Witam.Mam pytanie które autko jest lepsze do transportu DMC 3,5 t zastanawiam się nad Fiat Ducatu oraz Citroen Jumper (ponieważ Sprinter mnie odstraszył a konkretnie jego cena).
Więc teraz się zastanawiam nad tymi dwoma autkami no i nie wiem co o nich sądzic ponieważ chce auto do transportu po europie i czy one się wogule nadawają do takich transportów (ok 10 tyś km miesięcznie) jak z awaryjnością obydwu samochodów, jakie plusy i minusy ? Ponieważ są one bardzo podobne jednak różni się silnik (za tymi się oglądam):
Fiat Ducato : 2,3 MJ 120 KM
Citroen Jumper: 2,2 hdi 120 KM
Który z nich jest wytrzymalszy i lepiej sobie radzi z obciążeniem (będzie to plandeka 8 palet).Proszę o wszystkie możliwe informacje, szczegóły i cokolwiek wiecie o tych samochodach.
Z góry dziękuje za wszelkie dopowiedzi.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
W sumie to są to bratnie konstrukcje różniące się znaczkiem na masce i kształtem deski rozdzielczej. Osobiście bym nie kupił żadnego ale...
Jeśli miał bym wybierać z pomiędzy tych dwóch wybrałbym DUCATO.
Mój kuzyn ma możliwość użytkowania właśnie takiego nowego Ducato z największym silnikiem i musze powiedzieć że nie odstępuje on standardem silnikowym, jak i wykonania za dużo od Mercedesa, Iveco, czy też VW. Mowa o blaszaku.
Nie zastanawiałeś się nad DAILY??? Moim zdaniem plasuje się on najwyżej zaraz za Mercem i VW. Sprawa warta przemyślenia, pod plandeką widywałem wiele "międzynarodowych wersji" i na żadne z nich ich kierowcy nie narzekali a rozmawiałem z wieloma. Spisałby się idealnie jeśli szukasz dobrego wozu za dobrą cenę. Bo jak wiemy są wozy takie jak VW czy MERC - dobre ale i za dobrą cenę - hehehe.
Polecam pobiegać trochę po dealerach, pozbierać sobie INFO i porównać wszystko... .
Szerokości.
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
To rzeczywiście się pomyliłeś - wyobrażasz sobie silnik benzynowy w dostawczym którym wieziesz 6 czy 8 palet - Matko Rodzicielko - chciałbym to zobaczyć
Nie nie- Iveco słynie z dobrego mocnego HPI którego w najmocniejszej wersji mocą przewyższa tylko nowy Sprinter, który wcale nie jest taki oszczędny... - no nic- ja polecam zajrzeć w ofertę każdego z producentów i porównać - tak jak pisałem wcześniej.
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Nie wiem czemu się tak podpalacie sprinterami, podstawowa wada w stosunku do trojaczków Fiat/PSA, to ładowność. Trojaczki mają przy DMC 3,5t 1,48t ładowności np. z silnikiem 2.8 136 KM. Ten silnik mogę polecić, bowiem w naszej firmie haruje takie auto od nowości. Obecnie ma 220 tyś km. Z motorem żadnych !!! kłopotów.
Dodam tylko, że nasze Ducato 80% przebiegu auta to ciągnięcie przyczepy 2 tony, a na pace zazwyczaj ponad 1,5 tony.
Wadą jest to, że autko ma 5 lat i zaczynają się wykwity na blasze w okolicach okien i zawiasów tylnych (blaszak).
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę