wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=27022
Strona 33 z 38

Autor:  Bajzel [ 03 mar 2018, 16:19 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Cytuj:
BAG sprawdzało po VIN.
Zolle i Polizeie też sprawdzają. 1600 euro kumpel zarobił za to ze 3 lata temu. Jak masz kwit z serwisu, że rama dźwignie taki i taki kocioł to nie ma problemu, jeśli ten założony jest inny niż fabrycznie :)

Autor:  Bauer [ 03 mar 2018, 17:03 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Jeśli nie masz kwitu niby w serwisie dopisują to do historii pojazdy w VINie. Od nas auto ma założony duży zbiornik z 95tki to zarobił 800 ojro za brak noty o wymianie zbiornika. Nie wiem skąd ta różnica w mandacie bo, aż dwukrotna.

Autor:  toX [ 03 mar 2018, 18:29 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Jedno auto, którym jeździłem na Rus miało dołożony zbiornik 650 litrów ( MB Actros MP2 ). Jedynie przez Kamienny Luk, mogłem wracać bez problemu, na innych granicach By/Lt był problem. Zbiornik nie był zakładany w serwisie tylko w stodole :lol: Bezawaryjnych kilometrów życzę :wink:

Autor:  KubaBiałystok [ 15 mar 2018, 22:29 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Wyskakiwaliście dzisiaj z Białego jakoś koło 17:00 z samą ramą, ze wschodu powrocik??

Autor:  MAN [ 16 mar 2018, 2:22 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Dokładnie tak to było dzisiaj

Autor:  transbol [ 20 mar 2018, 2:00 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Nie spodziewałem się że takie cyrki mogą być ze zbionikami. A co w sytuacji gdzie mam dwa kotły 700 ale jeden muszę [wycenzurowano] lub założyć mniejszy by zrobić miejsce na zbiornik od hydrauliki? Skoro musi być kwit że rama wytrzyma to jak to się ma do hydrauliki która nie jest wbijana w dowód, ani nie ma papierów z serwisu?

Autor:  MAN [ 22 mar 2018, 22:54 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Bo dupa a nie rama ma wytrzymać i na to dodatkowy kwit

Papier to chcieli w chorych krajach abyś za dużo paliwa nie woził do nich tylko kupował u nich w kraju.
W Polsce dobrze by było żeby zbiornik był atestowany i to tyle z wymogów co do zbiornika paliwa i nie przekroczył razem 1500 litrów aby nie było to traktowane jako ADRy

Autor:  marek 62 [ 14 kwie 2018, 7:34 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Mijaliśmy się wczoraj w Dywitach pod Olsztynem.Ja leciałem niebieskim manen wywrotką.Man z daleka rzuca się w oko przez te zielone paski. :wink:

Autor:  MAN [ 15 kwie 2018, 18:56 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Tym czasem nastała wiosna.
Pasy zielone na kabinie to nie są naklejki, tylko są malowane.

Obrazek

Autor:  Rossi [ 15 kwie 2018, 19:21 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

To ma tak zostać, czy zamiarujesz się zrobić białe ranty? Bo moim zdaniem by było idealnie, tak samo w sobie i w nawiązaniu do kabiny. W sumie kotły też by ładnie wyglądały zielone.

Autor:  Edler [ 15 kwie 2018, 21:39 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Białe piasty. Kolory mocno nie pasujące do Gdyni? Jeszcze żaden kozak na Berlinku sie nie pytał czy masz jakiś problem ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Żwirek [ 16 kwie 2018, 2:10 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Pod rabena jak znalazł :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  MAN [ 16 kwie 2018, 17:14 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Cytuj:
Pod rabena jak znalazł :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie stać Rabena abym dla nich jeździł
Cytuj:
Białe piasty. Kolory mocno nie pasujące do Gdyni? Jeszcze żaden kozak na Berlinku sie nie pytał czy masz jakiś problem ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie rozumiem jakie ty masz uprzedzenia do tych kolorów będąc w Gdyni :?:
Poza tym auto jest znane doskonale czy to w Gdyni czy Gdańsku bo wcześniej robiło głównie trasy Port a ulicą Hutniczą stąd taki mały ma przebieg mimo swoich lat

Autor:  ciucma102 [ 16 kwie 2018, 17:16 ]
Tytuł:  Re: RE: Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Cytuj:
Cytuj:
Pod rabena jak znalazł :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie stać Rabena abym dla nich jeździł
Cytuj:
Białe piasty. Kolory mocno nie pasujące do Gdyni? Jeszcze żaden kozak na Berlinku sie nie pytał czy masz jakiś problem ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie rozumiem jakie ty masz uprzedzenia do tych kolorów będąc w Gdyni :?:
Kolega chyba Lechii kibicuje i nie dociera do niego ze mozna byc normalnym kibicem i szanowac barwy przeciwnika

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Edler [ 16 kwie 2018, 17:46 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Jako rasowy Gdyniani kibuje Lechi. Na bank! Dla mnie to on moze byc caly w bialo zielone pasy. Wkoncu to Tir a nie szalik. Ale dla wiekszosci, niezbyt madrych ludzi to juz moze byc prog nie do przeskoczenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  ciucma102 [ 16 kwie 2018, 18:29 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Jako fanatyk pilki tez nie mam zadnego problemu porozmawiac z kims kto kibicuje przeciwnym barwa lecz niestety wiekszosc nie potrafi.

Edler przykro sie na lechie patrzy w tym sezonie cos czuje ze niemiecki wlasciciel dlugo tego nie pociągnie.

Manik fajny do zobaczyska na szlaku

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Edler [ 16 kwie 2018, 20:11 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Jako radowy Gdyniani bardzo dobrze mi sie patrzy na tego roczna Lechie. Szkoda tylko zd juz 3 razy derby wygrali... Arka za bardzo dupe spina w czasie derbów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  RAFUS [ 18 kwie 2018, 20:36 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Fajnie to wozidlo z profilu wygląda, jednak Mam w tym układzie to nie częsty widok w Polsce. Nie masz problemów z nadkolami? Naczepa ich nie ściąga z trzeciej osi? Jak w ogóle wrażenia w porównaniu do poprzednika?

Autor:  MAN [ 19 kwie 2018, 8:40 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Powiem tak gdy było siodło z tyłu nie było problemów z nadkolami ale za to przenia oś była nie dociążona i był problem z szybszym pokonywaniem zakrętów np na rondach bo auto nie chciało skręcać zwłaszcza w momencie ruszania z miejsca przód auta potrafił się w tym momencie podnosić gdy nacisk na oś napędową był w granicach 11-12 ton .
Teraz mam siodło przesunięte o jakieś 30 cm do przodu, bardziej już się nie da bo można na zakrętach zgubić lampy w ciągniku. Regulacji siodła w przód zostało na jakieś 15-20 centymetrów wtedy siodło by było idealnie nad osią napędową. Ale za to ciągnik w tym momencie prowadzi się jak zwykły ciągnik 4x2 minusem tego jest że trzeba uważać na nadkola podczas pokonywania zakrętów na jakiś garbach lub pochyłościach drogi, stąd trzeba w miarę równolegle pokonywać zakręty do pochyłości drogi jeśli jest taka możliwość a jak nie to będzie trzeba ściągnąć nadkola.
Przy opuszczonej osi auto praktycznie samo jedzie prosto bez kręcenia kierownica stąd potrzebna większa siła na kierownicy do pokonywania zakrętów. Dlatego pewnie tu jest większą kierownica od standardowej.

Największa zaleta takiej konfiguracji to trakcja na śliskiej czy ośnieżonej drodze nawet podczas jazdy z pustą naczepą

Tak było ustawione siodło po kupnie auta czyli prawie na samym końcu regulacji siodła

Obrazek

Obecnie punkt podparcia siodła jest miedzy tylnymi poduszkami a środkiem mostu napędowego

Autor:  eRKaZet [ 22 kwie 2018, 19:02 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.480 XXL LOW DECK & MAN TGA 18.480 XXL

Mijaliśmy się w środę o 14:20 w Olsztynie przy cmentarzu na Poprzecznej, wyjeżdżałem z podporządkowanej swoim Solarisem. Fajnie wygląda TGA z zielonymi felgami, ale z białymi rantami byłoby jeszcze lepiej.

Strona 33 z 38 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/