Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 634 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 532 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 21 maja 2005, 8:25 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6592
GG: 37985486
Lokalizacja: Wrocław
Tutaj coś la ludzi bez doświadczenia, którzy chcą pracować jako kierowca w transporcie międzynarodowym http://www.autocentrum.pl/?FF=124&type=1&id=266696484


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 07 gru 2005, 11:21 
Witam.
Chciałbym jeździć w przewozie międzynarodowym a nie mam nikogo znajomego żeby się wypytać jak i co, może tutaj znajde jakąś pomoc.
Za tydzień zdaję egzamin na kat C i zapisuję się odrazu na C+E.
I co dalej???
Czy muszę robić jakieś dodatkowe uprawnienia oprócz świadectwa kwalifikacji?? Jeśli tak to jakie?
Czy jak zrobię świadectwo na C to czy jest ważne na C+E?
Wogóle może macie jakieś rady gdzie iść, gdzie robić doświadczenie a których miejsc unikać.
Czy na betoniarki, wywroti itp. potrzeba jakichś dodatkowych uprawnień.
Docelowo planuję jeździć w Anglii albo Irlandii ale muszę jakoś zacząć w Polsce.
Pozdro


Na górę
   
 Tytuł:
PostWysłano: 07 gru 2005, 12:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 3074
Musisz zrobić kurs dokształacający na przewóz rzeczy i przed podjęciem pracy badania lekarskie. Ja proponowałbym na początek podjęcie pracy solówką dmc 7,5 albo 12 jeżeli nie miałęś styczności z zawodem...


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 0:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 10 gru 2005, 20:44
Posty: 5
Lokalizacja: LuBiN
Musisz zrobic swiadectwo kwalifikacji na przewoz rzeczy i bardzo czesto teraz wymagany jest ADR. Na Twoim miejscu (ja tak zrobilem) siadaj na duze auto odrazu nie tak jak pisal moj poprzednik od solowki ... Pozdro ...

_________________
Hmm ... Jak chcecie zobaczyc niezle konie ,poszukajcie firmy RICÖ ...


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 0:29 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1261
Zacznijmy od wieku,masz 21 lat ?
Co do artykułu który znalazł Cyryl,to pewnie większości z Was się nie spodoba,dla mnie to woda na młyn.Cieszę sie że doszło do takiej sytuacji,mam nadzieję że ludzie pokroju mojego byłego pracodawcy trochę pomyślą i zaczną traktować kierowców jak ludzi.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 8:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6592
GG: 37985486
Lokalizacja: Wrocław
DRIVER1965 pisze:
Zacznijmy od wieku,masz 21 lat ?
Co do artykułu który znalazł Cyryl,to pewnie większości z Was się nie spodoba,dla mnie to woda na młyn.Cieszę sie że doszło do takiej sytuacji,mam nadzieję że ludzie pokroju mojego byłego pracodawcy trochę pomyślą i zaczną traktować kierowców jak ludzi.


nie "znalazł" tylko "napisał".
jak jest w moim profilu strona http://www.ciezarowki.autocentrum.pl jest w całości mojego autorstwa.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 11:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1261
Sorry Cyryl,wróciłem w nocy z urodzin i wogóle nie powinienem siadac do kompa :wink: Dzisiaj już całkiem na trzezwo :lol: chciał bym tylko dopisać,że to nie jest zdrowa sytuacja,dojdzie do tego że zacznie się zatrudnianie kierowców zza granicy wschodniej a to już nie będzie woda na młyn.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 13:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Ja już kiedyś Cyryl przeczytałem ten artykół i w sumie się ciesze że brakuje kierowców bo będę miał (nie tylko ja ale również duża część tego forum) ułatwiony start w zawodzie kierowcy .. najgorzej jak się stanie tak jak pisze DRIVER1965 bo oni będę jeździć za psie pieniądze i znowu zacznie sie dumping ....

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 11 gru 2005, 23:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 11 gru 2005, 19:18
Posty: 12
Sytuacja drastycznie sie zmmienila. Mój mąż przez 2 lata szukal pracy w Polsce i nic z tego nie wyszlo, bo u jednych byl za mlody, u innych brak doświadczenia (choć je mial). Wyjechaliśmy z kraju i bardzo dobrze. Teraz to przewoźnik prosi się o kierowcę. Od wejścia do Unii mial mnóstwo propozycji pracy z Polski, ale zawsze odpowiada, że z jego doświadczeniem, to ich na to nie stać :mrgreen:

_________________
Nowe dziecko :)
http://www.all4truck.pl


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 12 gru 2005, 7:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6592
GG: 37985486
Lokalizacja: Wrocław
otóż, poniaważ ja jestem facetem, który przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem na kierowcę, chciałbym podać jakimi kryteriami kieruję się, aby było to przynajmniej w dostępnym stopniu zrozumiałe.
oceniając kandydata jestemo tyle w nietypowej sytuacji, że ja później będę z nim pracował,nadzorował jego pracę i wszelkie konsekwencje spadną na mnie.
1. kogo potrzebuje firma. w moim przypadku potrzebujemy kierowców, albo doświadczzonych, których od razu możemy posadzić na samochód i ze swego doświadczenia wiem, że takich wolnych nie ma, oraz młodych bez doświadczenia do przyuczenia do zawodu.
2. każda firma swoja specyfikę i kierowca, który z powodzeniem sprawdza się w jednej może kłopoty z dostosowaniem się w innej firmie.
3. wiadomości, które kierowca posiada w głowie, czyli znajomość przepisów, budowy pojazdów, ich zasada działania, oraz topografia obszaru na jaki się poruszał, podstawy języka, to są rzeczy które stawiaja w bardzo korzystnym świetle kandydata.
4. oprócz tych wszystkich rzeczy jest jeszcze jedna, człowiek musi odpowiadać cechami charakteru do mnie. z doświadczenia wiem, że z kilkoma kierowcami o wysokich umiejętnościach musiałem sie rozstać poniważ pewne cechy charakteru unimożliwiały współpracę z nimi.

oceniając kadydata postępuję według schematu jaki narzuca mi doświadczenie, klasyfikuje ich wiedząc, że ludzie są różni i pewnie zdarzają mi się czasami fałszywe oceny, ale z punktu bezpieczeństwa firmy jest to lepsze.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 20 gru 2005, 0:47 
czołem...właśnie po raz pierwszy dałem dupy... nie zmieściłem się w łuku tyłem.....shitttt....na najprostszym....cholera a Starem jeździłem z zamkniętymi oczami :(....nic to następne podejście 13 stycznia...


Na górę
   
 Tytuł:
PostWysłano: 20 gru 2005, 1:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2005, 19:45
Posty: 112
GG: 6415222
Lokalizacja: Włocławek
A i co do Angli,żeby tam jeździć musisz sobie ich prawo jazdy zrobic,oni ci wymienią na międzynarodowe to kosztuje 50 funtów jak sie nie myle,bo tata mi mówił

_________________
Być kierowcą - styl życia,praca,miłość,pasja...
Inni nigdy tego nie zrozumieją...

MERCEDES-BENZ Actros 2540 L <48-355> Vos | Logistics


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 24 gru 2005, 23:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2005, 1:01
Posty: 187
GG: 0
Samochód: (avatar) /|\
Lokalizacja: Śląsk
Ludzie nie pchajcie się do Angli !! To jest masakra, ja bym tego nie wytrzymał nerowowo tego ruvchu lewostronnego.
Oczywiście z całym szacunkiem do narodku Angielskiego za spokój i wyrozumiałość na drodze dla kierowców z innych krajów :P

_________________
-=Pozdrawiam wszystkich truckerów i nie tylko =-

..::--{{ BajOoo }}--::..


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 24 gru 2005, 23:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 3074
ksz#022 pisze:
Ludzie nie pchajcie się do Angli !! To jest masakra, ja bym tego nie wytrzymał nerowowo tego ruvchu lewostronnego


KSZ bez przesady. Ja byłem bardzo dużo razy w Anglii i jeździ się naprawdę super (według mnie).


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 25 gru 2005, 22:56 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2005, 1:01
Posty: 187
GG: 0
Samochód: (avatar) /|\
Lokalizacja: Śląsk
Jak tam kto uważa ale ja też całkiem niedawno chciałem jecha do pracy w UK !! Byłem tam kilka razy dużym i zwątpiłem, może jestem za "cieńki" ale przeraża mnie to - wpierw trzeba się nauczy jeździc w ruchu prawostronnym a potem mozna isc do UK!

_________________
-=Pozdrawiam wszystkich truckerów i nie tylko =-



..::--{{ BajOoo }}--::..


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 26 gru 2005, 8:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6592
GG: 37985486
Lokalizacja: Wrocław
bardzo mądra wpowiedź.
wielu kierowców odeszło z firmy, w której pracuję do starej UE, część wróciła. to oczywiście nie znaczy, że tam jest źle dla jednych i dobrze dla drugich. tym co wrócili zabrakło jednej rzeczy dobrej samooceny.
dobrzy kierowcy mają tam dobrze, ale to nie wynika tylko z umiejętności kierowania pojazdem, ale również z doświadczenia życiowego i uważnego przyglądania się wszystkiemu, a co za tym idzie bardziej rozważnego podejmmowania decyzji, miedzy innymi dlatego są lepszymi kierowcami.
wiele razy rozmawiałem z kandydatami na kierowców, którzy zawidzeni wracali po kleskach z pracy w UE. byli oszukiwani, pracowli ponad miarę za pieniądze o których mówiono wcześniej tylko z jednym zerem więcej, a i termin wypłaty znacząco się róznił od wcześniejszych obietnic. ale zapytany kierowca przez mnie czy wcześniej sprawdził tą firmę odpowiadał: NIE.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 26 gru 2005, 12:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 355
Lokalizacja: Suwałki, Dublin
A ja dam taki przykład...ojciec spotkał teraz w anglii młodego polaczka z 23 lata...skonczył on słuzbe w wojsku tam zrobil prawko i jedynyna ciezarowka jaka w zyciu wogole byl wojskowy star...nikt go nie wzial w polsce do pracy jako kierowce bo wiadomo bez doswiadczenia wiec wyjechal do GB i w tydzien znalazł tam prace na zestawie...ojciec pyta jak sie jezdzi cały czas prawostronnym ruchem a on mowi nie mam porownania bo nigdy nie jezdzilem ciezarowka lewostronnym ruchem...z tego wynika ze chyba to zalezy od człowieka ... tylko jest jedna roznica on jezdził ciezarowka z prawostronna kierownica a taka jak nasze to wielka roznica...

[ Dodano: Pon, 26.12.2005, 11:23 ]
ogolnie dobrze mu sie jezdziło a anglii tylko on nie mogł powiedziec czy lepiej niz w pozostalej czesci UE bo nigdzie wiecej nie był ciezarowka niz w anglii :)

[ Dodano: Pon, 26.12.2005, 11:25 ]
tam wyzej pomieszałem strony prawostronny na lewostronny :/ ale wiadomo o co chodzi...

_________________
International Haulage


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 26 gru 2005, 16:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6592
GG: 37985486
Lokalizacja: Wrocław
tu nie chodzi o prawostronny, czy lewostronny ruch, bo to jest najmniejszy problem, ale dobry kierowca wypyta się, sprawdzi, dowie i nie wdepnie w gówienko, a będąc u przeciętnego pracowadwcy daje się poznać i awansuje z robotą i kasą.

tak samo jest wszędzie.
ostatnio siadło na auta samodzielnie kliku młodych kierowców i okazało się, że najzdolniejszego z nich musieliśmy "przeczłołgać" tak my to nazywamy.
otóż chłopak ten bardzo dobrze zapowiadający się, inteligetny zaczął dzielić robotę: na taką która mu pasuje i nie pasuje. w pierwszym przypadku wszystko idzie jak po maśle, w drugim to czasu mu braknie, to coś autem się dzieje, to się źle czuje i szereg innych przeszkód. ponieważ nie mamy możliwości przebierania w klientach robota trafia się lepsza i gorsza i jedną oraz drugą trzeba zrobić, czego on jeszcze do niedawna nierozumiał. został zdjęty z auta i po 3 miesięcznej pracy jako zmiennik po świętach siada ponownie na swoje auto już "naprawiony".
drugiego też zdolnego właśnie to czeka. jest to wynikiem paru wpadek gdzie miał ładować się w Dzierżoniowie (jesteśmy) we Wrocławiu 3 razy było mówione. gość nie dojechał na czas. i to nie jest najgorszym złem tylko to, że ja dowiaduje się o tym od klienta. jeżeli coś się zdarzyło ja muszę wiedzieć o tym i dzwoniąc wcześniej do klienta przynajmniej ratuję honor firmy, bo klient pomyśli sobie: "no nie dojechał, ale przynajmniej wiedzą o tym i wcześniej mnie powiadamiają, kontrolują sytuację".
natomiast jeżeli ja nie zadzwwonię to według klienta przyjąłem robotę i reszę mam w d... nawet nie zaainteresuje się czy auto wyjechało na czas.
takie zachowanie kierowcy jest bardzo niebezpieczne, ponieważ jeżeli klientowi zależy na czasie i tak zwykle jest to potrafi urażony zmienić firmę transportową.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 18 sty 2006, 12:33 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 18 sty 2006, 12:12
Posty: 4
Terro pisze:
Czy jak zrobię świadectwo na C to czy jest ważne na C+E?


Witam, nie chcąc zakładac nowego wątku podepne się pod ten i również prosze o odpowiedz na zacytowane wyżej pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi na forum. Od trzech lat jeżdze w kat C czyli na solówce i w tamtym okresie zrobiłem (nowe czyli na zwykłym papierku) swiadectwo kwalifikacji. Od sierpnia 2005 posiadam kat. CE i i ostatnio zdałem sobie sprawe że może być z tym kłopot ponieważ jest tam podane moje stare prawko B C. Ale jak pamiętam na kurs chodziły również osoby z CE...tak więc już nie wiem...prosze o pomoc, być moze wystarczy uaktualnić papierek albo nasze kochane państwo znów zedrze kolejne kilkaset zł na kurs doszkalający.

PS

witam wszystkich na forum jako nowy użytkownik...


Ostatnio zmieniony 18 sty 2006, 17:00 przez RubberDuck, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 18 sty 2006, 14:15 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 sty 2006, 21:45
Posty: 35
Lokalizacja: KALISZ
jak juz zaczniesz jazde to pamietaj rozpedzic nie sztuka ale zatrzymac tam gdzie chcesz to jest sztuka :lol: :lol: :lol: pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 634 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 532 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy