Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 wrz 2014, 9:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5926

Może przeoczyłem taką informację, ale jak długi jest cały zestaw?


Post Wysłano: 17 wrz 2014, 23:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Naczepa 53 stopy, czyli ponad 16 metrów, ciągnika nigdy nie mierzyłem...

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 31 sty 2015, 15:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Ten sam co rok temu; tylko mil więcej na liczniku:1039000, przez ten czas dostał: nowe sprzęgło /było do wymiany już u poprzedniego właściciela/, opony, reflektory, jeden tłumik oraz Indianina na masce :) Jeśli ktoś interesuje się hokejem to wie, że to logo drużyny Chicago Blackhawks, a jeśli nie; to już wie ;)

Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 31 sty 2015, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2013, 10:41
Posty: 75
Samochód: scania

To Volvo ma jeszcze swój klimat, szczególnie deski rozdzielczej. Bardzo mi się podoba. Świetny egzemplarz.


Post Wysłano: 01 lut 2015, 7:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Coraz mniej widuje się takich modeli, produkcję zakończono na roczniku 2003, czyli faktycznie w 2002 roku, a z silnikiem Detroit jeszcze dwa lata wcześniej. W dużych firmach już takich nie ma, kierowcy wolą nowe modele, nikt na takiego "dziadka" nie przyjdzie jeździć, raczej użytkują je właściele/kierowcy czyli jak to w USA się nazywa: "owners/operators" i nie pozbywają się ich często, na rynku wtórnym jest ich bardzo mało. Poniżej link do najpopularniejszej gazety z ogłoszeniami; w tym momencie widzę tylko cztery sztuki do 2003r. Jak na USA to chyba mało 8)
Dla mnie ten "truck" jest idealny: oszczędny i bardzo wygodny, bez wyszukanej elektroniki i systemów oczyszczania spalin /na zdjęciu naczepa jest "okopcona", ale to nie moja zasługa/, mam nadzieję, że będzie jeszcze długo mi służyć.

http://www.truckpaper.com/list/list.asp ... &HDROR=asc

1.Colorado 2.Floryda 3.Kansas 4.Alabama
zdjęcie nr 3 w Kansas zrobione jest w magazynie wykutym w skale, mozna sie zdziwić podjeżdżając pod adres załadunku gdzie nie ma żadnych budynków tylko wjazd do jaskini :shock:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 01 lut 2015, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2013, 10:41
Posty: 75
Samochód: scania

Przy jakim przebiegu zwykle robi sie remont tego typu silnika??


Post Wysłano: 01 lut 2015, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Przedni zderzak przydało by się już odświeżyć.
Ten przebieg jest na oryginalnym silnku ? Ew. czy był już remontowany ?

Po za tym fajny truck. Szerokości !


Post Wysłano: 01 lut 2015, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
Kiedyś pisałem, ze musimy czasami wjeżdżać w miejsca ciasne jak w Europie, powyżej mały przykład: centrum Kansas City w zeszłym tygodniu; dostawa wyposażenia restauracji.
Jak widać na fotkach, za wiele miejsca nie ma. Wierz mi na słowo, że do wielu firm w uk jednak nie było by możliwości wjechać. Są już naczepy 15m ale one mają tylna oś skretną, a to kednak zmienia postać rzeczy.
Co di auta, to chciałbym kiedyś się takim przejechać. Takie małe marzenie.
Szerokości kolego.

Wysłane z mojego GT-I9300


Post Wysłano: 02 lut 2015, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Cytuj:
Przy jakim przebiegu zwykle robi sie remont tego typu silnika??
Mam dwóch kolegów, użytkowników Freightliner'a, z takim samym silnikiem jak moje Volvo, jeden ma przejechane ponad 1.400.000 mil i zmieniał tylko uszczelkę pod głowicą, drugi robił remont przy 1.200.000, zobaczymy co będzie z moim.
Cytuj:
Przedni zderzak przydało by się już odświeżyć.
Ten przebieg jest na oryginalnym silnku ? Ew. czy był już remontowany ?
Silnik jest oryginalny, na razie sprawuje się bez zarzutu, jednak cały czas żyję w świadomości czekającego mnie remontu 8)
Zderzak przedni fatycznie wymaga odświeżenia, tak samo dach kabiny, jak wszystko pójdzie bez problemów, to zajmę się tym na wiosnę, na razie musi tak zostać; ale pewne pomysły są ;)
Cytuj:
Jak widać na fotkach, za wiele miejsca nie ma. Wierz mi na słowo, że do wielu firm w uk jednak nie było by możliwości wjechać. Są już naczepy 15m ale one mają tylna oś skretną, a to kednak zmienia postać rzeczy.
Wiadomo, są miejsca ciasne i ciaśniejsze :) Jak się nie da to sie nie wjeżdża, niektórzy próbują jednak na siłę :)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 15 gru 2015, 1:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Obrazek

12 grudnia 2015,
Zderzak miał być odświeżony no i jest ;)
ale nie to najważniejsze; jest to odbiór po odbudowie silnika; przy przebiegu 1.200.000 mil nie wytrzymała uszczelka pod głowicą więc od razu zrobiliśmy remont. Teraz czas na następny milion, trzymajcie kciuki ;)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 15 gru 2015, 10:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

No ładnie teraz wygląda. :wink:

Jak wygląda taka odbudowa silnika ? Jest rozbierany na części pierwsze i ponownie składany na nowych częściach ?
Firma na ile czasu daje gwarancję ?
Jak to wygląda kosztowo ?
Bardziej chodzi mi o porównanie ceny odbudowy do powiedzmy drugiego "nowszego" silnika. Wiem, że chciałeś zostać przy oryginalnym.

Wybacz, że tak wypytuje ale ciekawi mnie jak to u was za wielką wodą wygląda. :mrgreen:


Post Wysłano: 16 gru 2015, 0:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Mój był rozbierany bez wyciągania z ramy, po prostu dostał nową głowicę, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, panewki, pompę olejową, poduszkę i trochę osprzętu czyli węże, opaski itd. Turbo ma dopiero dwa miesiące więc przy remoncie nie było ruszane.
Koszt części to około 6 tys, robocizna drugie tyle.
Mnie kosztowało trochę więcej, bo przy okazji wymieniłem kilka innych rzeczy. No i odświeżyłem zderzak ;)
"Nowsze" silniki, tzn od 2003 roku mają już EGR, a ja tego cuda nie potrzebuję, lepiej jak wszystko idzie w komin ;)
Generalnie remont silnika Detroit w tej wersji co moja jest najtańszy.

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 16 gru 2015, 13:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

MarianSzyguła dziękuje za odpowiedz.
Jednak koszta wyszły dość znaczne - myślałem że mniej wyjdzie.

Życie bezawaryjnych kilometrów ! :wink:


Post Wysłano: 16 gru 2015, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2013, 10:41
Posty: 75
Samochód: scania

Podejrzewam że robione na oryginałach. Ten większy koszt na początku zwróci się w długiej bezawaryjnej eksploatacji.


Post Wysłano: 10 lut 2016, 20:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Cytuj:
Podejrzewam że robione na oryginałach. Ten większy koszt na początku zwróci się w długiej bezawaryjnej eksploatacji.
Żyję taką nadzieją :)
Na razie przejechałem 15000 po remoncie. Wszystko ok.
Zapraszam do odwiedzin mojej strony na Facebook: MSJet http://www.facebook.com/MSJet-1661249900805739/?ref=hl

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 03 cze 2016, 18:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Jak zrobiłeś overhaul-a to polecam zastosować olej Amsoila i filtr bypass to mój kolega jak robił taki sam silnik po 1500 000 mil to mechanik nie mógł uwierzyć bo wszystko wyglądało jak nowe. Jak będziesz zainteresowany pogadać w tym temacie to pisz.
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 11 sty 2017, 6:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Rok po remoncie silnika za nami. 130 tysięcy mil.
http://www.facebook.com/MSJet-1661249900805739/?ref=hl

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: