Autor
Wiadomość

Dostałem dzisiaj z ITD pisemko ze zdjęciami z odcinkowego pomiaru prędkości. Wyszło na to, że na odcinku gdzie dopuszczalna prędkość to 50 km/h, jechałem średnio 64 km/h.

Mam trochę wątpliwości co do tego. Dodam, że jeżdżę od 16 lat i żadnego mandatu w tym czasie etc. Staram się jeździć w miarę przepisowo, a jeśli jadę szybciej, to w granicach rozsądku i nieznacznie przekraczam dozwoloną prędkość.

- Z tego co się orientuję, to powinni mi udowodnić konkretne wykroczenie, a nie średnią prędkość (jeszcze nie zdążyłem poszukać odpowiednich przepisów). Przecież na tym odcinku można jechać np. 100 km/h, zatrzymać się na obiad, a później kontynuować jazdę znowu z prędkością 100 km/h, ale średnia wyjdzie i tak np. 50 km/h.

- 16 lat jazdy bez żadnego mandatu

- Przekroczenie prędkości było nieznaczne więc powiedzmy, że jest to "niska szkodliwość społeczna czynu" :>

Pomyślałem, że spróbuję się odwołać opierając się na tych argumentach, szczególnie na tym pierwszym, czyli nie udowodnili mi, że popełniłem konkretne wykroczenie, tylko wyliczyli średnią.

Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Zapraszam do dyskusji.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Moje doświadczenia są takie, ze strasznie musisz irytować innych użytkowników jezdni jesli 16 lat nie dostałeś mandatu. Już sobie wyobrażam jak jedziesz autobusem, a za Toba sznur aut i każdy klnie, a Ty mulisz bo ja dwóch przystankach nikt nie wysiadał.
A jeśli już dostałeś to zapłać i tyle. Zawsze to będzie o czym opowiadać na zajezdni.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Słabe.


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Jak to komentujoooo internetowe hejkery

Hvjowe pozdrawiam :lol:

Pablo gdzieś się dał złapać? na Brzegu?