Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 kwie 2009, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

Witam jestem początkującym kierowca, mam pytanie odnośnie korzystania z półbiegów na przykładzie Mana 33-372 ze skrzynia ZF (8+polówki), niestety instruktor na jeździe powiedział mi ze polówki mi są niepotrzebne i nie będzie mi ich tłumaczył...

Chciałbym się dowiedzieć kiedy i jak włączać i wyłączać i ogólnie dowiedzieć się o nich bo jest to chyba jedyna rzecz której sam pojąć nie umiem...


Post Wysłano: 08 kwie 2009, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Podczas jazdy na pusto nie będą ci one potrzebne i na egzaminie tez raczej się nie używa.

Pol biegów używamy tak ze jedziemy np na 6 biegu i dajemy przyciskiem na polówkę i następnie tylko wciskamy sprzeglo i puszczamy polowka wskakuje sama. Później bujamy auto dalej dajemy pstryczek od polówek w to miejsce gdzie jest polówka wyłączona i wciskamy sprzeglo jednoczesnie przezucajac na bieg numer 7 potem bujamy dalej auto pstryczek sprzeglo i mamy 7,5 i tak dalej az do konca przelozen

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 08 kwie 2009, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

to po kiego grzyba ten gość jest instruktorem i kase bierze za to???


Post Wysłano: 08 kwie 2009, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

On bierze kasę za to ze nauczy cie zdać egzamin a nie jeździć ciężarówką

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 08 kwie 2009, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik