Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2011, 20:28
Posty: 5
GG: 0

Witam, zastanawiam się nad kupnem jednej z tych dwóch nawigacji.
Cenowo niestety jest to najwyższa półka. Stąd też moje pytanie czy te nawigacje na prawdę są tak dobre? Czy na prawdę tak dobrze obliczają trasę dla ciężarówki po wpisaniu gabarytów do systemu? I czy cały ten tryb dla ciężarówek się sprawdza w praktyce. Chodzi mi tu szczególnie o trasy poza PL.
Jeśli tak, to którą firmę polecilibyście bardziej z tych dwóch?

Czy ktoś z forum miał do czynienia z owymi urządzeniami lub wie coś na ich temat?

NAWIGACJA GPS BECKER TRANSIT 50 TMC DLA CIEZAROWEK:
http://allegro.pl/nawigacja-gps-becker- ... 17024.html

Garmin Dezl 560 LT:
http://allegro.pl/garmin-dezl-560-lt-eu ... 67948.html



Wiadomo, że navi ma służyć jedynie jako pomoc - podstawa to mapy w formie fizycznej i znaki drogowe, ale jako, że jestem początkującym kierowcą chciałbym kupić na prawdę dobrą navi, która nie zrobi mnie w konia na trasach UE.

Bardzo proszę o sensowne porady.
Pozdrawiam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2009, 19:34
Posty: 10
GG: 11904505
Samochód: Golf III

Na podstawie doświadczeń ojca z Beckerem:

W Europie świetnie się spisuje, doprowadzi Cię można powiedzieć pod drzwi. W Polsce raz czy dwa poprowadziła pod wiadukt i trzeba było cofać. TMC super sprawa, ale też za granicą, bo w Polsce to jeszcze słabo rozwinięty system.

Co do Polski podobno najlepsza Automapa

I co do papierowych map masz racje, nic ich nie zastąpi.

_________________
No tacho, no fun ;)


Kilka moich wniosków, nie pomogę Ci konkretnie, ale będziesz wiedział czym się kierować