Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lut 2017, 16:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Witam
Zdecydowałem się na wynajem dzierżawę auta ciężarowego z naczepą. Chciałbym porad od użytkowników takich aut.
Gdzie najlepiej? Ile płacicie za wynajem? Jakie warunki?
Jak z serwisem materiałami eksploatycyjnymi, OC, AC, podatek drogowy itp.

Proszę o opinie osoby które znają temat i miały do czynienia z dzierżawą auta.

Pozdrawiam.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ja zapytam, po co?
Zaczynasz "kariere" ?

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 17:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Cytuj:
Ja zapytam, po co?
Zaczynasz "kariere" ?
tak dokładnie


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

witamy :lol:

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:07

Na Twoim miejscu dobrze bym się zastanowił, czy warto pchać się w ten interes. Jeśli nie masz pewnej (stałej, z pierwszej ręki) roboty to odpuść sobie. Faktury spływające po 3 miesiącach, wątpliwi płatnicy, niestabilna cena ON, to najszybszy sposób utopienia ciężko zarobionych pieniędzy.
W chwili obecnej jest nadpodaż środków transportowych, spedycje wydzierają każdy możliwy grosz, a jazda za grosze (liczenie na to, że koszty zbilansują dochody) to gwarantuje, że stan konta z zyskami będzie świecił pustkami.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Cytuj:
Na Twoim miejscu dobrze bym się zastanowił, czy warto pchać się w ten interes. Jeśli nie masz pewnej (stałej, z pierwszej ręki) roboty to odpuść sobie. Faktury spływające po 3 miesiącach, wątpliwi płatnicy, niestabilna cena ON, to najszybszy sposób utopienia ciężko zarobionych pieniędzy.
W chwili obecnej jest nadpodaż środków transportowych, spedycje wydzierają każdy możliwy grosz, a jazda za grosze (liczenie na to, że koszty zbilansują dochody) to gwarantuje, że stan konta z zyskami będzie świecił pustkami.

Kolego no jest dokładnie tak jak piszesz. Ale powiem Ci tak każdy płacze ze sie nieopłaca że małe stawki, brak kierowców, obcinanie km, nie chcą płacić na czas a jedziesz do niego a tam audi za 100ty zł nowy dom w budowie i dwie 3 letnie ciężarówki kupione. Takze chyba raczej sie oplaca tylko każdy myśli że na jednym aucie miesiecznie zostanie mu 10tys zł ale to nie te czasy.
Znam też takich co w Rabenie jeźdzą za 2,6 i kupuja zestawy i sie rozwijają.

[EDIT]
A i ja nie pytam czy sie opłaca tylko prosze o porady od osób którzy znają się w temacie.
Na pewno na pierwsze auto jest to lepsze niż leasing bo dzierżawę możesz oddać a leasing trzeba płacić.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 18:32 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę o zastosowanie się do postanowień Regulaminu Forum - nie piszemy posta-pod-postem, korzystamy z opcji "Zmień".


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Prowokacja? :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
Na Twoim miejscu dobrze bym się zastanowił, czy warto pchać się w ten interes. Jeśli nie masz pewnej (stałej, z pierwszej ręki) roboty to odpuść sobie. Faktury spływające po 3 miesiącach, wątpliwi płatnicy, niestabilna cena ON, to najszybszy sposób utopienia ciężko zarobionych pieniędzy.
W chwili obecnej jest nadpodaż środków transportowych, spedycje wydzierają każdy możliwy grosz, a jazda za grosze (liczenie na to, że koszty zbilansują dochody) to gwarantuje, że stan konta z zyskami będzie świecił pustkami.

Kolego no jest dokładnie tak jak piszesz. Ale powiem Ci tak każdy płacze ze sie nieopłaca że małe stawki, brak kierowców, obcinanie km, nie chcą płacić na czas a jedziesz do niego a tam audi za 100ty zł nowy dom w budowie i dwie 3 letnie ciężarówki kupione. Takze chyba raczej sie oplaca tylko każdy myśli że na jednym aucie miesiecznie zostanie mu 10tys zł ale to nie te czasy.
Znam też takich co w Rabenie jeźdzą za 2,6 i kupuja zestawy i sie rozwijają.
taa.
na zakładzie gdzie jeżdżę rabeny mają "swoją rampę" i tam gdzie jest silnik to oleju na kostce jest na grubo opony na naczepie to rajdówki.
jak popatrzysz na numery rejestracyjne to te "kupione" pojazdy to regularny leasing.
wypożyczaj jak chcesz - stawki za pojazdy (te starsze) są tak ok. 12 tyś za miesiąc i wszystkie koszty po twojej stronie.
teraz weź kalkulator i policz podstawiając pod to godziny jazdy, prędkość a tym samym możliwe do wykonania kilometry.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Na Twoim miejscu dobrze bym się zastanowił, czy warto pchać się w ten interes. Jeśli nie masz pewnej (stałej, z pierwszej ręki) roboty to odpuść sobie. Faktury spływające po 3 miesiącach, wątpliwi płatnicy, niestabilna cena ON, to najszybszy sposób utopienia ciężko zarobionych pieniędzy.
W chwili obecnej jest nadpodaż środków transportowych, spedycje wydzierają każdy możliwy grosz, a jazda za grosze (liczenie na to, że koszty zbilansują dochody) to gwarantuje, że stan konta z zyskami będzie świecił pustkami.

Kolego no jest dokładnie tak jak piszesz. Ale powiem Ci tak każdy płacze ze sie nieopłaca że małe stawki, brak kierowców, obcinanie km, nie chcą płacić na czas a jedziesz do niego a tam audi za 100ty zł nowy dom w budowie i dwie 3 letnie ciężarówki kupione. Takze chyba raczej sie oplaca tylko każdy myśli że na jednym aucie miesiecznie zostanie mu 10tys zł ale to nie te czasy.
Znam też takich co w Rabenie jeźdzą za 2,6 i kupuja zestawy i sie rozwijają.
taa.
na zakładzie gdzie jeżdżę rabeny mają "swoją rampę" i tam gdzie jest silnik to oleju na kostce jest na grubo opony na naczepie to rajdówki.
jak popatrzysz na numery rejestracyjne to te "kupione" pojazdy to regularny leasing.
wypożyczaj jak chcesz - stawki za pojazdy (te starsze) są tak ok. 12 tyś za miesiąc i wszystkie koszty po twojej stronie.
teraz weź kalkulator i policz podstawiając pod to godziny jazdy, prędkość a tym samym możliwe do wykonania kilometry.

Niewiem skąd cenę za wynajem wziąłeś 12tys i to za starsze auto :)
Proszę przykładowy link wynajmu

https://www.olx.pl/oferta/volvo-euro-6- ... c;promoted

To jest "te starsze" auta? Koszty po stronie tego od kogo się dzierżawi.
Leasing w podobnych kwotach sie płaci.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:40

Cytuj:
(...)A i ja nie pytam czy sie opłaca tylko prosze o porady od osób którzy znają się w temacie.
Na pewno na pierwsze auto jest to lepsze niż leasing bo dzierżawę możesz oddać a leasing trzeba płacić.
Nie rozumiem Twojego oburzenia. Człowiek stara się naświetlić Ci sprawę co i jak wygląda, a Ty od razu jesteś poruszony, że ktoś Ci podpowiada jak jest.
Skoro widzisz, że inni jeżdżą za takie to a takie stawki - weź kalkulator, policz sobie wynajem - jak napisał ZZX i wtedy się zastanów. Jeśli wyjdzie Ci bilans na zero, jeszcze raz policz. Wyjdzie znów to samo - działaj. Ja Ci nie wróg, niech wiedzie Ci się jak najlepiej.

[EDIT]
Chyba, że będziesz postępował w sposób, jak jeden przewoźnik z Rzeszowa. Weźmiesz kilka aut w dzierżawę, zatrudniasz kilku kierowców, a pieniądze będą wpadały Ci do ręki od nich samych - za każdą błahostkę będziesz ich obciążać. Nawet za to, że kierowca nie korzysta z systemów (aktywny tempomat itp.).


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Wóz inny, tańszy za 5000, naczepa za 3000. 8kzl + Vat, 10000. To jest cały twój ewentualny zysk. Płacąc tyle, zarobisz na życie w trasie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Gdyby to było takie piękne i proste juz dawno miał bym swojego klamota, ale mam łeb i kalkulator dlatego nie pcham się w to póki co :mrgreen:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Cytuj:
Wóz inny, tańszy za 5000, naczepa za 3000. 8kzl + Vat, 10000. To jest cały twój ewentualny zysk. Płacąc tyle, zarobisz na życie w trasie.
Vatu sie nie liczy bo i tak jest do odebrania.
Z tego co piszesz to wszyscy przewoźnicy zarabiają tylko na życie. Bo przecież każdy płaci leasingi w podobnych kwotach.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 18:57 przez zielok328, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Jest moc :D Jako kierowca u kogoś masz 2-3x tyle :D Życzę powodzenia :)

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2017, 16:07
Posty: 8
Samochód: ;)

Cytuj:
Jest moc :D Jako kierowca u kogoś masz 2-3x tyle :D Życzę powodzenia :)
Teraz to o czym piszesz? Myślisz że kierowca zarabia 8 tys zł


Post Wysłano: 05 lut 2017, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
Wóz inny, tańszy za 5000, naczepa za 3000. 8kzl + Vat, 10000. To jest cały twój ewentualny zysk. Płacąc tyle, zarobisz na życie w trasie.
Vatu sie nie liczy bo i tak jest do odebrania.
najpierw zarób potem będziesz odbierać.
nie znam się za krótko w tym siedzę i kiedyś się pokusiłem o wyliczenie "jak to będzie" gdy wezmę leasing.
wyszło mi że mnie nie stać.
taniej i spokojniej było kupić własny - tyle tylko że ja zawsze mam robotę - tak się jakoś składa.
aha nie mam Q7 czy BMW i domu z basenem też no i nie mam kierowcy - generalnie jestem transportową biedotą bo jeżdżę sam.
tylko tak się dziwnie układa że ok. 40-60 tyś. rocznie mogę odłożyć - tylko po co?

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 lut 2017, 19:00
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2136
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Czekam na takich jak Ty na gieldzie :D

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 05 lut 2017, 19:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Ja mam wynajem, i nie, nie działa to tak że jak Ci stawkę obetną to dzwonisz do wynajmującego i mówisz że chcesz oddać. Ja wynajmuje z Fraikina, jest zapis że jeśli zerwiesz umowę to płacisz 40 albo 60% (nie pamiętam już) pozostałych rat. W cenie faktycznie masz wszystko - ubezpieczenie, podatki itp itd. Udział własny w szkodzie 2000zł, także każde małe obtarcie lepiej zrobić samemu, bo wyjdzie taniej niż po ich wycenach. Koszt ubezpieczenia może wzrosnąć w przypadku zdecydowanych zmian na rynku ubezpieczeń. Teraz po ponad dwóch latach użytkowania dostałem podwyżkę 30 euro miesięcznie. Coś się dzieje z autem, dzwonisz na serwis (nie każdy autoryzowany wchodzi dla nich w grę), umawiasz się, liczysz że dostaną zlecenie od Fraikina. Jedziesz na serwis w sobotę, zdiagnozują problem, ale już nic nie wymienią, bo nie majązgody Fraikina. Z oponami nie ma problemu, jak kwalifikują się do wymiany, to wymieniamy, teoretycznie na to co oni chcą (np Dunlop), ale jak się ich przyciśnie to założą GY. Pamiętaj że musisz doliczyć kaucję, w przypadku moim, nowopowstałej działalności 3 wysokości raty. I to jest chyba jedyny plus nad leasingiem, bo wszystkie wymagały jakiś wpłat po 40-50% i posiadania już licencji. A żeby mieć licencje trzeba mieć auto, ale to wiesz pewnie. I limit kilometrów jeszcze ustalony, za każdy nadprogramowy płatne.


Post Wysłano: 05 lut 2017, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 124
Samochód: FH

Cytuj:
Cytuj:

Kolego no jest dokładnie tak jak piszesz. Ale powiem Ci tak każdy płacze ze sie nieopłaca że małe stawki, brak kierowców, obcinanie km, nie chcą płacić na czas a jedziesz do niego a tam audi za 100ty zł nowy dom w budowie i dwie 3 letnie ciężarówki kupione. Takze chyba raczej sie oplaca tylko każdy myśli że na jednym aucie miesiecznie zostanie mu 10tys zł ale to nie te czasy.
Dobree, wiesz fajnie się patrzy z boku na kogoś że ktoś tam coś ma, nie mając pojęcia czym było okupione dojście do jakiegoś tam pułapu. Weź pod uwagę że nie każdy kto ma grota pod chałupą zajmuje się tylko i wyłącznie samym trasportem. Mój ex kierowca się zwolnił bo stwierdził że po co będzie "robił na mnie" skoro weźmie sobie swojego grota i będzie Panem życia. Zadając mu pytanie czy przemyślał temat, odparł "wszyscy narzekacie a jakoś działacie" - Po tej odpowiedzi stwierdziłem że nie będę mu ani doradzał, ani odradzał, chce jego sprawa, niech działa. Nie minął rok i wrócił na etat kierowcy. Koniec końców stwierdził, że wiecej włożył niż wyciągnął.. ale widocznie każdy musi się sam przekonac. Nie jest tak że ten biznes się nie opłaca. Z transportu da się życ, ale nie są to żadne spektakularne dochody. Nie patrz na kogoś kto zaczynał naście lat temu i jest już w jakiś sposób zakotwiczony na rynku, choc i taki też nie zna dnia ani godziny gdzie może pójśc coś nie tak..


Post Wysłano: 05 lut 2017, 19:09

Cytuj:
(...)Bo przecież każdy płaci leasingi w podobnych kwotach.
A teraz weź tak ze dwa, trzy razy przeczytaj to co zacytowałem powyżej. Jak zrozumiesz to dobrze. Jeśli nie to naświetlę Ci.
Każdy płaci PODOBNE (słowo-klucz) stawki leasingu. Kluczem do sukcesu jest to, jakiej wysokości ma przychody. Bo jeśli ma robotę z pierwszej ręki, ON bierze hurtowo i ma na bazie dystrybutor, swój warsztat i dobrych kierowców - to jest szansa na sukces.
A jeśli masz robotę z x-tam ręki, tankujesz gdzie popadnie, auta z normą euro 3 i niżej jeździsz po ViaTOLL-u to nie widzę zarobku. Nawet zbilansowania się budżetu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: