Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.eu



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 15 kwie 2018, 21:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2018, 21:22
Posty: 3
Witam,
Mam ogromną prośbę ponieważ nie znam nikogo z taka firmą żebym mógł pogadać a bardzo jest mi to potrzebne dla przykładu i może ktoś z Was przedsiębiorców lub nie będzie w stanie odpowiedzieć na kilka pytań. Wszystko w zaokrągleniu, w przedziałach OD-DO.

Załóżmy ze jest firma która posiada 2 auta:
-BUS do 3.5t
-Ciężarówka powyżej 3.5t bez naczepy(z taką na stałe ) lub z naczepą.
Oraz że porusza sie tylko po jednym województwie i zatrudnia kierowców.
​​​Koszty paliwa jestem w stanie oszacować a z resztą właśnie mam problem.

​​​​​​"Jezeli ktoś zna koszty chociaż z jednych z tych aut to także prosze o odpowiedź."

​​​​​
A pytania to:
1. Jaki jest koszt OC (brak zniżek) auta powyżej 3.5t z naczepą lub bez

2. Jaki jest koszt OC BUSa (brak zniżek)

3. Jaki jest roczny koszt serwisowy (naprawy, opony...) auta ciężarowego powyżej 3.5t i tego BUSa.

4. Czy są jakieś koszty dodatkowe związane z utrzymaniem danego auta o których powinienem wiedzieć by włączyć te koszta do zestawienia?

5. Jak wycenić kurs z km?

Pozdrawiam, Jędrzej


Na górę
PostWysłano: 15 kwie 2018, 23:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 395
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej
Cytuj:
​​​​​A pytania to:
1. Jaki jest koszt OC (brak zniżek) auta powyżej 3.5t z naczepą lub bez
- Solówka 12t ok 1600zł (pełne zniżki, bez zniżek nie znam)
- Solówka 18t coś ponad 1800zł (tak jak powyżej)
Cytuj:
2. Jaki jest koszt OC BUSa (brak zniżek)
- Transit 11r, 900zł nie całe
Cytuj:
3. Jaki jest roczny koszt serwisowy (naprawy, opony...) auta ciężarowego powyżej 3.5t i tego BUSa.
- Ciężko oszacować, wywrotka ma większe koszty utrzymania w moim przypadku niż chłodnia. To sobie posprawdzasz w internecie, co ile kosztuje +/-.
Cytuj:
4. Czy są jakieś koszty dodatkowe związane z utrzymaniem danego auta o których powinienem wiedzieć by włączyć te koszta do zestawienia?
- przy samochodzie powyżej 3.5t masz opłaty za drogi (viatoll), podatek drogowy
Cytuj:
5. Jak wycenić kurs z km?
- Zależy jaki samochód, jaka robota, ile km. Są roboty że za km nie ma jak policzyć i się liczy za kurs lub na godziny. Więcej informacji podaj.


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2018, 23:44 przez Martinez, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmieniony układ posta


Na górę
PostWysłano: 16 kwie 2018, 15:55 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2018, 21:22
Posty: 3
Ogólnie mam problem z autem ciężarowym, w moim przypadku (w tej firmie) jest to auto man tgl 12.250 (bez windy). Nie znam sie na tych autach kompletnie. Załóżmy ze auto pokonuje około 4200 km w miesiacu. Jak to jest z przegladami technicznymi? Co ile wykonuje się wymiany opon czy podstawowe wymiany olejów jakiś serwisów podstawowych? (najlepiej wszystko w skali roku, moze ktos ma jakies zestawienie ile wydał w roku na coś podobnego)

A z tym placeniem kierowcy to jak to rozwiązać jeżeli kierowca jeździ w te same punkty co miesiąc np. Do hipermarketów?


Na górę
PostWysłano: 16 kwie 2018, 16:55 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 1974
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
Kim ty w tej firmie jestes. Kierowca\ dyspozytorem /studentem piszacym prace czy kim bo troche mnie twoje pytania dziwia.

Opony wymienia sie jak sie zuzyja w zaleznosci od roboty roznie sie zuzywaja.
Olej i plyny to w instrukcji wszystko masz.

Kierowcy placisz diety badz jak inme dziwne firmy sam kombinujesz jak pensje rozpisac

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 16 kwie 2018, 21:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 kwie 2018, 21:22
Posty: 3
Piszę pracę i musze uwzględnić kilka rzeczy o autach ciężarowych w takiej oto firmie. Muszę wiedzieć tych kilka rzeczy bo gdy zrobie zestawienie to musi sie to trzymać jakoś kupy. A ciężko mi cos oszacować nie znając tematu i nie znam ludzi z takimi firmami dlatego wolę spytać ludzi z doświadczeniem. Mam takie dane w tabeli jak np. serwis, wszystko na przestrzeni też np. 3lat. Ile kasy idzie na takie cos orientacyjnie ale ciężko mi to oszacować bo nie wiem np czy te przeglądy sa także na rok, czy może ciężarówki przechodzą jakies inne testy,badania, czy sa jakies rzeczy o ktore szczegolnie sie dba. Np biorę kilka lat i robie zestawienie w ktorym pisze ile poszło na naprawy, OC, przeglady, inne koszta o których nie wiem a musze wiedzieć :/ km to sobie juz oszacuje i spalanie. Ale jakiś przykład. Np. Firma 3lata, auto ciężarowe, stałe kilometry do hipermarketów okolo 4300km miesięcznie, kierowca jakies oplaty.

Ciężko, mętlik w głowie o tych moich zadań.


Na górę
PostWysłano: 17 kwie 2018, 8:08 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 1974
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
Przeglad techniczny jak w osobowym co roku. Musisz zdecydowac czy twoje auto ma winde czy nie bo jesli tak to dochodzi dozor. Jesli przyjmiesz ze masz nowe auta to przez 3lata masz przeglad w stacji diagnostycznej, co xkm (dla ciagnika siodlowego ok 80kkm) obsluga w serwisie, ewentualne badania z udt.

Dodatkowe oplaty viatoll ewentualnie zezwolenia na wiazdy do miast

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 17 kwie 2018, 21:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 317
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18
Mercedes atego 1528
z tamego roku auto zrobiło około 50 tyś
Zaciski hamulcowe z tarczami i klockami tył.. 1500 zaciski + 1000 tarcze z klockami + 300 za robotę
zbiorniczek wyrównawczy 300 zł sam wymieniłem
zawieszenie kabiny tzn 3 amorki i gumy 500 za duzy z tyłu po 270 za te małe z przodu i jakieś gorsze za gumy.. + 200 za robotę
Silniczek wycieraczek tylko valeo 400 pln
Intercooler z helli 1800 zł + 400 za robote
całe sprzęgło sachsa z łozyskiem tarcza z dociskiem 1422 złote + 920 łożysko oporowe + 800 za robotę
resor kabiny OE mercedes 360 zł sam wymieniłem
Nowa sprężarka wabco 1255 nówka + 200 robota
i wymiałem obie poduszki z tyłu po 500 jedna.
Alternator bosch 690 zł + pasek 80 + wymiana 50
Moderator hamulcowy tył 1850 zł
tłumik polmostrów 380
amory tył febi 2x280
regeneracja zacisków przod1500
tarcze przod 2x 260 febi
klocki przod 300 don
siłowniki hamulcowe przód 2x90
dróżek pochylania kabiny 770 OE mercedes
olej w skrzyni ravenol 75w90 800 zł za banke 20 litrów

Olej z filtrami co 20 tys 30 litrów oleju po 10.5 shell 15w40 + z 3 litry na dolewkę na 20 tyś
Filtry powietrza coś koło 200 oleju i paliwa koło 40 knechta. + 40 kabinowy + filtr osuszacza przed zima ten lepszy cos koło 90 zł
pare zarówków h4 policzyć śmiało 100 zł
z paczka tarczek na rok :) 12 pln


Na górę
PostWysłano: 17 kwie 2018, 21:39 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 78
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: Wlkp.
Cytuj:
Mercedes atego 1528
z tamego roku auto zrobiło około 50 tyś
Zaciski hamulcowe z tarczami i klockami tył.. 1500 zaciski + 1000 tarcze z klockami + 300 za robotę
zbiorniczek wyrównawczy 300 zł sam wymieniłem
zawieszenie kabiny tzn 3 amorki i gumy 500 za duzy z tyłu po 270 za te małe z przodu i jakieś gorsze za gumy.. + 200 za robotę
Silniczek wycieraczek tylko valeo 400 pln
Intercooler z helli 1800 zł + 400 za robote
całe sprzęgło sachsa z łozyskiem tarcza z dociskiem 1422 złote + 920 łożysko oporowe + 800 za robotę
resor kabiny OE mercedes 360 zł sam wymieniłem
Nowa sprężarka wabco 1255 nówka + 200 robota
i wymiałem obie poduszki z tyłu po 500 jedna.
Alternator bosch 690 zł + pasek 80 + wymiana 50
Moderator hamulcowy tył 1850 zł
tłumik polmostrów 380
amory tył febi 2x280
regeneracja zacisków przod1500
tarcze przod 2x 260 febi
klocki przod 300 don
siłowniki hamulcowe przód 2x90
dróżek pochylania kabiny 770 OE mercedes
olej w skrzyni ravenol 75w90 800 zł za banke 20 litrów

Olej z filtrami co 20 tys 30 litrów oleju po 10.5 shell 15w40 + z 3 litry na dolewkę na 20 tyś
Filtry powietrza coś koło 200 oleju i paliwa koło 40 knechta. + 40 kabinowy + filtr osuszacza przed zima ten lepszy cos koło 90 zł
pare zarówków h4 policzyć śmiało 100 zł
z paczka tarczek na rok :) 12 pln
Trolu to Ty chyba na te 50 tys km Masz same plecy, nie lepiej kupić coś swiezszego niż w atego tyle pompowac?

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka


Na górę
PostWysłano: 17 kwie 2018, 21:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 317
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18
4 lata nie wymieniało się praktycznie nic :) w tamtym roku pokazał klasę :)
nowy trochę drogi a w tym już praktycznie wszystko wymionie :) chyba jeszcze uszczelka pod głowica mnie czeka..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe