Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lis 2012, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Swoją drogą, brat zaczął kat. C w PKS Tarnów i będzie miał wybrać instruktora.

Czy ktoś z Was może polecić kogoś konkretnego?

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 04 mar 2013, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Wkoncu za 7 razem sie udalo heh :) moja cierpliwosc sie konczlya ale wkoncu dzisiaj sie udalo. Dla zainteresowanych psychotesty robilem na mpk w pracowni psychologicznej 84zl, kobiety duzej wagi nie zwracaly co robilem na psychotestach zalezalo im na tym tylko zebym jak najszybciej wszystkie zadania zrobil. Wykupienie 3h w kramexie bardzo mi pomoglo polecam, teraz wlasnie c+e mam zamiar u nich robic.

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 04 mar 2013, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Koledzy mam takie pytanie ile mniej wiecej czeka się na egzamin teoretyczny?

np ty kolego co w Tarnowie ile czekałeś?


Post Wysłano: 05 mar 2013, 10:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Teraz nie wiem ja teorie jeszcze na starych zasadach zdawalem, a na praktyczny teraz czeka sie od 2 do 7 dni.

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 05 mar 2013, 19:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Kolego a w tym Tarnowie na C egzamin to ciężki na mieście jest?

ile czasu jeżdziłeś? popełniłeś jakieś błędy na egzaminie? jaki był egzaminator jaki upierdliwy?

kuzyn tam robił i mówi,że łatwo

mam takie pytanie bo myślę nad Tarnowem czy jeździłeś po obwodnicy itp? mógłbyś opisać gdzie jeździłeś mniej więcej?


Post Wysłano: 06 mar 2013, 10:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Jak nie jezdziles nigdy po tarnowie ciezarowka to radze ci dokupic jakies godziny zeby pokazali ci trudne miejsca ktore poprostu trzeba wiedziec jak pokonac, noi zebys wiedzial mniej wiecej gdzie sa tonazowki. Trasy sa rozne na egzaminie wiec nie umie ci powiedziec gdzie bedziesz jechac. Ja jechalem 45min po miescie. A egzaminatorzy sa rozni, jeden egzaminator jest taki ze bedzie biegal po placu obok kola i tylko czekal jak dotkniesz delikatnie lini a inny bedzie chodzil po placu i rozgladal sie na boki to samo na miescie, wszystko zalezy jak trafisz. Ja widzialem jak dwa razy najechalem na ciagla linie ale egzaminator powiedzial ze bezblednie ;)

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 07 mar 2013, 18:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Kolego a mam takie pytanie jak sobie poradziłeś z tą skrzynią biegów bo tam są 2 auta i jedno z przebitką drugie z inną i tu pytanie jak się połapać zeby nie złupieć?

bo ja się uczyłem na zwykłej 6biegowej a tam gdzie przebitka? to np jak jest 3 do góry to na przebitce po wejsciu w skrzynie tą górną to 5 jest tam gdzie 3 itp?


Post Wysłano: 07 mar 2013, 18:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

https://www.youtube.com/watch?v=5XqOjFQcwcw tutaj od 19:05 jest pokazane jak uzywac tej skrzyni biegow co jest na C w mord tarnow, ta skrzynia co ja wczesniej pokazuje jest na c+e. Tam masz narysowane jak sa biegi dolna to jest 1 2 3 4 gorna 5 6 7 8, 5 tam gdzie 1, 6 tam gdzie 2, itd. Mozesz powiedziec egzaminatorowi ze nie jezdziles nigdy na takiej skrzyni biegow to mniej wiecej ci wytlumaczy o co chodzi. Albo poprostu dokup sobie godzine gdzies w osrodku co maja taka skrzynie i przynajmniej calkiem zielony nie bedziesz na egzaminie

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 09 mar 2013, 16:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Kolego gacek jak możesz powiedzieć mi tak dokładnie

jaki punkt obrałeś by na łuku zatrzymać się odpowiednio?
a co jeśli uczyłem się na 6 biogowej a w tej będę się plątał z biegami na mieście obleje?
jak wyjechałeś z mordu to pojechałeś w którą stronę tam do ronda czy na obwodnice? i na rondzie pojechałeś prosto tam pod mostem? czy może w lewo?

miałeś hamowanie do 50?

zawracanie na 3?

brał Cię tam egzaminator gdzie jest to lustro co trzeba w razie czego pod mostem się zatrzymać? brał Cię tam gdzie jest ten stop i trzeba się zatrzymać i cała w prawo ruszyć i zatrzymać(w sensie by widzieć czy coś nie jedzie)

Prowadzał Cię egzaminator w uliczki o tanażu? w sensie uwalić itp chciał?

czy mówił jasno np jedziemy prosto jedziemy w lewo itp?

opowiedz i odpowiedż na te pytania

aha i kolego gacek na tym filmiku jest tak:

z dwójki rusza potem trójka i tu pytanie ta trójka jest jak w 6 biegowej? po środku do góry czy 3trójka jest tam gdzie jest np 5iątka w 6biegowej? bo na filmiku nie widzę czy on 3 wbija jako 3 jak by w 6 biegowej czy trojkę bierze tam gdzie 5piatka?

czyli 2 wbijam ruszam potem 3 i 4 i teraz przebitka pelna w prawo i wbić na jedynke(wbije się 5) 6 na doł 7,8 znów tam gdzie 3,4 tak? a potem przebicie na dolną pełna w lewo tak?

aha i kolego takie pytanie jak miałeś egzaminatorów to gadali CI takie głupie uwagi(jak Pan jeżdzi,nie umi pan jezdzić itp)ze malo dynamicznie.Czepiają się?

aha i z jakim biegiem bo ta z przebitką ma 8 biegów z jakim się jeżdzi? po mieście na tej skrzyni?

i tam w Tarnowie pełno dziur jest i ponoć więcej się jedzie na biegu,3,4 bo dziury z prędkością 35,40 te 50 to na odcinkach gdzie droga dobra.

I oto chodzi nie czepiają się ze sa dziury jedziesz 35,40km/h czemu tak pan po mału jedzie itp?

i odnośnie np skręcamy w prawo wąska droga i lekko najedziemy na linie to czepiają się?

tak samo jak to jest z uprzejmością? puszcza nas ktoś to jedziemy czy nie? chodzi o Ciężarowy?


Post Wysłano: 09 mar 2013, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Hoho ale pytan:) ale postaram sie jakos pomoc. Do zatrzymania na luku ja znam dwa punkty jeden to jak jest na rowno zderzak z napisem c+e ktory jest po lewej stronie na asfalcie, dosyc maly napis ale widac. Nastepny punkt to linia poczatkowa luku na c+e ktory musisz miec miedzy kabina na skrzynia ladunkowa. Obrazek wklejilem obrazek pomocniczy mam nadzieje ze widac, ten luk wewnetrzny jest na C.
Jak powiesz egzaminatorowi ze pierwszy raz jedziesz na takiej skrzyni to pewnie bedzie bardziej wyrozumialy kilka razy mozesz sie zamotac ale jak bedzie to nagminnie to uzna to jako blad.
Trasy sa rozne nie wiadomo jak pojedziesz, ja akurat jezdzilem po obwodnicy, chcial zebym jechal odrazu na miasto ale byl tak duzy ruch ze trudno bylo wyjechac i stwierdzil ze dzisiaj nie wyjedziemy i kazal mi wyjechac w strone obwodnicy.
Nie mialem hamowania.
Zawracanie na 3 akurat mialem wylosowane na placu.
Tak jechalem tu i tu, Tam pod tym wiaduktem mozna przejechac linie ciagla ale nie mozna przejechac po krawezniku ! trzeba poczekac jak ktos sie zatrzyma i cie pusci albo czekac jak nic nie bedzie jechac.
Musisz patrzec na znaki tonazowe bo jest kilka miejsc na ktore cie moze poprowadzic, wtedy cie sprawdza czy patrzysz na znaki i czy umiesz zawracac. Na egzaminie moze cie spytac jaki znak minelismy tonazowy albo dotyczacy wysokosci szerokosci.
Mowil jasno gdzie sie skreca a jak nic nie mowi to jedzie sie droga z pierwszenstwem.

Obrazek a tu masz zdjecie jak sa biegi,dolna przebicie w lewo a gorna w prawo, egzaminator ci pokaze jak dziala ta skrzynia biegow jak go poprosisz.
Jak przebijasz skrzynie to drazek musi byc na luzie, musisz o tym pamietac.
Zalezy jaki egzaminator ale psychicznie mozesz sie nastawic na jakies glupie docinki ale olej to i skup sie na prowadzeniu.
Sa dziury ale bez przesady nie jest tak zle,ale tam gdzie dziura to trzeba zwolic albo ominac, pamietajac zeby nie przjechac lini.
Jak powie ze za pomalu jedziesz to mowisz ze sa dziury i nie chcesz uszkodzic pojazdu i dbasz o komfort jazdy. 40 mozesz spokojnie po miescie jechac bo i tak nie bardzo jest sie gdzie rozpedzic noi muisz uwazac na swiatla zeby gwaltownie nie hamowac.
A z ta uprzejmoscia sa rozne informacje ja osobiscie zawracalem na stacji i jak wyjezdzalem to chlop stanol i mi machal zebym jechal bo chcial wjechac na stacje a ja mu troche przeszkadzalem i pytam sie egzaminatora czy moge jechac a on do mnie " pan tu jedzie czy ja? jak pan bedzie sam jechac to kogo sie pan spyta? ma pan nie stwarzac zagrozenia na drodze prosze jechac" wiec nie wiem, moim zdaniem lepiej sie spytac niz zeby mial cie uwalic za wymuszenie.
Mam nadzieje ze ci jakos pomoglem, pozdrawiam.

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 10 mar 2013, 12:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

kolego takie pytanie
jak wygląda zawracanie na 3 na placu? gdzie tam jest taki manewr bo ja tego na kursie nie miałem

aha i takie pytanko tam pod wiaduktem co można przejechać linie ciąglą to tu pytanie wjeżdząm już pod wiadukt
i jak bym w lustrze widział,że zbliża się jakaś osobówka itp to powinienem się zatrzymać nawet w srodku pod wiaduktem?
czy powoli dojechać i wyjeżdżać bo tam trzeba przejechać ciągłą bo by po krawężniku pojechał

Aha i na jakim biegu jechałeś po mieście?


Post Wysłano: 10 mar 2013, 13:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
kolego takie pytanie
jak wygląda zawracanie na 3 na placu? gdzie tam jest taki manewr bo ja tego na kursie nie miałem

aha i takie pytanko tam pod wiaduktem co można przejechać linie ciąglą to tu pytanie wjeżdząm już pod wiadukt
i jak bym w lustrze widział,że zbliża się jakaś osobówka itp to powinienem się zatrzymać nawet w srodku pod wiaduktem?
czy powoli dojechać i wyjeżdżać bo tam trzeba przejechać ciągłą bo by po krawężniku pojechał

Aha i na jakim biegu jechałeś po mieście?
Zawracanie na 3 robisz w pobliżu koperty, masz tam krawężniki i między nimi masz zawrócić. To chyba najłatwiejsze zadanie.
Pod wiaduktem na Tuchowskiej z osobowym mieścisz się bez problemu. Musisz patrzeć w lustrze czy nie jedzie coś większego (ciężarówka lub autobus).

Na mieście raczej na 7-ce.


Post Wysłano: 10 mar 2013, 16:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Na zawracaniu ustawiasz sie jak najblizej kraweznika od strony choinek, noi caly w lewo dojezdzasz do kraweznika mozesz go dotknac ale nie mozesz zamocno uderzyc a pozniej pokoleji noi pamietaj o kierunkach. Mnie instruktorzy mowili ze lepiej sie zatrzymac i czekac jak bedzie wolne albo nas ktos pusci, a po miescie biegi w zaleznosci od natezenia ruchu, moze byc tak ze nie ma sie gdzie rozpedzic i bedziesz jechal na 4.. czy tam innym biegu

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 10 mar 2013, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Kolego gacek bo tego nie kapuje tam gdzie choinki to jest(wziesienie) po prostu nie rozumiem gdzie mam się ustawić i gdzie tam dojechać by zawrócić


Post Wysłano: 10 mar 2013, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Egzaminator mniej wiecej ci pokaze, choc egzaminatorzy mysla ze doskonale wiesz gdzie co jest i jak sie ustawic.. Obrazek strzalki czerwone to krawezniki a ten kwadrat zolty to miejsc gdzie masz sie ustawic. Profesjonalna obrobka w paint ;)

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 10 mar 2013, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Czyli ustawiam się tam gdzie żółty tak? równolegle do krawężnika?i wtedy pelna w prawo dojeżdżam do tego zielonego,pełny w lewo cofam i tyle? tak?


Post Wysłano: 10 mar 2013, 20:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

tak ustawiasz sie tam gdzie ten zolty kwadrat i pelna w lewo bo samochod masz ustawiony przodem do gory zdjecia

A tak z ciekawosci gdzie robiles kurs?

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 21:42 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Połączyłem posty. Na przyszłość proszę korzystać z funkcji "Zmień" zamiast pisać posta-pod-postem.


Post Wysłano: 17 kwie 2013, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2013, 15:47
Posty: 122

Napisze tu by nie tworzyć nowego tematu

mam pytanie do Ciebie 'gacek'

1.Ja jeździłem renault midlum ale skrzynia 6biegowa taka mała ciężarówka i np rondo przeważnie pokonywało się na 3 biegu chyba,że trzeba było się zatrzymać to na 2 a jak jest w tej 8 biegowej z mordu? czy np rondo też na trzecim się pokonuje czy może 3 to w tej 8biegowej jak drugi w sześcio? powiedź ronda przeważnie na jakim biegu pokonywałeś? i na jakim przeważnie największym jechałeś po mieście? musiałem 8 wbijać? czy np na 6,7demce non stop?

2.Łuk i tu pytanie ja byłem uczony na tej ciężarówce mniejszej i na łuku instruktor mówi jak mi się zgra pachołek z środkiem mojej szyby lub jak weźmie to linia od c+e.Ale jak bym miał na tym z mordu egzamin a tamte są dłuższe to jaki punk najlepiej obrać? bo mówiłeś coś o zderzaku itp ale jak patrzeć itp?mógłbyś ze strony mordu wziąć zdjęcie ciężarówki i np w paincie mi zaznaczyć co ma się zgrać np z pachołkiem?

3.Zatoczka i ten sam problem na tej ciężarówce co się uczyłem to zatoczka w ostaniej fazie robi się,że jak koło najedzie na przerywaną linie to odbijam i wchodze elegancko a tutaj skoro dłuższa to wcześniej będę musiał już zaczynać? czy też na zasadzie pachołków tych dwóch w lusterku i tej przerywanej,że kolo ma najechać na nią?


Post Wysłano: 26 kwie 2013, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 paź 2012, 10:24
Posty: 108
Samochód: Scania 144l 460/ Galaxy 2.8
Lokalizacja: DT/KR

Wydaje mi sie czy robiles kurs w dt w f1? :)
1) Rondo 3 albo 4 bieg zalezy czy jestes rozpedzony a jak zatrzymac noto z 2 ruszasz. 6-7 max na miescie bo ograniczenie do 50km/h, a kiedy jaki bieg bedziesz czul po obrotach.
2) juz opisywalem jak sie zatrzymac, a tego za pacholkiem sposobu nie znam i wiedz ze pacholekmoze egzaminator przestawic
3) jezeli zatoczka to koperta, to robisz tak samo

sory ze tak pozno odpisuje ale mialem laptopa zepsutego i nie mialem dostepu do internetu. jak masz takie duze obawy co do innego samochodu to wykup sobie godzine w jakiejs szkole jazdy co maja taki sam samochod jak w mordzie np. w kramexie taki jest ja tam aktualnie robie c+e, 80zl chyba 1h jazdy i zapisujac sie na jazde podkesl ze chcez jezdzic renault takim jak ma mord na egzaminie kat c bo maja rozne samochody z roznymi skrzyniami

_________________
Pomalu marzenia sie spelniaja.
C 05.03.13
C+E 04.07.13
KW 13.12.2013


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2013, 10:43
Posty: 1

KW przyśpieszona 2100zł. Tabor samochodów powoli odmładzany.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: