Autor
Wiadomość

No widzisz - i to jest tłumaczenie z ludzką twarzą :)
Jednak dla mnie nieco za dużo komplikacji i czasem by mi się "dni rozjeżdżały" ;) Wolę typowe 24/45

Aczkolwiek - dzięki Nevesu


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

do zaprezentowanego rozliczenia trzeba jeszcze doliczyć to co brakuje do 24 godzin.
kiedy braki oddajesz?
poza tym wszyscy pokazują tylko rozliczenia w okresie max 3 tygodni - co z dalszym czasem?
od razu zaznaczam że ja jeżdżę od poniedziałku od rana do piątku do popołudnia co więcej pracy w tygodniu nie wychodzi mi więcej jak 45 godzin.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Braki oddaje w te dni , w które jest w domu. Oni jeżdżą w systemie 2/1.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Tak jak kolega pisze, mnie ten problem akurat nie dotyczy bo karty przez tydzień nie widzą tachografu.

Patrząc jednak na moja tabelę (załóżmy obrazek 1).
Brakujące 21H z tygodnia pierwszego rekompensujemy najpóźniej w tygodniu 4 (czytaj najsensowniej zrobić pauzę 45H).
Brakujące 21H z tygodnia drugiego rekompensujemy najpóźniej w tygodniu 5 i tutaj wychodzi 66H pauzy (45+21).

W sposobie "klasycznym" musimy zrekompensować godziny tak samo, jednak z tą różnicą, że już w tygodniu 4 wykonujemy pauzę 66H.

Mamy więc przesuniętą o tydzień pauzę 66H.

późna godzina, więc przepraszam jeżeli sie ewentualnie machnąłem ; )


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Tak jak kolega pisze, mnie ten problem akurat nie dotyczy bo karty przez tydzień nie widzą tachografu.

Patrząc jednak na moja tabelę (załóżmy obrazek 1).
Brakujące 21H z tygodnia pierwszego rekompensujemy najpóźniej w tygodniu 4 (czytaj najsensowniej zrobić pauzę 45H).
Brakujące 21H z tygodnia drugiego rekompensujemy najpóźniej w tygodniu 5 i tutaj wychodzi 66H pauzy (45+21).

W sposobie "klasycznym" musimy zrekompensować godziny tak samo, jednak z tą różnicą, że już w tygodniu 4 wykonujemy pauzę 66H.

Mamy więc przesuniętą o tydzień pauzę 66H.

późna godzina, więc przepraszam jeżeli sie ewentualnie machnąłem ; )
jak nie zrobi ci to problemu to może rozrysuj tak by było widać wszystko ( najlepiej z godzinami) - dopiero wtedy widać "czy da się robić tak pauzy".

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Witam przepraszam panowie za wprowadzenie małego zamieszania z 24+24+.Zatem Bauer miałeś racje.Ja przez połowę swojego życia myślałem że mój kolega w porządnej firmie jezdzi a oni sami do końca nie zdawali sobie sprawy że zle liczą.jednym słowem jeżdżą tak bo muszą dodam że jeżdżą na analogowym więc jest im troszkę łatwiej. :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: