Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 paź 2013, 15:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Witam.

Mam do wybrania trochę punktów za paliwo ze stacji i wybór padł na zakup jakiejś nawigacji. Najkorzystniejsza oferta w stosunku do możliwości to właśnie tytułowy TomTom 60 z dozgonną aktualizacją map. Problem w tym, że sklep w którym można "wybrać" punkty, właściwie nic prócz TomToma nie ma i nie wiem czy warto się pchać w ten interes.

Jako, że w temacie jestem bardziej niż zielony, a pogłoski mówią o Automapie na PL, a na EU właśnie TomTomie, chciałem zapytać czy to będzie dobry wybór? Chciałbym aby navi służyła przede wszystkim w osobówce (PL, okazyjnie wyjazd poza granice), raczej rzadko w ciężarówce (tylko i wyłącznie po PL).
Domyślam się, że ta seria nawigacji nie jest przeznaczona dla tirów, ale czy bokiem będzie się dało wrzucić do urządzenia drugą mapę dla ciężarówek?
No i jeszcze raz kluczowe pytanie: brać czy nie brać?


Post Wysłano: 09 paź 2013, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Mój ojciec korzysta z tego urządzenia. Generalnie jest zadowolony. Posiada ona slot karty pamięci, więc zapewne bez problemu można ją rozszerzyć. Ale moim zdaniem 6 cali, to za dużo do osobówki.


Post Wysłano: 09 paź 2013, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Dobra uwaga. Jaki rozmiar uważasz za wystarczający w osobówce? Co prawda Sharan rodziców przednią szybę ma dużą jak w tirze, ale jednak nie ma co przesadzać (w tym wypadku) z rozmiarem. 8)


Post Wysłano: 12 paź 2013, 13:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj: