Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sty 2011, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 11:56
Posty: 11
GG: 0
Samochód: DAF-ik 460
Lokalizacja: Kupy Duże

Witam Kolegów.
Jestem w trakcie formalizowania w/w wpisu a to wiąże się między innymi z zaliczeniem odpowiedniego szkolenia.Zależy mi na czasie więc "obdzwoniłem" kilka instytucji organizujących takowe szkolenia.
Jedna z firm zaproponowała mi odbycie kursu drogą ....elektroniczną.Skraca to maksymalnie czas trwania szkolenia i nie ma potrzeby zbierania większej grupy osób biorących w nim udział.
Jest jednak małe ALE !!
Pani która ma mi to umożliwic stwierdziła że jestem pierwszy w naszym miasteczku i .... dopiero się uczy.
Mam pytanko-czy ktoś z Kolegów już uczestniczył w takim nietypowym jak na razie szkoleniu?
Pozdrawiam wszystkich Driverów.


Post Wysłano: 31 sty 2011, 12:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2011, 14:01
Posty: 184
Samochód: Partner 1.6 HDI, MB Coupe 3.0 24V
Lokalizacja: Wasilków

Zależy o jaką dokładnie formę chodzi, jeśli o to że jeździsz do ośrodka i słuchasz z kompów, robisz testy itd to ja tak bede zaczynam w kwietniu robić KW z tego co wiem można dziennie słuchać wykładów max 7h. I u nas to nie jest żadna nowość. Wszyscy zdali - podobno lepsza zdawalność niż z wykładowcą. Natomiast jeśli chodzi o szkolenie przez internet to nie mam pojęcia. Ale czytałem gdzieś na jakimś forum że ktoś tak robił szkolenie i zdał bez problemu. Musiałbym poszukać teraz gdzie to było.

_________________
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...


Post Wysłano: 31 sty 2011, 12:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 11:56
Posty: 11
GG: 0
Samochód: DAF-ik 460
Lokalizacja: Kupy Duże

Cytuj:
Zależy o jaką dokładnie formę chodzi, jeśli o to że jeździsz do ośrodka i słuchasz z kompów, robisz testy itd to ja tak bede zaczynam w kwietniu robić KW z tego co wiem można dziennie słuchać wykładów max 7h. I u nas to nie jest żadna nowość. Wszyscy zdali - podobno lepsza zdawalność niż z wykładowcą. Natomiast jeśli chodzi o szkolenie przez internet to nie mam pojęcia. Ale czytałem gdzieś na jakimś forum że ktoś tak robił szkolenie i zdał bez problemu. Musiałbym poszukać teraz gdzie to było.
Witaj el_ryba
Pani w PZMot powiedziała że wiąże się to z logowanie więc pomyslałem o internetowej formie kursu.Fakt że mogłem dopytac konkretniej,ale Pani sama była lekko zamotana tą formą.Cena tego szkolenia to 400 zeta więc ..... co mi tam jak!-ważne żeby skutecznie. :D


Post Wysłano: 31 sty 2011, 13:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Takie "e-szkolenie" polega na tym, ze babka loguje Cie w systemie (zazwyczaj jest to e-kierowca.pl). Dsotajesz swoj login i identyfikator (hasło). No i teraz cale szkolenie polega na tym ze trzeba odfajkować kilkaset slajdow przy czym nie mozna tego wszystkiego zrobić w jeden dzień. Musi to być rozłozone na minimum 5 dni, nie mozna tego zrobić za szybko, bo maja podgląd w tym systemie gdzie się logujesz i gdybyś zaliczyłtakie szkolenie za szybko - moglby sie ktos doczepić. Szkolenie składa sie z chyba 3 działów, po kazdym trzeba zaliczyc test jednokrotnego wyboru z materialu ktory sie juz przerobilo. Testy mozna zdawać do skutku, az w koncu sie uda, za kazdym razem są te same pytania, tylko w innej kolejności.
Niektore osrodki idą na ręke i dają Ci login i hasło do systemu abyś mogl odfajkować te slajdy w domu, a do nich przyjsc po zakonczeniu po orzeczenie o zaliczeniu tego szkolenia okresowego. Jednak zazwyczaj jest tak, ze trzeba jezdzic do osrodka te minimum 5 razy i poswiecic te 2 godziny na siedzenie przed kompem w osrodku i żmudne przeglądanie tych slajdow.

Po uzyskaniu papieru o odbyciu szkolenia okresowego w osrodku robisz badania u lekarza uprawnionego do badania kierowcow i lekarza medycyny pracy, robisz psychotesty i z tymi wszystkimi papierami udajesz do WK celem wyrobienia nowego prawka z wpisem kodu "95" :mrgreen:

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 31 sty 2011, 18:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 11:56
Posty: 11
GG: 0
Samochód: DAF-ik 460
Lokalizacja: Kupy Duże

Cytuj:
Takie "e-szkolenie" polega na tym, ze babka loguje Cie w systemie (zazwyczaj jest to e-kierowca.pl). Dsotajesz swoj login i identyfikator (hasło). No i teraz cale szkolenie polega na tym ze trzeba odfajkować kilkaset slajdow przy czym nie mozna tego wszystkiego zrobić w jeden dzień. Musi to być rozłozone na minimum 5 dni, nie mozna tego zrobić za szybko, bo maja podgląd w tym systemie gdzie się logujesz i gdybyś zaliczyłtakie szkolenie za szybko - moglby sie ktos doczepić. Szkolenie składa sie z chyba 3 działów, po kazdym trzeba zaliczyc test jednokrotnego wyboru z materialu ktory sie juz przerobilo. Testy mozna zdawać do skutku, az w koncu sie uda, za kazdym razem są te same pytania, tylko w innej kolejności.
Niektore osrodki idą na ręke i dają Ci login i hasło do systemu abyś mogl odfajkować te slajdy w domu, a do nich przyjsc po zakonczeniu po orzeczenie o zaliczeniu tego szkolenia okresowego. Jednak zazwyczaj jest tak, ze trzeba jezdzic do osrodka te minimum 5 razy i poswiecic te 2 godziny na siedzenie przed kompem w osrodku i żmudne przeglądanie tych slajdow.

Po uzyskaniu papieru o odbyciu szkolenia okresowego w osrodku robisz badania u lekarza uprawnionego do badania kierowcow i lekarza medycyny pracy, robisz psychotesty i z tymi wszystkimi papierami udajesz do WK celem wyrobienia nowego prawka z wpisem kodu "95" :mrgreen:
Dzięki tir5
Wyjasnienie jasne,czytelne i kompletne.Widać w Tobie profesjonała :D
Powodzonka na trasach.

Po


Post Wysłano: 01 lut 2011, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 maja 2010, 15:11
Posty: 176
GG: 6760669
Lokalizacja: Kraków

kolega dokładnie opisał ci jak to wygląda, ale w paru miejscach popełnił błąd :) sam jestem w trakcie kw przez e-learning właśnie, 23 stycznia skończyłem teorię - w tym tyg mam jazdy a w przyszłym płytę i potem już tylko egzamin. co do teorii:

- slajdów nie jest kilkaset, tylko z moich obliczeń ponad 5,5 tysiąca (jeśli robisz na C/CE)
- na C/CE modułów jest 13 (14 na D), każdy o różnej liczbie slajdów (mniej więcej 200-700, dokładnie nie pamiętam już)
- mówiąc "badania u lekarza uprawnionego do badania kierowcow i lekarza medycyny pracy" chodzi oczywiście jednego lekarza (a nie 2 jak mogłoby wynikać z tych słow), ale on koniecznie musi mieć uprawnienia z medycyny pracy - to jest zupełnie inny papierek niż do tej pory brało się na kursy prawa jazdy, bo chodzi o zaświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowca

zajęcia teoretycznie odbywają się w ośrodku po 7 dziennie, ale fakt jest taki że i tak wszyscy siedzą w domu i klikają, byle - jak słusznie kolega zauważył - nie skończyć za szybko i nie odstawać za bardzo od grupy (w jedną bądź drugą stronę). teorię musicie mieć rozpisaną oficjalnie do konkretnego dnia, bo to jest zgłaszane do urzędu. jak teoria się kończy, to każdy ma jazdy, potem grupowy wyjazd na płytę/symulator i na koniec egzamin komisyjny o bardzo wysokiej zdawalności. pytania można znaleźć na kierowca.pl i baza-wiedzy.eu. pozdro i życzę powodzenia


Post Wysłano: 01 lut 2011, 15:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 11:56
Posty: 11
GG: 0
Samochód: DAF-ik 460
Lokalizacja: Kupy Duże

Cytuj:
Takie "e-szkolenie" polega na tym, ze babka loguje Cie w systemie (zazwyczaj jest to e-kierowca.pl). Dsotajesz swoj login i identyfikator (hasło). No i teraz cale szkolenie polega na tym ze trzeba odfajkować kilkaset slajdow przy czym nie mozna tego wszystkiego zrobić w jeden dzień. Musi to być rozłozone na minimum 5 dni, nie mozna tego zrobić za szybko, bo maja podgląd w tym systemie gdzie się logujesz i gdybyś zaliczyłtakie szkolenie za szybko - moglby sie ktos doczepić. Szkolenie składa sie z chyba 3 działów, po kazdym trzeba zaliczyc test jednokrotnego wyboru z materialu ktory sie juz przerobilo. Testy mozna zdawać do skutku, az w koncu sie uda, za kazdym razem są te same pytania, tylko w innej kolejności.
Niektore osrodki idą na ręke i dają Ci login i hasło do systemu abyś mogl odfajkować te slajdy w domu, a do nich przyjsc po zakonczeniu po orzeczenie o zaliczeniu tego szkolenia okresowego. Jednak zazwyczaj jest tak, ze trzeba jezdzic do osrodka te minimum 5 razy i poswiecic te 2 godziny na siedzenie przed kompem w osrodku i żmudne przeglądanie tych slajdow.

Po uzyskaniu papieru o odbyciu szkolenia okresowego w osrodku robisz badania u lekarza uprawnionego do badania kierowcow i lekarza medycyny pracy, robisz psychotesty i z tymi wszystkimi papierami udajesz do WK celem wyrobienia nowego prawka z wpisem kodu "95" :mrgreen:
Dzięki Kolego za wyczerpujące "dojaśnienie" sytuacji.Pewnie przyda się innym forumowiczom.Dla mnie( jeżeli spojrzysz na zestaw dat przy PJ załapiesz)są one tylko ciekawostką ,ale dla innych pewnie będą niezłym zbiorem info.
Pozdrawiam.



__________________________________________________________________
A -18.10.1983
B -15.06 1976
C -18.101983
D -30.08.1988
C+E -1985
D+E 1999


Post Wysłano: 02 lut 2011, 0:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
kolega dokładnie opisał ci jak to wygląda, ale w paru miejscach popełnił błąd :)
Masz rację robiąc KW (pełną) rzeczywiście slajdów jest tyle co napisałeś i wałkuje sie to dobrze ponad miesiąc, jednak ja opisywałem koledze peterKa5810 przebieg szkolenia okresowego (bo takie właśnie szkolenie go dotyczy) - tam jest około 1000-1100 slajdów, które spokojnie zgodnie z procedurami można odfajkować w 5 dni.
Co do lekarza też racja - wystarczy jeden, który będzie miał te dwie specjalizacje (medycyny pracy i upr. do badań kierowców).

Pozdrawiam

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 02 lut 2011, 12:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 maja 2010, 15:11
Posty: 176
GG: 6760669
Lokalizacja: Kraków

na kw przyspieszonej też jest tyle slajdów, bo sam właśnie robię przyspieszoną. Zresztą, ile by nie było to jak można gadać o czymś przez 140/280 h? :/ dla mnie takie szkolenie to powinno być max kilkanaście/kilkadziesiąt godzin KONKRETNEGO gadania na praktyczne tematy (zabezpieczanie ładunku na przykładach itp) a reszta to praktyka - przy samochodzie, przy ładunku i na drodze. widzę że robiłeś kw kolego, więc sam wiesz ile tam slajdów było niepotrzennych z punktu widzenia kierowcy, a ile się powtarzało nawet po kilka razy


Post Wysłano: 02 lut 2011, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2005, 23:43
Posty: 445
Lokalizacja: Sosnowiec

Zgadza sie teorii jest za duzo, a praktyki za malo. Te slajdy to widać, ze na siłe tworzone byleby wypełnic tą wymagana liczbe godzin teorii. Na początku to czytałem nawet wszsytko, a potem juz tylko czekałem zeby pojawił sie "ptaszek" by móc przejść dalej. Czesto tez materiał powtarzał sie z poprzednich działow te same slajdy - bo juz chyba Ci co tworzyli materiał tez nie wiedzieli o czym pisać.
A już szczytem dla mnie było gdy widziałem jak kierowcy, ktorzy przejechali juz z milion km na "tirze" albo autobusie i przyszło im robić szkolenie okresowe gdzie uczyli sie jak działa silnik spalinowy i jakie są statystyki wypadkow w poszczególnych województwach... :mrgreen:

_________________
Może się matka na jakiegoś kierowcę zapatrzyła, bo mnie do samochodów ciągnie...


Post Wysłano: 02 lut 2011, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 maja 2010, 15:11
Posty: 176
GG: 6760669
Lokalizacja: Kraków

zgadzam się całkowicie. ja rozmawiałem ze starszymi kierowcami którzy tam byli właśnie na "okresówce" to mówili, że im by się przydało raczej na zajęciach mówić o jakichś nowelizacjach przepisów w transporcie, kodeksie drogowym itp bo nie wszyscy tego pilnują sobie na bieżąco a jak ktoś zaczynał jeździć 20-30 lat temu to trochę się zmieniło od tamtej pory :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: