Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 gru 2012, 22:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 723
Lokalizacja: Lublin

Cześć.

W temacie jestem kompletnie zielony, także spytam tutaj. Mam nawigację, która nie była używana mniej więcej od początku wiosny. Jest to TomTom XL z wersją mapy 8.083. Nie ma na niej obwodnicy Wrocławia, także nieaktulizowana przez dobrych kilkanaście miesięcy. Od przyszłego tygodnia będzie używana, a jak wiadomo od tamtego czasu troszkę dróg się pozmieniało. Podłączyłem ją do komputera i zaaktualizowałem poprzez program TomTom Home. Problem polega na tym, że w okienku pokazuje, że wszystko jest najnowsze, a mimo to mapa jest w takiej wersji jaka była. Może wie ktoś o co chodzi? Proszę o odpowiedzi osoby znające się na tym i z góry dziękuję za zainteresowanie. :)


Post Wysłano: 06 gru 2012, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3267
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Cześć.

W temacie jestem kompletnie zielony, także spytam tutaj. Mam nawigację, która nie była używana mniej więcej od początku wiosny. Jest to TomTom XL z wersją mapy 8.083. Nie ma na niej obwodnicy Wrocławia, także nieaktulizowana przez dobrych kilkanaście miesięcy. Od przyszłego tygodnia będzie używana, a jak wiadomo od tamtego czasu troszkę dróg się pozmieniało. Podłączyłem ją do komputera i zaaktualizowałem poprzez program TomTom Home. Problem polega na tym, że w okienku pokazuje, że wszystko jest najnowsze, a mimo to mapa jest w takiej wersji jaka była. Może wie ktoś o co chodzi? Proszę o odpowiedzi osoby znające się na tym i z góry dziękuję za zainteresowanie. :)
Oby na pewno 8.083?
numery wersji mapy mają oznaczenia w formacie 111.2222
Czyli na przykład (najnowsza wersja dla ciężarówek) 900.4612.

To co tu podałeś to pewnie wersja NavCore (systemu, na którym działają mapy).
Aby zaktualizować mapę - trzeba ją kupić :)