Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netNaprawa foteli TIRDeski burtowe do naczep



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BDF-em poza UE
PostWysłano: 04 sie 2017, 12:15 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2017, 23:00
Posty: 21
Cześć

Pewne pytanie mnie dość mocno nurtuje. Niestety w ITD nie pomogli - lub znów trafiłem na głupich ludzi.
Czy jest możliwy legalny transport rzeczy na relacjach UE - CIS w nadwoziach wymiennych typu BDF ?
Pytanie czysto hipotetyczne. Ale nasuneło mi się ono po wakacjach kiedy zauważyłem że firankami z linkami celnymi firmy wybierają się na Turcje. Poza tym wiem że do Rosji, jak na razie rzadko, ale można spotkać naczepy typu firanka a nie zwykła plandeka.
Więc jak to jest ? Ewentualnie może ktoś by podał namiar na rzetelne źródło informacji.

Dzięki


Na górę
PostWysłano: 04 sie 2017, 22:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 789
GG: 1
Samochód: Kania R 450
Robert R pisze:
(...)Poza tym wiem że do Rosji, jak na razie rzadko, ale można spotkać naczepy typu firanka a nie zwykła plandeka.
(...)

Już w 2010 r.jeździłem firanką do Rosji. W Polsce nie wszędzie można było otworzyć karnet a po Białoruskiej stronie robili problemy,na Rosji nie miałem z tego powodu żadnych problemów. BDFa w Rosji raz widziałem na tandemie LLU.

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari AS440S45T/P, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450


Na górę
PostWysłano: 12 sie 2017, 0:18 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 923
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Na Rosję będzie problem, ponieważ nie będziesz miał masy własnej kontenera i masz bankowy dosmotr za który sam zapłacisz. Ale możliwość jest.


Na górę
PostWysłano: 12 sie 2017, 0:18 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 923
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Na Rosję będzie problem, ponieważ nie będziesz miał masy własnej kontenera i masz bankowy dosmotr za który sam zapłacisz. Ale możliwość jest.


Na górę
PostWysłano: 16 sie 2017, 16:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2017, 23:00
Posty: 21
Serdeczne dzięki za odpowiedzi.
JoHn, czy aby nie wszystkie zabudowy wymienne mają podaną tzw. tarę, czyli masę własną i dopuszczalny tonaż jaki można na nie załadować ?
Ile taki dosmotr kosztuje ? Zależny jest od wagi kontenera czy widzimisię urzędnika ?

Dzięki za odpowiedź :)


Na górę
PostWysłano: 16 sie 2017, 19:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 923
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Mają tylko wytłumacz to im :mrgreen: Kiedyś to był problem, oczywiście kwestia kasy może zmienić bieg wydarzeń :wink: Zależne to jest od ilości towaru plus waga auta. W ich mniemaniu nie ma czegoś takiego jak wymienne nadwozie. Ich interesuje waga rzeczywista oraz waga w dowodach. Różnica jest w wadze kontenera co jest już kontrabandą. Trochę inaczej wygląda to na przejściach z BY, a potem to lecisz.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy