Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 mar 2017, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Mam trochę nietypowe pytanie. Pracuje na etacie w jednej firmie, a w drugiej na zleceniu robię jeden kurs w tygodniu. W piątek kończę pracę etatową i w niedzielę po odpoczynku tygodniowym ruszam na zleceniu. Potem po 9h dobowej zaczynam jazdę na etacie. Teraz pytanie kto ma mi wystawić "urlopówkę" na ten wolny czas przed dodatkowym kursem i po. Tak aby nie było problemów. Na etacie jadę na tarczach a na zleceniu karcie kierowcy.
Nie mogę znaleźć takiej sytuacji w przepisach.
Oczywiście czasy pracy, jazdy i odpoczynki mieszczą się w normach.

Jeżeli odpowiedź znajduje się w 561 lub ustawie to będę wdzięczny za naprowadzenie.


Post Wysłano: 04 mar 2017, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

zawsze wystawia zarządzający transportem ,kierownik , właściciel.
w tej sytuacji każdy z twoich pracodawców musi być poinformowany przez ciebie co robisz u drugiego i na tej podstawie wystawia ci świadectwo.
masz jeszcze drugie wyjście że jadąc na karcie robisz wpis manualny, a od pracodawcy etatowego otrzymujesz zaświadczenie (urlopówkę).
zasada jest jedna masz mieć wyliczona każdą godzinę swojej pracy.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Cytuj:
zawsze wystawia zarządzający transportem ,kierownik , właściciel.
w tej sytuacji każdy z twoich pracodawców musi być poinformowany przez ciebie co robisz u drugiego i na tej podstawie wystawia ci świadectwo.
masz jeszcze drugie wyjście że jadąc na karcie robisz wpis manualny, a od pracodawcy etatowego otrzymujesz zaświadczenie (urlopówkę).
zasada jest jedna masz mieć wyliczona każdą godzinę swojej pracy.
Zgadza się ale dalej nie ma odpowiedzi kto w niedzielę przed włożeniem karty kierowcy ma wystawić ten glejt. Pracodawca etatowy czy zleceniodawca. Jeżeli zrobię wpis manualny to zaświadczenie już mi nie potrzebne (zbędne dublowanie dokumentu), ale wolę takiej sytuacji uniknąć aby pracodawca etatowy nie musiał zczytywać mojej karty kierowcy.


Post Wysłano: 04 mar 2017, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

A dlaczego pracodawca etatowy miałby sczytywać Twoją kartę?
Kończysz pracę w piątek. Wyjmujesz tarczke z pojazdu i do konca dnia rysujesz pauze na odwrocie. W sobotę robisz tak samo z kolejną tarczką. W niedziele wkładasz kartę i od północy do rozpoczęcia robisz wpis.
W poniedziałek przed włożeniem tarczki rysujesz pauze na odwrocie i masz ciagłość. A tym samym nie potrzebujesz urlopówki.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Cytuj:
A dlaczego pracodawca etatowy miałby sczytywać Twoją kartę?
Kończysz pracę w piątek. Wyjmujesz tarczke z pojazdu i do konca dnia rysujesz pauze na odwrocie. W sobotę robisz tak samo z kolejną tarczką. W niedziele wkładasz kartę i od północy do rozpoczęcia robisz wpis.
W poniedziałek przed włożeniem tarczki rysujesz pauze na odwrocie i masz ciagłość. A tym samym nie potrzebujesz urlopówki.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Według Twojej opcji jeszcze muszę w niedzielę od godziny zerowej do czasu włożenia kk wyrysować odpoczynek.


Post Wysłano: 04 mar 2017, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

to kto w takim razie sczytuje twoja kartę kierowcy? co 28 dni?
cytat ze wstępu do rozp.561/06
(21) Kierowcy pracujący dla kilku przedsiębiorstw transportowych powinni każdemu z nich dostarczać
odpowiednich informacji, aby umożliwić im wykonanie ich obowiązków wynikających z niniejszego
rozporządzenia.
ART.20. z rozp.561/06
3. Kierowca zatrudniony przez więcej niż jedno przedsiębiorstwo transportowe lub pozostający do
dyspozycji więcej niż jednego przedsiębiorstwa transportowego przekazuje każdemu z nich odpowiednie
informacje, aby umożliwić im przestrzeganie przepisów rozdziału II.

nie możesz ukrywać przed pracodawcami tego że pracujesz dla kogoś innego - za to obaj dostaną kary bo każdy będzie myślał że jeździsz tylko dla niego.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
Według Twojej opcji jeszcze muszę w niedzielę od godziny zerowej do czasu włożenia kk wyrysować odpoczynek.
Nie musisz, bo od godziny zerowej zrobisz sobie wpis manualny na karcie.


Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: