Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 gru 2017, 23:15
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4159
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Zgadzam się z poprzednikiem. Samemu nie posiadam takich ale widziałem u chłopaka i użyczył mi takich jak miałem problem z wyjwchaniem. Co prawda nie były kupne a domowej roboty ale wyglądały niemal identycznie jak te z pierwszego obrazka. Cyk myk założone. Czy podjechać pod rampę czy spiąć się z naczepą idealne rozwiązanie niż rozkładanie pełnych łańcuchów.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 14 gru 2017, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 13:45
Posty: 944
Samochód: MERCEDES ACTROS MPIII 1844
Lokalizacja: Siedlce

Dzięki za opinie, w takim razie zamówię te paskowe.


Post Wysłano: 28 gru 2017, 1:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

ja miałem okazję używać łańcuchów sekcyjnych zarówno na pas (grzechotka) jak i na śrubę te pierwsze na pas używałem do samochodu terenowego
w lesie do wyciągania gałęzi (opony AT na lodzie g%#$% mogą) ale po założeniu aż 4 sekcji na koło samochód zamienił się w czołg.
miałem też "przyjemność" stosować w pojeździe pożarniczym (man 4x4) po 3 sekcje na tył i 3 sekcje prawy przód i muszę przyznać
przy włączonym napędzie na 4x4 zdawało to egzamin (któreś z kół zawsze miało trakcję ). Niepodważalnym argumentem za jest szybkość
montażu. w użytku w pracy też mam sekcyjne ale na śrubę (po 3 sekcję na koło) wiadomo montaż nieco dłuższy ale nie są tak łatwe w uszkodzeniu
na ratowanie z opresji wybór idealny ! wiadomo ab y były tak skuteczne jak łańcuchy pełne trzeba by było założyć z 5 sekcji na koło a to mija się z sensem.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 30 gru 2017, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1308
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Czyli te montowane na śrubę dłużej trwa zakładanie ale za to są trwalsze. Zastanawiałem się czy wystarczy 2 na koło, teraz wiem, że po taniości nie przejdzie :oops: .

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 03 sty 2018, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 641
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Dzisiaj korzystalem z tych na paski , zakladanie 15 minut po trzy sekcje na koło. Wjeżdżałem na górę z Kudowy w strone Kłodzka , bez szaleństw ale dały rade , po paruset metrach sprawdzalem dla pewności.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: