Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2012, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2009, 20:57
Posty: 8
GG: 11049203

Witam od około tygodnia jestem kierowcą na razie jeździ ze mną inny doświadczony kierowca i mi czasami podpowie jak jechać ale zbliża się czas kiedy będę tylko zdany na siebie i tu moje pytanie jaka jest najlepsza nawigacja do samochodu o DMC 3,5t(busik)

zależało by mi na opcjach takich jak
omijanie płatnych dróg i autostrad

i fajnie by było jak by miała opcje wyboru miast przez jakie chce jechać np jak bym jechał z Łodzi do Poznania to przez Turek,Konin,Wrześnie a z powrotem Jarocin,Kalisz,Sieradz,Łask o ile takie coś jest możliwe

i głównie chodzi mi o to czy wybrać tomtom czy auto mapa
słyszałem wiele negatywnych i pozytywnych(że tomtom jest nie dokładny ale że szybko znajduje nową trase jak sie zboczy albo że automapa nagle zmienia trasy) oponie o tych nawigacjach i ma mięszane uczucia więc postanowiłem poradzić sie zawodowców :D

ps: oczywiście poruszam się tylko po Polsce i korzystam ze zwykłej mapy ale GPS to takie zabezpieczenie


Post Wysłano: 14 cze 2012, 9:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2011, 12:23
Posty: 30
GG: 3814477
Samochód: Master

ze automapa nagle zmienia trase? hmm jezdze kilka lat na AM i nigdy tak nie bylo, po zjechaniu raz dwa wyznacza nową

na Polskę trzymałbym sie AutoMapy (chociaz czechy, słowacja, niemcy tez na niej smigam. kumple na automapie smigaja po hiszpani i mowia ze sa adresy ktorych TomTom nie ma (jakies boczne numery i ulice) a AM ma

Do tego jakies urządzonko. Larki sie fajnie spisuja :) teraz widze ze nawet maja nawigacje z wbudowana kamera drogowa http://www.lark.com.pl/freebird508hd.htm ale to zalezy od ceny

w miare dobrego larka kupic za 180-250 zł. do tego na marte pamieci automape i w droge


Post Wysłano: 14 cze 2012, 11:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline