Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 kwie 2014, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:40
Posty: 3

Witam, właśnie dostałem wezwanie do wskazania kierującego pojazdem z ITD i groźbę kary za brak opłaty elektronicznej.

Sytuacja miała miejsce 20.10.2013 kiedy jechałem busem z lawetą, zajechałem na stację by wypożyczyć urządzenie. Tam poinformowano mnie, że jest awaria czy konserwacja systemu która potrwa do 4 rano i nie można nigdzie ani wypożyczyć ani doładować konta. Ponadto pracownik stacji powiedział ze w związku z tym wszyscy którzy do tej godziny będą podróżować bez opłat i urządzeń nie poniosą żadnych kar. Ale niestety ITD pisemko wysłała!!!!

Czy ktos miał/ma podobną sytuację???????????????????????????????

Jak się z tego tłumczyć, bo po telefonie do ITD stwierdzili ze oni nie mają żadnych informacji o takiej sytuacji. Poradzili by napisać stosowne oświadczenie. Ale ja chcialbym mieć pewność ze to oświadczenie będzie rozpatrzone pozytywnie! Co wiec czynić?

Dodam,że mnie uchwyciło na odcinku węzeł Wrocław Psie Pole-węzeł Syców-Wschód o godz. 2:18

Pozdrawiam.


Post Wysłano: 07 kwie 2014, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

może po fakcie, ale w przypadku tego typu sytuacji należy zgłaszać problem na ogólnodostępną infolinię viatoll - wtedy tam jest zarejestrowane zgłoszenie ( z numerem) o problemie i na ten numer należało by się powołać w piśmie do ITD.
teraz tylko możesz próbować opisać całą sprawę w piśmie do ITD jednocześnie podobne kierując do operatora systemu z prośbą o informację czy taka konserwacja (brak dostępu) faktycznie miała miejsce.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 07 kwie 2014, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:40
Posty: 3

dzięki za odpowiedź. zrobię tak jak radzisz. gdybym częściej korzystał z tego viaTOLLu to pewnie bym wiedział, a to był mój pierwszy i do tej pory jedyny raz. byłem przekonany, ze skoro pracownik stacji benzynowej wydaje takie urządzenie, to jest jednocześnie kompetentny w tym co robi, ale jak życie pokazuje tak nie jest.


Ale znajdzie sie może ktos kto przyszedł już przez podobną sytuację??????????????????????? bo na pewno są tacy-nawet w tym konkretnym dniu przede mną i po mnie byli...


Post Wysłano: 12 kwie 2014, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

wiedziałem, że jakaś przerwa była w tym czasie tylko nie miałem czasu by dokładnie poszukać. teraz znalazłem coś takiego w komunikatach viatoll.
komunikat na stronie viatolla ma datę 16.10.2013

UWAGA! PLANOWANA PRZERWA TECHNICZNA

Informujemy, że w dniach 19/20 października 2013 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezki ... chniczna-7

to chyba było w czasie kiedy jechałeś.

powołaj się na tę informację oraz to, że nie byłeś wcześniej klientem oraz na to że dowiedziałeś się w chwili próby wypożyczenia urządzenia.
nie jest twoją winą umyślną, że operator nie zapewnił innej możliwości wniesienia opłaty - ty chciałeś a operator nie mógł tego zapewnić do czego zobowiązuje go ustawa (prawidłowe działanie systemu).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 13 kwie 2014, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:40
Posty: 3

dzięki kolego! dokładnie tak zrobiłem. powołałem się na tę informację i wystąpiłem do viatoll o oficjalne potwierdzenie, ale dostałem jedynie info o przyjęciu zgłoszenia i konieczności dalszego oczekiwania na odpowiedź. dzwoniłem o dyrektora ITD i do operatora viaTOLL nikt nie był wstanie, a raczej pewnie nie chciał mi odpowiedzieć jak kończą się takie sprawy. Jedyne informacje jakie mi przekazali to włąsnie by napisać oświadczenie wyjaśniające te sytuacje wysłać je na adres Głównego Inspektoratu na ul. Postępu 21 i na adres do Raszyna. i czekać na odpowiedź. zatem czekam. Dzięki za zainteresowanie moją sprawą. pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: