornFanHead a masz może fotki nowego Opla Movano?

_________________
TIR-Transit International Routier


Na górę
PostWysłano: 28 sty 2010, 19:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 1536
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
Elzo pisze:
Kolego KornFanHead a masz może fotki nowego Opla Movano?


Rodiak pisze:
Tutaj są zdjęcia brata bliźniaka Mastera czyli Opla Movano :arrow: http://moto.onet.pl/140537,6059615,1,zd ... #id6059623

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 05 kwie 2010, 9:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2008, 10:39
Posty: 33
GG: 0
Wow jestem zakoczony masterem. Moim zdaniem prezentuje sie bardzo ladnie i widac ze postarali sie o duza ilosc schowkow w srodku. Bardzo ciekawe auto. Ciekawe czy nadal beda tak konkurencyjni cenowo w prownanniu do Spirntera??


Na górę
PostWysłano: 08 maja 2010, 13:46 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 641
Samochód: Ford
Lokalizacja: Żory
Dość obszerny i ciekawy artykuł na temat nowych Masterów:

Cytuj:
Cały rok będzie mijał pod znakiem kolejnych nowości spod znaku Mastera: furgon, podwozie pod zabudowę, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną i inne, a wszystko dostępne z przednim, bądź tylnym napędem, z pojedynczymi bądź podwójnymi kołami na tylnej osi.

Jako nowość w gamie Renault Trucks, Master 2010 został zaprojektowany tak, by dzień po dniu ułatwiać prace zawodowcom, zwiększać ich wydajność, zapewniać niskie zużycie paliwa oraz poczucie komfortu.

Pojazdy o masie całkowitej od 2,8 do 4,5 tony, czy to podwozia pod zabudowę (ładowność do 2254 kg), czy tez furgony (ładowność do 2295 kg) o pojemności do 17 m3, z przednim czy tylnym napędem – Master jest gotów przewieźć niemalże wszystko. I to przy spalaniu nawet poniżej 8 l /100 km.

Nowy, wygodny fotel kierowcy jest obietnicą wysokiego komfortu pracy, podobnie jak pozycja za kierownicą przypominająca tą z samochodów osobowych, zintegrowany system nawigacji Tom-Tom, pojemne schowki oraz rozwiązanie pozwalające przekształcić kabinę w mobilne biuro. Praca kierowy jest także niezwykle łatwa dzięki rozwiązaniom zastosowanym w przestrzeni ładunkowej: szerokim drzwiom oraz bardzo nisko położonej podłodze przestrzeni ładunkowej (542 mm).

Renault Master: bogata, dopasowana oferta
Nowa, bogata oferta Renault Master została zaprojektowana tak, by spełnić wszelkie oczekiwania klientów poszukujących pojazdów w segmencie 2,8 do 4,5 tony masy całkowitej. Wychodząc od samonośnej konstrukcji pojazdu dzięki bogatej ofercie konfiguracji, Master może być dostosowany do niemalże każdego zastosowania.

W wersji furgon, niezależnie czy z napędem na przednie, czy tylne koła, Renault Master ma 3 rozstawy osi (3182, 3682 oraz 4332 mm), z krótkim bądź długim tylnym zwisem, długość przestrzeni ładunkowej do 4383 mm, trzy wysokości i skrzynie biegów (manualna albo zautomatyzowana).

Jeszcze przed wakacjami pojawią się wszystkie wersje podwozia z kabiną pozwalające na zabudowanie:
- nadwozi o długości 3182-4838 mm w wersji z napędem na koła przedniej osi
- nadwozi o długości 3182-5746 mm w wersji z napędem na koła tylnej osi (koła pojedyncze)
- nadwozi o długości 3639-5468 mm w wersji z napędem na koła tylnej osi (koła podwójne)

Pojazdy z napędem na koła tylnej osi, najbardziej oczekiwane przez klientów Renault Trucks rozwiązanie
Gama Renault Master została uzupełniona przez tylnonapędowe pojazdy z pojedynczymi bądź podwójnymi kołami na osi tylnej. Stanowi to doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty pojazdów z napędem na koła przednie, które były budowane ze szczególnym naciskiem na optymalizację ładowności.

Zawieszenie pojazdu jest dopasowane do każdej wersji. W przypadku pojazdów z ogumieniem pojedynczym z tyłu resory są dwupiórowe, podczas gdy dla pojazdów z kołami bliźniaczymi z tyłu trójpiórowe. Główne przeznaczenie pojazdów tylnonapędowych to podwozia z kabiną pojedynczą i brygadową, ale dostępne będą także furgony.

Wersje silnikowe
Renault Master jest dostępny z silnikiem 2.3 dCi w wersji Euro 4 w trzech wartościach mocy (100 KM, 125 KM oraz 150 KM) z maksymalnym momentem obrotowym od 1250 o/m dla lepszych osiągów pojazdu.

Dostępne są także silniki Euro 5, które dzięki zastosowaniu filtra cząstek stałych już dzisiaj spełniają normę czystości spalin ,która zacznie obowiązywać w końcu 2011 roku. Oznacza to, że samochód może wjechać także do stref o ograniczonej emisji.

Więcej: http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec ... aster.html


oraz kilka filmików im poświęconych:


Pozdrawiam! :wink:


Na górę
PostWysłano: 08 maja 2010, 14:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2008, 11:08
Posty: 27
GG: 9469698
Samochód: Boxer 3.0HDi
Lokalizacja: TG.
Kilka ogłoszeń ze zdjęciami:

Polska:
Renault Master L3H2 PackClim 2.3dCi 125KM
Renault Master L4H2 PackClim 2.3dCi 125KM
Renault Master L4H2 PackClim 2.3dCi 125KM
Renault Master L3H2 PackClim 2.3dCi 125KM

Niemcy:
Renault Master L2H2 PackClim 2.3dCi 125KM
Renault Master L2H2 PackClim 2.3dCi 100KM
Renault Master L2H2 PackClim 2.3dCi 125KM
Renault Master L2H2 PackClim 2.3dCi 125KM


Na górę
PostWysłano: 08 maja 2010, 21:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1499
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL
Moim zdaniem spieprzyli tą wersje. Może zmienię zdanie jak zobaczę go pod plandeką, ale na razie to taka syrenka :)

Bardziej podoba mi się starszy model, ma coś w sobie, widać że to bus.


Na górę
PostWysłano: 07 wrz 2010, 20:58 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 641
Samochód: Ford
Lokalizacja: Żory
Obrazek Obrazek


Na górę
PostWysłano: 11 wrz 2010, 22:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 11:58
Posty: 154
GG: 0
Tego się bałem. Zobaczyć nowego Mastera pod zabudową.

Zdjęcie ode mnie. Część firmowej floty 3,5 tonowców w porównaniu do nowego Mastera :
Obrazek
Ciutkę musiałem pozamazywać. Ale chodzi o gabaryty. Zresztą nie robiłem zdjęcia dla Mastera.

Na plus nowego Mastera zaliczam iż jest on napędzany łąńcuchem rozrządu a kabina wewnątrz jest nareszcie wytapicerowana i duża ilość cupholderów. Reszta to ten sam badzo średni poziom.

Pozdrawiam

_________________
Gumisie, Lubisie ... lubie wszystkie misie


Na górę
PostWysłano: 12 wrz 2010, 14:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 2263
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Ja twierdzę, że jest po prostu brzydki. Wygląda jak chiński odpowiednik europejskiego dostawczaka. Stary Master to przynajmniej za czymś wyglądał, ten niezbyt... I jeszcze te kołpaki w tym, który zaprezentował Long - tragedia. Resorak.

No ale wóz ma jeździć a nie wyglądac, zobaczymy jak z awaryjnością.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Na górę
PostWysłano: 12 wrz 2010, 21:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 11:58
Posty: 154
GG: 0
Ten starszy Master faktycznie wyglądał lepiej. Ale to już kwestia indywidualna. Co do samego użytkowania to koszty tego auta były spore. Przykład :
- wymiana rozrządu w ASO : cena z rabatem 4 lub 5% to koszt około. 2 tyś. zł. (a trzeba było wymieniać co 150 tyś. km),
- klocki hamulcowe co drugą, maks trzecią wizytę w ASO,
itd.
Nowy Master reklamowany jest jako auto bardziej ekonomiczny m in. pod względem dłuższego interwału między serwisami (co 40 tyś. km) i o 30% wytrzymalsze klocki hamulcowe. Ten jeden rodzynek ma dopiero około 22 tyś. km więc zobaczymy co i jak.
Wiem że do firmy może przyjdzie kolejny Master, tym razem tylnionapędowy ... zobaczymy.

Dzisiaj obejrzałem tego rodzynka w firmie. Widzę po nim że nic szczególnego, czyli na plus, się nie zmieniło. Auto które non stop jeździ i ma ponad dwa miesiące od momentu odbioru od dealera dekiel od piasty wygląda tak :
Obrazek
I jeszcze dwa auta które przyszły do firmy :
Obrazek
Obrazek

_________________
Gumisie, Lubisie ... lubie wszystkie misie


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2010, 15:22 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 265
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI
Fakt, że starsza wersja wygląda zewnętrznie solidniej. Ale za to wewnątrz jest lepiej. Jeśli wszelkie drobiazgi i dokumenty nie muszą leżeć na siedzeniach to już można dobrze żyć w kabinie.
Swoją drogą ciekawe jak wygląda zmiana żarówek w nowej wersji, oraz dojście do wlewu oleju w silniku.

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2010, 17:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 268
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin
Dodaje 4 kiepskiej jakości zdjęcia ze środka nowego Mastera :

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Ogólne wrażenie z wnętrza bardzo pozytywne, dużo różnorakich schowków na różne "bzdety". Najbardziej spodobał mi się stolik na laptopa, myślę że będzie to bardzo przydatna rzecz dla przedsiębiorców pracujących w terenie, kurierów itp. Moim zdaniem samochód w środku jest bardzo przyjemny i posiada wiele schowków, jednak z zewnątrz według mnie jest gorzej (ale to już kwestia gustu). :)

Pozdrawiam.

_________________
Scania V8 Power


Na górę
PostWysłano: 14 paź 2010, 17:20 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 sty 2006, 21:21
Posty: 115
Wnętrze rekompensuje nijaki wygląd zewnętrzny auta. Na samych zdjęciach widać, że każda możliwa przestrzeń w kabinie została przeznaczona na schowek lub półkę. Zaryzykuję stwierdzenie, że nowy Master ma najpraktyczniejsze wnętrze w dziedzinie aut dostawczych. Szalenie mi się ono podoba.


Na górę
PostWysłano: 14 paź 2010, 19:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 12:54
Posty: 17
GG: 0
Samochód: Nissan Cabstar
Na zdjęciach swojej floty do 3,5 t widzę Nissana Cabstara z kurnikiem na dachu, z tego wnioskuję, że gonicie go w trasy. Jakbyś mógł napisać jak Ci się to autko sprawuje


Na górę
PostWysłano: 15 paź 2010, 22:49 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 641
Samochód: Ford
Lokalizacja: Żory
Nasz nowy samochód:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
PostWysłano: 18 paź 2010, 0:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2008, 10:39
Posty: 33
GG: 0
Wow naprawdę za****sty, bardzo mi się podobają nowe masterki w tej zabudowie. można prosić fotki wnętrza?


Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 18:57 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.
Cenzuruj przekleństwa.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy