Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 paź 2016, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2016, 14:18
Posty: 248
Lokalizacja: PZ

Przez telefon gadałem to i radio ściszone ale gdybym wiedział wcześniej to na szybkie piwo bym podjechał :D


Post Wysłano: 21 paź 2016, 0:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
W MP2/3 były dostępne 2 wysokości dokladek pod zderzak.
Co do wejścia na pomost roboczy to norma w pusherach- z prawej za kabina jest obudowa filtra.
Dokładka była zależna od wersji pojazdu standard/lowliner i przedniego zawieszenia - nie było wyboru po kodach wyposażenia. Filtr powietrza w V8 nie mieścił się pod kabina jak w V6 i w zależności od konfiguracji pojazdu i zbiorników był albo z prawej strony ramy pod stopniami wejściowymi, a jak duże kotły to po prawej stronie za kabina, a wejście wtedy z lewej.

_________________
MB :)


Post Wysłano: 28 paź 2016, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2016, 14:18
Posty: 248
Lokalizacja: PZ

Furka śmiga cały czas nic się nie dzieje nic się w sumie nie zmienia. Sezon budowlany powoli na finiszu to mały zapierdziel ale da się żyć.
Wszyscy mają jakieś korony inne zapaszki a ja mam o 8)
Obrazek

I tu jeszcze fotka z festynu charytatywnego co jakiś czas temu odbył się w Lusowie. (Zdjęcie oczywiście nie mojego autorstwa lecz ja autora nie znam)
Obrazek


Post Wysłano: 29 paź 2016, 11:24

no, teraz to już jesteś gwiazdą!!! :D


Post Wysłano: 02 lis 2016, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE

Mam pytanie jakie masz w tym mietku dopuszczalne naciski na osie. I jaki jest rozstaw osi między pierwszą a środkowa.


Post Wysłano: 03 lis 2016, 15:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2016, 14:18
Posty: 248
Lokalizacja: PZ

Rozstaw bodaj 330 a nacisk przednia 9000kg i pędne po 11500kg.


Post Wysłano: 03 lis 2016, 18:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Przednia do 9000 z oponami 315 :shock:
Tylne osie tez sie nie sumuja, choc technicznie to maja moze i wiecej...


Post Wysłano: 03 lis 2016, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2016, 14:18
Posty: 248
Lokalizacja: PZ

W każdym razie całość do 60t mam :]


Temat jest do zamknięcia. Zmiana firmy, zmiana auta. Powrót na szlaki UE


Post Wysłano: 03 lis 2016, 23:39

To ja jutro do Lusowa jadę zawieźć kruszarkę, myślę ogrzeję się w chwale gwiazdy gabarytów, a Ty taki nr wywijasz? Jak żyć, panie jak żyć? A tak na poważnie, tam tylko te dziadki się utrzymują dłużej. Jest u nas operator koparko-ładowarki z Twojej byłej firmy, i coś tam mi opowiadał. Powodzenia w nowej!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: