Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lis 2006, 11:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

Jestem w trakcie kończenia prac nad orurowaniem dachowy do Volvo FH. W związku z tym mam pytanie do osób które może jeździły bądź jeżdżą samochodem który tak owe orurowanie posiadał:
Którędy jest doprowadzony przewód do tych halogenów. Nie chodzi mi o to którędy puścić przewód w kabinie a którędy go wyprowadzić na zewnątrz??
Prosił bym o jakieś fachowe porady i spostrzeżenia.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2006, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2006, 22:01
Posty: 108
GG: 0
Samochód: BMW E36 320i
Lokalizacja: Błonie

Mój tata wyprowadzał te kable przez otwory które są na dachu do 3 małych świateł.... ale inni robią np małe dziurki w globku ale to jest mniej wygodne rozwiązanie ponieważ może dojść do zalania tapicerki.... pozdro

_________________
.................DAF...................
.....KING...OF...THE...ROAD.....
__________
| MATEUSZ |
--------------


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2006, 19:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

O wierceniu otwory myślałem od samego początku, i chyba w ostateczności tak trzeba będzie robić. Dzięki za odpowiedź TRUCKER16.

Jeśli by miał ktoś jeszcze coś ciekawego to pisać.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2006, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2006, 20:46
Posty: 57

Cytuj:
może dojść do zalania tapicerki.... pozdro
Jak sylikonu dasz to ci nie powinno nic przeciekac, posmarowac w koło otworu
i po problemie :wink: 8)

_________________
RENAULT MAGNUM :D
....::::::::....
_____________________

"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi" :D


Tytuł:
Post Wysłano: 15 sty 2007, 1:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2007, 0:26
Posty: 2
Lokalizacja: Bydgoszcz

Osobiście wolałbym poprowadzić przewody przez orginalne otwory np. od owiewki lub innego oświetlenia. Można też w dobrym sklepie elektrycznym znaleśc przelotki które są stosowane w rozdzielniach napięcia. Są gumowe i z tworzywa. Nieco mniejszy otwór w blaszce tak by przelotka była ciasna. potem płyn do naczyń na przewód elektryczny ( nigdy olej niszczy izolację) a ten się wypłucze i jest OK. Przewód wciskamy też przez otworek mniejszej średnicy by sie rozepchną, od środka kabiny tak by powstała mała górka z tej przelotki. Nigdy nie wciągajcie nadmiaru kabla bo wtedy cieknie... Pozdrawiam WAS i WASZE maszyny..........

[ Dodano: Pon, 15.01.2007, 0:31 ]
Zapomiałem o jednym. Jeżeli w dachu nie ma żadnych fabrycznych otworów to naj lepiej zejśc pod kabinę później poprowadzić instalkę za kabiną do góry mocując ją za boczną owiewką lub luzem na opaskach do stelażu. Oczywiście w peszelku który dodatkowo zabezpieczy przewody przed przetarciem............... Pozdrawiam Piotr

_________________
Piotr - Krucha


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: