Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2007, 18:20
Posty: 2

W związku z koniunkturą budowlaną myślę o założeniu firmy transportowej- wywrotki. Ponieważ jestem zupełnie zielony w temacie i nigdy ciężarówkami się nie zajmowałem, jestem spod Krakowa (od 20 lat mam tylko kat.B) wdzięczny bedę za wszystkie szczere rady, a w szczególności:
-od czego zacząć, lepiej kupić czy leasing, czy może być na początek jedna używana- jaki rozmiar i marka najlepsze, ile trzeba wydać na początek
-jak szukać klientów, czy specjalizować się w jakimś szczególnym sektorze (budownictwo ogólne, drogowe, inne)jakie stawki oferować, ile w ogóle można zarobić, jakie są perspektywy w branży?


Tytuł:
Post Wysłano: 19 lut 2007, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2007, 2:01
Posty: 63
Lokalizacja: Skierniewice

a czy jest sens pisania takich samych postów na różnych forach tego samego portalu skoro wszędzie wszystko ci sami czytają?

_________________
Kierowca-Konwojent
latam autami marki IVECO o DMC 3,5-7,5T


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lut 2007, 15:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lut 2007, 18:01
Posty: 50
GG: 2115374
Lokalizacja: W-wa

To zależy na jaką branże sie ustawisz.co będziesz woził czy będziesz miał swóją patelnie itp... :D


Tytuł:
Post Wysłano: 23 lut 2007, 15:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2006, 17:21
Posty: 191
Lokalizacja: Zduńska Wola/łodzkie

takie podstawowe rady
-najlepiej gdybyś baze miał zlokalizowaną koło jakiegoś np żwirowni wtedy unikniesz jazdy na trójkąt (czyli baza-żwirownia-budowa-baza tylko żwirownia-budowa)
-musisz sprecyzować co dokładnie chcesz wozić jak np tylko materiały sypkie iw dodatku cięzkie i że tak powiem niszczące kiper(żwir gruz ) to bierzesz wywrot 1w bo jest trwalszy do takiego ładunku.