Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sie 2017, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2017, 22:35
Posty: 85
Samochód: Man tgx

Witam

Jestem świeżym kierowcą młodym można tak to ująć.
Poruszam się na stałej linii.
Dziennie około 460KM robię.
Dodam jest to duża firma kurierska i przeciągam tylko naczepy między trzema miejscowościami.
Zaczynam o 22.OO jadę po załadowaną naczepę i śmigam ok 1.5H do celu.
Tam wpadam na sortownię i wstawiam tylko pod rampę naczepę i podpinam kolejną i tu
mam pytanie nieraz mam gotową załadowaną a nieraz czekam od 1 do 3 godzin.
I nie wiem każdy gada inaczej jeżeli nie uczestnicze w załadunku bo nawet nie wiem co bym miał tam
robić jak to pozamykane magazyny. Załadują dają znać i odjeżdzać każą.
Jedni mówią że na młotki mam ustawić inni że pauza?
Szczerze jeżdzę 3 tyg. i nie ustawiałem na młotki po prostu gasiłem auto i czekałem.
Całej jazdy mam łącznie ok 6 h. Tylko nie wiem czy dobrze robię z tymi młotkami ? Parę minut mam tych młotków ale niektórzy
mówią że za mało jak masz to źle? Koperty w sumie też nie mam potrzeby używać bo kiedy?
Kończę o 5.00 rano i pauzuje ok 12H i od nowa zaczynam ok 17.00 i tak do 5.00
Może ktoś podpowie jak to prawidło powinno być. Trafi się kontrola i klops będzie.


Post Wysłano: 15 sie 2017, 0:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

tak jak byś przeczytał to co napisałeś to chyba sam byś sobie odpowiedział.Młody siofer i nie umi?

Ale tak poważnie to jak wpadasz na plac i przepinasz naczepę i wracasz i zawsze trzeba papiery zabrać auto zabezpieczyć itd. i takie co to robisz na młotkach.a jak czekasz pod załadunkiem to włącz pauze niech z godzinę się kręci a później przełącz na młotki jak byś nie był pewnyswego.ja osobiście jak bym czekał na załadunek zapewne w nocy to bym na kojo czekał z zamkniętymi oczyma.