Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 sty 2007, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Posty: 13
Lokalizacja: Roztocze

mam zamiar kupić managera 96r 340KM . Proszę o opinie na temat tego samochodu tzn . wady , zalety, spalanie


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

a więc pewnie trafisz na auto krajowe, bo aut tych z importu znaleźć to jak trafić 6 w totka. gdyż modele te wykupuje Afryka (podobnie jak majory i magnumki na resorach)
Auto to jest dość przyjemnym - ma kabine na poduszkach jednak mimo to strasznie "skacze" na polskich drogach, spalanie mieści się w przyjętych normach, awaryjnośc jest w normie jednak największą wadą są silniki 9 litrowe (majorki miały bodajże 2 głowice i były bez zarzutu) a menagery były i sa podatne na przegrzania i wiadomo co się dzieje - jest to piętą Achillesową tych modeli - płyn na bloku itd.
Dawniej sporo tych aut się sporowadzało teraz już jest to nie możliwe gdyż wygineły śmiercią naturalną,

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Posty: 13
Lokalizacja: Roztocze

dzięki Adamo ,jutro pojadę ją obejrzeć , ponoćj est sprowadzone. Jest to kontener z osią podwieszaną i właśnie silnik 9 l. teraz się trochę zastanowię zanim ją kupię. piszesz że szły do Afryki ,tam jest ponoć cieplej niz u nas to tam się dopiero przegrzewają no nie?


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 17:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

majorki były 2 głowicowe , natomiast managery są 6 głowicowe, i od dawien dawna afryka chciała tylko te 2 głowicowe renie ,a teraz gdy sie skończyłyu to biora i te 6 glowicowe, siadaja tam uszczelki pod głowica i jak się nie pilnuje temperatury to wiadomo co sie dzieje.

Afryka bierze głównie ciągniki siodłowe, więc ciężarową może uda Ci się trafić w niezłym stanie.
Zwróć też uwage na skrzynie biegów, zapewne będzie to B-9 bez połówek ale mimo to powinna dać sobie rade(jeżeli bedzie miała B18 to super)
nie przestrasz się tym że skrzynia trochę bedzie hałasowac na wolnych obrotacg silnika- to normalne , i będzie brzęczała przy gaszeniu (urok tych skrzyń) . Zajrzyj też pod korek wlewu oleju, modele te często mają przedmuchy.. Pozdrawiam i życzę powodzenia

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: