Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Stawka - trasa
Post Wysłano: 05 lut 2016, 15:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2016, 15:48
Posty: 2

Witam. Nie wiem czy dobry temat wybrałem ale napiszę tutaj.
Dopiero zaczynam przygodę z transportem i mam propozycję pracy na stałej linii.
Wrocław-Sulechów-Wrocław ok. 350 km. 6 razy w tyg. wychodzi 12 godzin pracy, czyli dodatkowej roboty się nie podejmę bo czasu braknie. proponowana stawka to 2,80zł/km netto.
Proszę o radę czy warto to brać ;) z góry pozdrawiam ;)


Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 20:44 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Proszę nie krzyczeć na Forum.


Post Wysłano: 05 lut 2016, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2015, 9:45
Posty: 13
Samochód: Scania R420 x5
Lokalizacja: Ślesin

Stawka masakra tymbardziej jak na umowę w Polsce chociażby szukając w systemie Trans znajdziesz frachty za stawke 3.50+ no ale bez umowy to jest ten problem codzienne szukanie ładunków na giełdzie. Ceny frachtów zależą też od tonażu jaki wozisz i jaką trasą wykonujesz przewóz towaru. Wgl jaki zestawik posiadasz i jaki tonaż zamierzasz tam wozić ?


Post Wysłano: 05 lut 2016, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2016, 15:48
Posty: 2

tonaż do Sulechowa 8/10t na powrocie 15t/18t trasa drogą nr 3 na Zieloną Górę z Wrocławia zestaw ciągnik 4 lata naczepa 2 lata ;)


Post Wysłano: 05 lut 2016, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

Same rekiny biznesu.2.80 netto na stałej linii i jeszcze mało. Tylko czekać aż ktoś napisze ze za mniej niż 3.50 Noe odpala maszyny. Jeżeli tylko wypłacana spedycja/robota to ja z chęcią bym brał takie coś. Ale jak to mówią jeden woli bułeczki...

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Post Wysłano: 05 lut 2016, 17:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Same rekiny biznesu.2.80 netto na stałej linii i jeszcze mało. Tylko czekać aż ktoś napisze ze za mniej niż 3.50 Noe odpala maszyny. Jeżeli tylko wypłacana spedycja/robota to ja z chęcią bym brał takie coś. Ale jak to mówią jeden woli bułeczki...
Dokładnie :).


Trochę mało tych kilometrów, poza tym jako tako. Bądź ostrożny z tą umową, pewnie będzie silnie jednostronna, najlepiej podpisz na okres próbny z miesiąc, zobaczy sie co i jak.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 lut 2016, 18:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2015, 9:45
Posty: 13
Samochód: Scania R420 x5
Lokalizacja: Ślesin

No przykro mi my latamy międzynarodówkę a na Polsce to jak najmniej jedynie żeby nie lecieć z rozładunku na załadunek na pusto coś się bierze i stawki na tych trasach są zawsze na poziomie 3.5 lub więcej tylko te terminy 90 dni...


Post Wysłano: 05 lut 2016, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A, kierowca z międzynarodówki! I wszystko jasne...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 lut 2016, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Ja na transie dawałem ładunek 78-133, Drzonowo - 09-300 Żuromin
Za 1400 netto do reki gotówka miałem po dwóch godzinach 3 naczepy podstawione i drugie tyle chętnych ze i za 1300 pojada .

Wiec i za 3.5 netto chętnie śmigają


Post Wysłano: 05 lut 2016, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lis 2015, 22:23
Posty: 15
Samochód: Opel Corsa
Lokalizacja: -Grodzisk Wielkopolski-

jak kiedyś pisałem że za 2.80 się jezdzi to się śmiali :mrgreen: a teraz każdy auto by wcisnął jak by mógł :mrgreen:


Post Wysłano: 05 lut 2016, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2015, 9:45
Posty: 13
Samochód: Scania R420 x5
Lokalizacja: Ślesin

Cytuj:
A, kierowca z międzynarodówki! I wszystko jasne...
Nie jestem kierowcą w sytuacjach awaryjnych jedynie wsiadam i jadę.
Co racja to racja czasy się zmieniają stawki też. W Polsce ostatnio co 10 rolnik sprzedaje ciągnik rolniczy i kupuje ciągnik siodłowy + naczepe bo myślą że firma transportowa to jak ursusem wyjechać w pole i biorą każdy ładunek za takie ceny że nie wiem czy paliwo im się zwraca ale jadą a co a po roku no firma rolnicza upada i pierniczą rynek frachtowy w Polsce. Dobrze że w Niemczech, Holandii, Belgii czy innych krajach zachodnich nie jest tak jak w Polsce. Firmą które są długo na rynku Polskim to w tygodniu nie opłaca się zjeżdżać do Polski lepiej wsiąść coś w kabotażu. Oto są Realia Polskiego Transportu


Post Wysłano: 05 lut 2016, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
W Polsce ostatnio co 10 rolnik sprzedaje ciągnik rolniczy i kupuje ciągnik siodłowy + naczepe bo myślą że firma transportowa to jak ursusem wyjechać w pole i biorą każdy ładunek za takie ceny że nie wiem czy paliwo im się zwraca ale jadą a co a po roku no firma rolnicza upada i pierniczą rynek frachtowy w Polsce.
Grunt, że wy poniżej 3,5zł/km nie schodzicie co nie?
Cytuj:
Dobrze że w Niemczech, Holandii, Belgii czy innych krajach zachodnich nie jest tak jak w Polsce.
Patrz, taki dobrobyt. Ty, a ta Belgia Holandia to za granicoo jest co nie? A patelnie tam jeżdżoo :D ?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 lut 2016, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Same rekiny biznesu.2.80 netto na stałej linii i jeszcze mało. Tylko czekać aż ktoś napisze ze za mniej niż 3.50 Noe odpala maszyny. Jeżeli tylko wypłacana spedycja/robota to ja z chęcią bym brał takie coś. Ale jak to mówią jeden woli bułeczki...
6dni/tydzień - potrzebuje dodatkowego kierowcy na ten 6 dzień-koszt dodatkowy. Dziś paliwo tanie, podpisze umowę i skoczy na 5zł ...
I z wozu przy takiej stawce zostaje Ci mniej jak zwykłemu kierowcy - faktycznie, rekin biznesu ...
Ja się quźwa chyba nie znam,ale stała robota dla mnie w takim układzie to nie obniżanie stawki, a wręcz przeciwnie - a dlaczego?? A no dlatego,że to nie tylko stała jazda,ale i zobowiązanie z tego wynika - tracę dotychczasowych klientów i co najważniejsze - śnieżyca,trzęsienie ziemi,awaria sprzętu,choroba i Bóg wie co,a jechać trzeba ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 lut 2016, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Właśnie stała robota to stała robota. Innym się wali i pali, jest sytuacja raz lepsza, raz gorsza a Ty masz robotę cały czas.


Post Wysłano: 05 lut 2016, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

fakt stała robota to stała robota.
stawka nie powala chociaż patrząc na dzisiejsze ceny przede wszystkim paliwa ujdzie w bardzo dużym tłoku.
problemem będzie ten 6 dzień - zabraknie ci pauzy i kłopoty gotowe.
jak masz zapisany czas kiedy masz np. awarię lub z innych względów nie możesz podstawić pojazdu?
nie wiem czy tam jest viatoll.
same kilometry jak masz wyliczone z mapy czy rzeczywiste - to zasadnicza różnica.
na takich robotach zasadniczo jeździ się z ryczałtu tu chyba ktoś chce przekombinować, ale to tylko moje zdanie.
jeżdżąc na stałej robocie mam mniejsze kilometry i wyższą stawkę więc tak naprawdę nie wiem co ci doradzić - taką samą stawkę miałem jak była cena paliwa 5,6 zł i taką mam też teraz gdzie paliwo jest po niecałe 3,5 zł.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 lut 2016, 0:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Właśnie stała robota to stała robota. Innym się wali i pali, jest sytuacja raz lepsza, raz gorsza a Ty masz robotę cały czas.
Robota głupich lubi ... Nie chodzi o to by się narobić lecz o to by zarobić - jeżdzić by kierowca miał wypłatę - dzięki ... Wolę raz mieć, raz nie mieć i mieć tyle samo w kieszeni niż być uwiązanym jak pies do budy ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 06 lut 2016, 8:44

Półtora roku temu, jeżdżąc na nocnej linii (wahadło) mój pryncypał miał stawkę 2,8 netto. Do tego miał dodatkowo zwróconego w 100% ViaTolla i dodatek "paliwowy" do stawki w wysokości 20%. Warunkiem pokrycia "tolka" był pojazd w klasie min. Euro 5.
Ostatnio z nim rozmawiałem i mówił mi, że stawka została taka sama, z tym że zabrali im dodatek paliwowy. Został tylko ViaToll.
Dodam tylko tyle, że kilometry mieli płacone "z licznika" a nie z mapy.


Post Wysłano: 07 lut 2016, 11:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Panowie o co się kłócić, czy lepsza stała robota za mniejszą kasę czy szarpana za lepszą stawkę.
Tu problem jest inny, kolejny raz, kolejna osoba zaczynająca z transportem pyta się na forum czy stawka jest dobra czy się podejmować się takiej roboty lub jak policzyć stawkę. To są być może przyszli szefowie, nie potrafią i nie chcą policzyć swoich kosztów, nie chcą określić jaki będą mieć zysk/stratę.... kurka-rurka wszystko im internety powiedzą. Faktycznie tygrysy europejskiego transportu w dupę [wycenzurowano].

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 07 lut 2016, 11:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2014, 9:00
Posty: 1154
Samochód: Scania R410
Lokalizacja: Będzin

W sumie tym postem można zamknąć wszelkie spekulację.

_________________
"Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: