Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2007, 15:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
no fakt nie pomyslałem o rurkach, jeśli nie można ich pociąć
Rury swoją drogą, od nas często wozi się z Francji klimatyzacje do Moskwy a ona ledwo mieści się na naczepie ma okolo 13 metrów. przeważnie dwie wchodzą, nie są małe ;) Tak samo z Suwałk do NL bramy takie zasuwane na kołkach, też nie wejdą na solowkę czy przyczepę, później z D do Moskwy maszyna do kładzenia asfaltu i wiele innych ładunków, przeważnie jakiś konstrukcji... Więc tak jak powiedział Paźdz, zestawy kupuje się pod dane ładunki i zgrana robotę...

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2007, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

dzięki koledzy za przedstawienie plusów i minusów tandemów i ciągników :) moje osobiste odczucie - tandemy jakoś ładniej wyglądają :D wiadomo że, o gustach się nie dyskutuje, ale ...

co do jazdy w tandemie, to chyba trzeba uważać na hamulce, bo zazwyczaj te w przyczepie są mniejsze i się chyba szybciej grzeją ... no i przy jeżdżeniu po górkach, bo się koniec solówki może z początkiem przyczepy "przytulić" i może wyjść :(

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2007, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Prędzej bym uważał, przy wjazdach na prom, pociąg etc. niz przy górkach. Jeszcze nie spotkalem się z taką górą... :lol: :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: