Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Dalekie dystanse - Scania Polska

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
PostWysłano: 18 cze 2017, 0:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1256
GG: 1
Samochód: z bawarii.
No i nie zrozumiałeś...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 8:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 maja 2008, 10:01
Posty: 92
Lokalizacja: D-85xxx
RAFUS pisze:
Było by ok pod warunkiem jeżeli DMC tych czy innych aut będzie o pięć kilogramów mniejsze niż to w którym jechał, wtedy z tą zacną przyczepką zmieściłby się w sumie DMC pojazdów jakie prowadził w 3,5t i nie było by teraz tego tematu - problemu jaki wynikł. :mrgreen:
A ja myślę że przychody z opłat dla zespołów pojazdów składających się z osobówki i przyczepy są tak niskie że nie opłaca się ich w ogóle pobierać. Dlatego jak dowali się parę razy po 3000 to całość wychodzi na plus.

_________________
Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 8:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3357
Samochód: orange i grafitowy
źle myślisz - ustawodawca założył jakąś granicę od której należy pobierać opłaty i ta granica jest dmc 3,5 tony.
koszt poboru w całości obciążą użytkownika drogi Państwo nie dokłada ani złotóweczki wystarczy zapoznać się ze statystyką od 2012 roku.
https://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-cieza ... statystyki

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 10:59 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 maja 2008, 10:01
Posty: 92
Lokalizacja: D-85xxx
Wiem że państwo nie dokłada do całości systemu. Zapoznałem się ze statystyką za maj 2017 i za rok 2012. Tabela nie zawiera żadnych szczegółowych informacji. Nie ma mowy o kosztach prowadzenia systemu, kosztach kontroli, ani utrzymania wydziałów itd odpowiedzialnych za nią. Jest tabela pokazująca zarejestrowane 15% osobówek z przyczepą natomiast nie jest podane jaką część przychodu i kosztów generują. Co mnie ruszyło. Zarówno w roku 2012 i 2017 suma kar wynosiła ok. 1mln zł miesięcznie mimo tego że ludzie nauczyli się już korzystać z systemu i są świadomi nowych obowiązków. Dla mnie oznacza to że głównym powodem wykroczeń jest roztargnienie i zapominalstwo. Rozładowana bateria, źle wprowadzone osie, wadliwe działanie systemu, sprzeczne instrukcje podawane przez operatora, po prostu żerowanie na zwykłych ludziach. Chwała republice.

_________________
Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 15:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3357
Samochód: orange i grafitowy
Ziutomir pisze:
. Nie ma mowy o kosztach prowadzenia systemu, kosztach kontroli, ani utrzymania wydziałów itd odpowiedzialnych za nią.

wynagrodzenie za usługi jest płatne dla operatora systemu i jest zawarte w umownie która została z nim zawarta, a koszty kontroli i utrzymanie wydziałów ITD są finansowane z budżetu państwa (możesz sobie przeczytać ustawę budżetową).

jeżeli ktoś jest niechlujny to wcale nie znaczy że winna jest "republika".

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 17:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2008, 12:00
Posty: 234
GG: 705962
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Nie rozumiem żalu autora wątku. Można się pomylić, ale ja bym się nie przyznawał że mam problem z dodawaniem. Niewiedza? temat przyczepki lekkiej jest poruszany na kursie na prawo jazdy B (przynajmniej u mnie na wykładach instruktor omówił temat szczegółowo), artykułów w sieci też jest od groma gdzie dokładnie opisują przepisy, nawet po kolei co trzeba do siebie dodać. Jak ktoś jest leniwy albo głupi to płaci.

Ziutomir pisze:
W PL we wigilię policja zatrzymała mnie tylko dlatego bo byłem jedyny na drodze i musieli mieć jakieś notatki. Jak powinie ci się noga musisz kołować lokalną walutę bo nie puszczą. 0,11 w wydychanym i po prawku.
Gdy wracam z PL do DE to po przekroczeniu granicy czuję się bezpieczniej.


Może własnie dlatego że byłeś jedyny na drodze, w wigilię w środku nocy? Wyobraź Sobie że w naszej zacofanej Polsce policja też bez problemu zweryfikuje OC, przegląd itd. Ale stanu trzeźwości już nie. Ja jestem za tym żeby kontrolowali jak najwięcej, zwłaszcza w nocy i okresach świątecznych gdzie ryzyko pijanych kierowców jest większe. Od tego są i za to dostają wypłatę z naszych podatków.

Ziutomir pisze:
Długi pisze:
i pisze:
Mam pomysł. Zmień obywatelstwo i już nie wracaj.

Już nad tym pracuję.


Goodbye!

_________________
Pozdrawiam GRUBY131


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2017, 21:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1551
Nie ma co płakać, tylko trzeba działać. Oto przykład:
http://theliberal.ie/man-proclaimed-as- ... yesterday/

:)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy