Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Jazda wywrotką
Post Wysłano: 13 sty 2017, 17:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2017, 17:10
Posty: 8

Witam, pracuje w firmie ktora zajmuje sie pracami ogólnobudowlanymi, mamy dwa auta ciezarowe z tachem na tarczki. Jak pilnowac czasu kierowcy i wogole poprawnosci ich zapisu, jesli np. w jeden dzien wyjade na robote i jade nie cale 20 minut po czym np. auto stoi caly dzien bo pracuje na koparce i po pracy wracam nią zaladowany i nastepnie nastepny dzien np. wogole nie prowadze samochodu, a w kolejny jezdze caly dzien np. od 7 do 18 ale z bardzo duzymi przerwami na zaladunek. I jak w takiej sytuacji tego przestrzegac aby wszystko bylo prawidłowo. Jestem swiezym kierowca a prawo jazdy mam od 2-3 miesiecy a niestety w pracy mam kolege kierowce z takim samym sztazem a szef nie ma pojecia i problem jest tym wiekszym ze czesto sie kreci nie daleko naszej bazy ITD. Prosze o jakies porady


Post Wysłano: 13 sty 2017, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

A co robiłeś na kursach? 3 miesiąca po i już tzw. "Amnezja" ?

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 13 sty 2017, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2017, 17:10
Posty: 8

na kursie sa standardowe przykłady czasu jazdy i pracy, a to kompletnie nie wiem jak to wypisywac


Post Wysłano: 13 sty 2017, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

W takiej robocie pilnuj tylko że od ruszenia z baazu, do powrotu nie minęło więcej niż 13h, i żebyś z jedną 45 koło południa złapał.

Za dni kiedy nie jeździsz w ogóle, niech stary pisze urlopówkę.

_________________